Gezien het spel van vandaag, en eerdere wedstrijden ontbeert ons de kwaliteit om dat kapot te spelen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het in ons voordeel is als Ajax enkel gaat verdedigen.
Vrijwel iedere aanval worden er domme keuzes gemaakt als ze een keer wat vrijheid hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
Als je achter hun middenveld kan kopen is het echt iedere keer kansrijk, maar ze doen er niks mee
Ik ook, ben alweer opzoek naar een baksteen om door de tv te kegelen.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik raak langzaam steeds geïrriteerder.
Ze doen er niks mee omdat ze er niks mee kunnen omdat ze elkaar niet weten te vinden. Het lijkt wel of ze voor het eerst met elkaar op het veld staan soms.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
Als je achter hun middenveld kan komen is het echt iedere keer kansrijk, maar ze doen er niks mee
ja er zijn echt genoeg jaren geweest dat ajax gewoon een klasse beter was. Dat is nu zeker niet zo, ze zijn allebei belabberd slecht.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:45 schreef hhh38 het volgende:
Als je achter hun middenveld kan komen is het echt iedere keer kansrijk, maar ze doen er niks mee
Het is maar een spelletje. Wel spelletje dat Brian nog niet echt onder de knie lijkt te hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, ben alweer opzoek naar een baksteen om door de tv te kegelen.
Ja, denk dat iedere Feyenoorder Bernie van Joppen neigingen heeft op dit moment.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, ben alweer opzoek naar een baksteen om door de tv te kegelen.
Had je wat anders verwacht dan dit?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik raak langzaam steeds geïrriteerder.
Luka!quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Haringkop het volgende:
We kunnen niet eens aanvallend wisselen..
Carranza zit op de bank toch?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Haringkop het volgende:
Nouja, Ueda totaal nog niet gezien. Carranza dan maar. Kun je wat opportunistischer spelen misschien.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:51 schreef Haringkop het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |