Wereldklasse @Calandquote:Op zondag 2 februari 2025 15:54 schreef Pablo84 het volgende:
Was gewoon overtreding van uberprutser Traore
Waarom?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:56 schreef Scorpie het volgende:
Ik word altijd een beetje zenuwachtig als Ajax vol op de verdediging gaat.
Arrogantiequote:
Achja.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent zeer vermoeiend.
Hij had last lijkt mij.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
had net tegen Rene gezegd robben-wissel
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:03 schreef R-woud93 het volgende:
Is gewoon op de bal, niets aan de hand
zei ik ook toen ik anderen bij de Fjes hun knie kapot had gemaakt met mijn chargesquote:Op zondag 2 februari 2025 16:03 schreef R-woud93 het volgende:
Is gewoon op de bal, niets aan de hand
Had ie hem er maar buiten gelegd.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:04 schreef Pablo84 het volgende:
Hoe kunnen ze hier nou penalty voor geven terwijl het duidelijk erbuiten is
Hoe is dat dan karma? Erbuiten was rood voor Feyenoord geweest.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef Pablo84 het volgende:
Karma..:..erbuiten...lekker voor uberkneus Weghorst
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Er klopt echt helemaal niets van de restverdediging bij beide teams.
Als de beide doelmannen de besten zijn van het veld weet je het wel.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:07 schreef DobbyDobby het volgende:
Er klopt echt helemaal niets van de restverdediging bij beide teams.
Zeker als het deze twee doelmannen zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
[..]
Als de beide doelmannen de besten zijn van het veld weet je het wel.
Ik zou zweren dat het erbuiten was inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef Pablo84 het volgende:
Karma..:..erbuiten...lekker voor uberkneus Weghorst
Dan was het rood.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het erbuiten was inderdaad
Zolang de rest hetzelfde niveau laat zien wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:11 schreef Pablo84 het volgende:
Zijn er echt ajacieden die in een titel geloven met dit flut voetbal?
Ik heb Ajax als kampioen voorspelt in dat topic.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:11 schreef Pablo84 het volgende:
Die zullen er vast zijn. Paul gelooft ook nog in de titel voor Utrecht.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:11 schreef Pablo84 het volgende:
Heb je PSV niet gezien de laatste weken?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:11 schreef Pablo84 het volgende:
Spelen met vlagen nog altijd beter dan dit....en veel blessures/zieken. Die komen wel weer.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:13 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Heb je PSV niet gezien de laatste weken?
JE GAAT LEKKER MAATJE!!quote:Op zondag 2 februari 2025 16:11 schreef Pablo84 het volgende:
Gewoon wat hogerquote:Op zondag 2 februari 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moeilijk schot zo op snelheid tussen 2 Feyenoorders in.
Ja wij hebben wat dat betreft wel pech qua blessuresquote:Op zondag 2 februari 2025 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer dat je hier niet Godts en Brobbey hebt staan maar Weghorst en Rasmussen.
Ben je blind? Het was een gigantische kutpass van Wout.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:22 schreef RipCity het volgende:
Waarom speelt die rasmussen niet bij MVV?
Een penalty meegekregen. En zelf verneukt.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft Weghorst al iets goed gedaan.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:12 schreef Pablo84 het volgende:
Taylor speelt alweer als een natte krant vandaag
Ik geef een seintjequote:Op zondag 2 februari 2025 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
h oke dan ga ik nog even niet naar het Feyenoord-topic
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:12 schreef Pablo84 het volgende:
Precies.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:12 schreef Pablo84 het volgende:
GEWELDIG DOELPUNT!quote:
Je komt viesmad over.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Omdat die een simpele intikker scoort?
Waarom maak je het weer zo persoonlijk?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat Taylor (die als het aan @:fok-it lag zijn plaats in het Nederlands elftal was kwijtgeraakt aan de onzichtbare Milambo) de goal maakt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beste pass ooit in de Eredivisie @:tong80
Deed jij net ook tegen mij in het Feyenoord-topicquote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom maak je het weer zo persoonlijk?
Wie is Milambo?? Klinkt niet echt Nederlandsquote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat Taylor (die als het aan @:fok-it lag zijn plaats in het Nederlands elftal was kwijtgeraakt aan de onzichtbare Milambo) de goal maakt
Is los van deze bal een behoorlijke speler aan het worden.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef Wotte het volgende:
Mooie revanche van Gaaei. Wat een fantastische bal.
Sorry, ik ben verliefd en zit hoog in mijn emoties.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed jij net ook tegen mij in het Feyenoord-topic
ZIEDENDquote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef Pablo84 het volgende:
Hebben ze de champions league gewonnen?
Ohquote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sorry, ik ben verliefd en zit hoog in mijn emoties.
Terecht je gram gepakt makker. Gefeliciteerdquote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef GGMM het volgende:
Dude😅quote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
beste pass ooit in de Eredivisie @:tong80
Voor het eerst ook verdedigend niet in de problemen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:28 schreef Scorpie het volgende:
Gaaeiwat speelt die een prachtige pot.
Ik ga gezellig mee.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:29 schreef KingRoland het volgende:
IEDEREEN NAAR HET FEYENOORD TOPIC NU!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
'lekker voor je'.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom maak je het weer zo persoonlijk?
Hup Spartagoden @Zipportalquote:Op zondag 2 februari 2025 16:48 schreef maxi-mus het volgende:
Volgende week de Derby van Rotterdam. @:kingroland
Deze vind ik leuk.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:02 schreef GGMM het volgende:
Hansie zet Henderson onder druk (toch nog iemand die dat doet vandaag)
heb jij user @Zipportal eigenlijk nog ergens gezien?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:02 schreef GGMM het volgende:
Hansie zet Henderson onder druk (toch nog iemand die dat doet vandaag)
Mis je hem?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
heb jij user @:zipportal eigenlijk nog ergens gezien?
Nee die zal wel even druk zijn met persoonlijke dingetjesquote:Op zondag 2 februari 2025 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
heb jij user @:zipportal eigenlijk nog ergens gezien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |