SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Dit ja. Het zijn prima spelers, maar als de vorm er niet is moet je een goed alternatief hebben. En dat hebben we niet. Brighton zal Osman inmiddels ook wel afgeschreven hebben, die is echt gênant slecht. En Ivanusec is te traag voor ons voetbal.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:19 schreef Haringkop het volgende: [..] Het is vooral zonde dat je geen fatsoenlijk twee alternatief hebt. Buitenspelers zijn altijd grillig dan is het wel fijn als er iemand kan invallen, maar dan kom je bij Osman uit…tsjah
Hier schrik ik van.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
Eens met de TT, oprotten met die gozer
Nou zegquote:Op zondag 2 februari 2025 15:22 schreef R-woud93 het volgende:
Eens met de TT, oprotten met die gozer
Sorry, ik liet mij even gaanquote:
Deze selectie is gewoon totaal uit balans. Een Wieffer en Minteh mis je gewoon echt en zijn nooit lekker vervangen. En natuurlijk maakt een Slot je gewoon 10% beter.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang het idee dat wij gewoon niet zulke hele “voetbal intelligente” spelers hebben, mogelijkheden zien, gevaren zien enz.
Daarom heeft Feyenoord - denk ik - behoefte aan een trainer die de spelers met hele duidelijke opdrachten het veld instuurt en niet te vrijblijvend is.
Daarom ging het onder Slot beter met grotendeels dezelfde spelersgroep (buiten dat Slot een wereldtrainer is natuurlijk).
Met een fatsoenlijke trainer zie ik ons vanaf hier nog wel (makkelijk) derde worden. Maar dit kan écht niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
Volgend jaar lekker ontspannen de Conference League in.
Die mist dus wedstrijdritme.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Slobeend het volgende:
Hwang was een wedstrijdje of 5 a 6 echt goed, weinig meer van over.
Al jaren dood maar we komen er maar niet vanaf.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zet net de tv aan en het eerste wat ik zie is die enorme plofkop van ene hazes.![]()
Jammer dat Hancko’s transfergeruchten niet zijn doorgepakt.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het vooral opvallend hoe slecht de verdedigende organisatie staat, dat was altijd juist een heel sterk punt. Nu valt zelfs Hancko bij vlagen door de mand.
Het draait bij Hadj Moussa ook niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Slobeend het volgende:
Dit kon al weken niet meer, maar 1 keer met 3-0 winnen & je hebt in ene heeeeeel veel krediet er bij gekregen als trainerquote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke trainer zie ik ons vanaf hier nog wel (makkelijk) derde worden. Maar dit kan écht niet meer.
Is ook net terug van een blessure. Komt wel weer. Heeft Timber ook wel nodig.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Slobeend het volgende:
Nog bedankt trouwens.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met een fatsoenlijke trainer zie ik ons vanaf hier nog wel (makkelijk) derde worden. Maar dit kan écht niet meer.
Dat nou ook weer niet natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Jammer dat Hancko’s transfergeruchten niet zijn doorgepakt.
Zou hij naar achter kunnen rennen denk je?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het draait bij Hadj Moussa ook niet meer.
Ik ben pessimistisch aan het worden. Zelfs een plek in de EL wordt dadelijk nog knokken op deze manier, laat staan vCL.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die verdedigde woensdag ook al totaal niet mee, sabotage.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het draait bij Hadj Moussa ook niet meer.
We hebben nog steeds een hoop prima spelers die onder Slot het fantastisch deden. Als we gewoon weer normaal gaan voetballen in plaats van door het midden blijven opbouwen tegen ploegen die allang onze tactiek door hebben zal het vanzelf weer beter gaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:26 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik ben pessimistisch aan het worden. Zelfs een plek in de EL wordt dadelijk nog knokken op deze manier, laat staan vCL.
Timber brengen voor Milambo wat mij betreftquote:Op zondag 2 februari 2025 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Is ook net terug van een blessure. Komt wel weer. Heeft Timber ook wel nodig.
Gebeurt echt veel te weinig via de flanken inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben nog steeds een hoop prima spelers die onder Slot het fantastisch deden. Als we gewoon weer normaal gaan voetballen in plaats van door het midden blijven opbouwen tegen ploegen die allang onze tactiek door hebben zal het vanzelf weer beter gaan.
Hwang kan ook maar 60 minuten spelen volgens mij.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef snabbi het volgende:
[..]
Timber brengen voor Milambo wat mij betreft
Als je wat meer via de flanken zou voetballen, wordt dat een stuk minder. Laat Ueda lekker voorin in de punt hangen als afmaker.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ook Kenneth Perez heeft door dat (het spel van) Ueda vandaag de grote achilleshiel is.
Maar het is toch triest dat we spits hebben die totaal niet kan voetballen. Hoe zijn we ooit bij die gast uitgekomen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:31 schreef XSbig het volgende:
[..]
Als je wat meer via de flanken zou voetballen, wordt dat een stuk minder. Laat Ueda lekker voorin in de punt hangen als afmaker.
Dat is uiteindelijk ook hoe je die muurtjes kapot speelt. Via het midden opbouwen kan leuk zijn in de CL, maar uiteindelijk maak je in de Eredivisie het verschil door aan de flanken een overtal te creëren. Met Bueno, Smal, Paixao op links en Read, Nieuwkoop, Moussa op rechts heb je hier ook prima opties voor. Maar we blijven de voorspelbare weg zoeken. Het is zo frustrerend.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Gebeurt echt veel te weinig via de flanken inderdaad.
Past totaal niet bij hoe we willen spelen. Heb je zo weinig aan.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar het is toch triest dat we spits hebben die totaal niet kan voetballen. Hoe zijn we ooit bij die gast uitgekomen.
Komt door TeringDennis.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maar het is toch triest dat we spits hebben die totaal niet kan voetballen. Hoe zijn we ooit bij die gast uitgekomen.
ajax verslaan is niet zo moeilijk als ik het vandaag bekijk, feyenoord laten voetballen wel. Dus ja natuurlijk kan het wel, alleen hoe krijg je feyenoord aan het voetballenquote:
Met een andere coach, gok ik zoquote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef snabbi het volgende:
[..]
ajax verslaan is niet zo moeilijk als ik het vandaag bekijk, feyenoord laten voetballen wel. Dus ja natuurlijk kan het wel, alleen hoe krijg je feyenoord aan het voetballen
Scouting. De beste jongen kan idd totaal niet voetballen, alleen maar afmaken. Maar beetje triest om hem dan zo te gebruiken, terwijl iedereen ziet dat die dat niet kan.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:32 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Al 24 miljoen door de plee, Ueda, Zerrouki, Ivanusec.....quote:
Maar of dat erg is...quote:Op zondag 2 februari 2025 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat is de volgende geblesseerde keeper.
Binnen 1 minuut onze keeper eruitquote:Op zondag 2 februari 2025 15:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Weghorst voor Brobbey is geen verkeerde wissel voor ons. We hadden de grootste moeite met Brobbey verdedigen omdat we voortdurend in zijn trucje trappen
Hoe graag ik ook klaag over Weghorst hier kon hij helemaal niks aan doen. Wellenreuther gaat zelf tegen zijn knie aan.quote:
Interesseert me niets... Gewoon rood, omdat het Weghorst isquote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook klaag over Weghorst hier kon hij helemaal niks aan doen. Wellenreuther gaat zelf tegen zijn knie aan.
Maar hoe Weghorst hier alle ruimte kreeg, ik schrik mij kapot.
Dit was gewoon ongelukkig.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:37 schreef H.FR het volgende:
Blijft een smerige voetballer die Weghorst.
Waarom? Hij was gewoon eerder bij de bal dan de keeper. Een spits moet toch voor de bal gaan? Keeper was te laat...hoe kan je Weghorst dat aanrekenenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:37 schreef H.FR het volgende:
Hopelijk heeft hij zo’n harde stoot gekregen dat hij plots weer zo goed is als vorig seizoen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef hhh38 het volgende:
Als je ziet hoe hij uit z'n ogen kijkt gaat het niet goed
Deed niks verkeerd. Hield zelfs nog in.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:37 schreef H.FR het volgende:
Gaat me om zijn reactie.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit was gewoon ongelukkig.
Reset.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij zo’n harde stoot gekregen dat hij plots weer zo goed is als vorig seizoen.
Ach, allang blij dat die debiel niet bij ons speelt.quote:
Ik denk eigenlijk dat het in ons voordeel is als Ajax enkel gaat verdedigen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:40 schreef ...TomTom het volgende:
Het is te hopen dat wij er met wat geluk snel eentje erin schieten, anders gaat Ajax gewoon weer het 5-4-1 Ajax spel van dit jaar spelen.
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hopelijk heeft hij zo’n harde stoot gekregen dat hij plots weer zo goed is als vorig seizoen.
Hier kon hij niet zo veel aan doen, Nieuwkoop laat hem totaal in de steek.quote:
Gezien het spel van vandaag, en eerdere wedstrijden ontbeert ons de kwaliteit om dat kapot te spelen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het in ons voordeel is als Ajax enkel gaat verdedigen.
Vrijwel iedere aanval worden er domme keuzes gemaakt als ze een keer wat vrijheid hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
Als je achter hun middenveld kan kopen is het echt iedere keer kansrijk, maar ze doen er niks mee
Ik ook, ben alweer opzoek naar een baksteen om door de tv te kegelen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik raak langzaam steeds geïrriteerder.
Ze doen er niks mee omdat ze er niks mee kunnen omdat ze elkaar niet weten te vinden. Het lijkt wel of ze voor het eerst met elkaar op het veld staan soms.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
Als je achter hun middenveld kan komen is het echt iedere keer kansrijk, maar ze doen er niks mee
ja er zijn echt genoeg jaren geweest dat ajax gewoon een klasse beter was. Dat is nu zeker niet zo, ze zijn allebei belabberd slecht.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
Als je achter hun middenveld kan komen is het echt iedere keer kansrijk, maar ze doen er niks mee
Het is maar een spelletje. Wel spelletje dat Brian nog niet echt onder de knie lijkt te hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, ben alweer opzoek naar een baksteen om door de tv te kegelen.
Ja, denk dat iedere Feyenoorder Bernie van Joppen neigingen heeft op dit moment.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, ben alweer opzoek naar een baksteen om door de tv te kegelen.
Had je wat anders verwacht dan dit?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik raak langzaam steeds geïrriteerder.
Luka!quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Haringkop het volgende:
We kunnen niet eens aanvallend wisselen..
Carranza zit op de bank toch?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Haringkop het volgende:
Nouja, Ueda totaal nog niet gezien. Carranza dan maar. Kun je wat opportunistischer spelen misschien.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Haringkop het volgende:
Carranza heeft toch een paar aardige wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En Ivanusec, maar dat zijn toch geen serieuze opties.
daarom dat ik roep 4-4-2 tot desnoods 4-2-4... meer van hetzelfde gaat in mijn ogen niets wijzigen. Je moet iets anders proberen en ueda alleen niet echt succesvolquote:Op zondag 2 februari 2025 15:52 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Nouja, Ueda totaal nog niet gezien. Carranza dan maar. Kun je wat opportunistischer spelen misschien.
Ben er niet kapot van, maar goed Ueda bakt er ook niks van.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Carranza heeft toch een paar aardige wedstrijden gespeeld
Misschien dat Dirkje Kuyt kan zorgen voor het heilige vuurquote:Op zondag 2 februari 2025 15:54 schreef fetX het volgende:
Dit zal het beeld wel blijven. Hopen dat je er eentje in prikt, maar aanvallend is het echt veel te weinig.
Dat is geen humor.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Misschien dat Dirkje Kuyt kan zorgen voor het heilige vuur
WAT ZEI IK JONGENSquote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Timber kan deze wedstrijd wel omdraaien.....
Nee, zelfs niet de zwartste humor.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:57 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Helaas wel een vorm van... Sorry
Is meer bruinquote:Op zondag 2 februari 2025 15:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet de zwartste humor.
Pass van Timber was ook net te zachtquote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Milambo had dat wel beter mogen doen zeg.
Nogal, speelt sowieso een hele matige pot.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Milambo had dat wel beter mogen doen zeg.
Denk dat ajax dan best nog wel eens geknakt kan zijn dan...quote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Doe maar 1-2, goed voor mijn scorito..
Is sowieso wel flink teruggezakt in niveauquote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nogal, speelt sowieso een hele matige pot.
Daar komt ie.quote:
Akkoord.quote:
RRijnmond is beter voor je bloeddrukquote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
HET COINTACT IS ER BUITEN VUILE BLINDE COMMENTATOR
Dan hoort het rood te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:02 schreef hhh38 het volgende:
Het eerste contact waardoor ie valt is erbuiten. Die 2e keer kan je Hancko niet verwijten
Dat jaquote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef ashardalan het volgende:
Hopelijk doet de VAR z'n werk & leggen ze 'm erbuiten
Oke dit was het beste scenarioquote:Op zondag 2 februari 2025 16:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. Maar liever met 10 door dan een bijna zekere goal tegen denk ik
Achteraf wel de beste uitkomstquote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe kun je dat in hemelsnaam als er binnen zien…
Die is heel matig ja.quote:
Ueda doet niet zo veel, dus die houdt het wel vol.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:11 schreef hhh38 het volgende:
Ueda en Hwang konden toch geen 90 minuten? 1 zal toch echt moeten blijven staan.
Je speelt toch liever niet met 10 manquote:Op zondag 2 februari 2025 16:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ueda doet niet zo veel, dus die houdt het wel vol.
We spelen al de hele wedstrijd met 10 man.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je speelt toch liever niet met 10 man
wat een amateursquote:Op zondag 2 februari 2025 16:17 schreef hhh38 het volgende:
Hoe kan het toch iedere keer zo open liggen achterin
Daar word je toch als team helemaal lijp van?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We spelen al de hele wedstrijd met 10 man.
Ueda 13 ballen aangeraakt
Op basis van deze eindfase verdient Ajax de overwinning meer dan wij.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:17 schreef hhh38 het volgende:
Hoe kan het toch iedere keer zo open liggen achterin
Na de 1-0 alquote:Op zondag 2 februari 2025 16:18 schreef Haringkop het volgende:
We spelen na de 1-1 sowieso heel zwak.
Gewoon 12 man opstellen, ziet niemand.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je speelt toch liever niet met 10 man
Vind ons na rust wel iets meer overwicht hebben, zonder grote kansen dat dan weer wel.quote:
Fase, dit, datquote:Op zondag 2 februari 2025 16:19 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Vind ons na rust wel iets meer overwicht hebben, zonder grote kansen dat dan weer wel.
Los van die twintig minuten waarin Ajax echt helemaal niks deed spelen we bijzonder zwak vandaag. Eerste helft aanvallend inspiratieloos, laatste halfuur organisatorisch een teringzooiquote:Op zondag 2 februari 2025 16:18 schreef Haringkop het volgende:
We spelen na de 1-1 sowieso heel zwak.
Dat, of een hele smerige klutsgoal voor ons. Da's zo'n beetje ons hele seizoen al.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef Tomatenboer het volgende:
We gaan nog door onze hoeven zakken ben ik bang.
“Ajax heeft de kansen, maar goed…”quote:Op zondag 2 februari 2025 16:10 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator probeert heel de wedstrijd te verbergen dat hij voor 020 is ....
Eens hoor, geen ploeg die nog jaagt voor plek 2.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van die twintig minuten waarin Ajax echt helemaal niks deed spelen we bijzonder zwak vandaag. Eerste helft aanvallend inspiratieloos, laatste halfuur organisatorisch een teringzooi
Niet alleen Hancko....quote:Op zondag 2 februari 2025 16:21 schreef DobbyDobby het volgende:
Hancko kan er echt geen klote van vandaag
In de Eredivisie een keer punten krijgen waar je geen recht op hebt teken ik voorquote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Los van die twintig minuten waarin Ajax echt helemaal niks deed spelen we bijzonder zwak vandaag. Eerste helft aanvallend inspiratieloos, laatste halfuur organisatorisch een teringzooi
Wellicht teleurgesteld dat hij geen transfer maakte en Santi wel?quote:Op zondag 2 februari 2025 16:21 schreef DobbyDobby het volgende:
Hancko kan er echt geen klote van vandaag
dit dusquote:Op zondag 2 februari 2025 16:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dat, of een hele smerige klutsgoal voor ons. Da's zo'n beetje ons hele seizoen al.
Die zit met jodenster op commentaar te geven.quote:
Het is dik verdiend.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:24 schreef snabbi het volgende:
het is eigenlijk ook gewoon terecht, zo slecht achterin
Als je bedenkt wat voor financiële middelen we hadden ons slechtste eredivisieseizoen sinds Mario Been.quote:
Ja, Trainer en Trauner. Allemaal wegquote:Op zondag 2 februari 2025 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
Trainer kan ook wel stoppen na dit seizoen.
Jij hebt het blessure-magazine gemist.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef Elan het volgende:
Waarom zijn wij conditioneel elke keerzo naar de tering
Wat kan Priske er van bakken als je sinds september alles in de lappenmand hebt zitten…quote:Op zondag 2 februari 2025 16:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, Trainer en Trauner. Allemaal weg
Vergelijk de cijfers even met vorig jaar. Lol.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:27 schreef Ali_boo het volgende:
Lekker ouderwets 2x van je aartsrivaal verliezen
We are so back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |