Carranza heeft toch een paar aardige wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En Ivanusec, maar dat zijn toch geen serieuze opties.
daarom dat ik roep 4-4-2 tot desnoods 4-2-4... meer van hetzelfde gaat in mijn ogen niets wijzigen. Je moet iets anders proberen en ueda alleen niet echt succesvolquote:Op zondag 2 februari 2025 15:52 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Nouja, Ueda totaal nog niet gezien. Carranza dan maar. Kun je wat opportunistischer spelen misschien.
Ben er niet kapot van, maar goed Ueda bakt er ook niks van.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Carranza heeft toch een paar aardige wedstrijden gespeeld
Misschien dat Dirkje Kuyt kan zorgen voor het heilige vuurquote:Op zondag 2 februari 2025 15:54 schreef fetX het volgende:
Dit zal het beeld wel blijven. Hopen dat je er eentje in prikt, maar aanvallend is het echt veel te weinig.
Dat is geen humor.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:55 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Misschien dat Dirkje Kuyt kan zorgen voor het heilige vuur
WAT ZEI IK JONGENSquote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Timber kan deze wedstrijd wel omdraaien.....
Nee, zelfs niet de zwartste humor.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:57 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Helaas wel een vorm van... Sorry
Is meer bruinquote:Op zondag 2 februari 2025 15:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet de zwartste humor.
Pass van Timber was ook net te zachtquote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Milambo had dat wel beter mogen doen zeg.
Nogal, speelt sowieso een hele matige pot.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Milambo had dat wel beter mogen doen zeg.
Denk dat ajax dan best nog wel eens geknakt kan zijn dan...quote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Doe maar 1-2, goed voor mijn scorito..
Is sowieso wel flink teruggezakt in niveauquote:Op zondag 2 februari 2025 15:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nogal, speelt sowieso een hele matige pot.
Daar komt ie.quote:
Akkoord.quote:
RRijnmond is beter voor je bloeddrukquote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
HET COINTACT IS ER BUITEN VUILE BLINDE COMMENTATOR
Dan hoort het rood te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:02 schreef hhh38 het volgende:
Het eerste contact waardoor ie valt is erbuiten. Die 2e keer kan je Hancko niet verwijten
Dat jaquote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef ashardalan het volgende:
Hopelijk doet de VAR z'n werk & leggen ze 'm erbuiten
Oke dit was het beste scenarioquote:Op zondag 2 februari 2025 16:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook. Maar liever met 10 door dan een bijna zekere goal tegen denk ik
Achteraf wel de beste uitkomstquote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Hoe kun je dat in hemelsnaam als er binnen zien…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |