Maar een linkje erbij zetten is teveel moeite.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:43 schreef achtja het volgende:
Wat een weer he mensen!
Vandaag weer een heel stuk in het AD over zonnepanelen op huurhuizen, die mensen zijn de sjaak.
Dat mag niet want dan krijg ik weer gezeur met moderators etc...quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar een linkje erbij zetten is teveel moeite.
Post dan gewoon niet.
Dat mag wel, niet van die BS posten, je mag een premium artikel alleen niet quoten.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:51 schreef achtja het volgende:
[..]
Dat mag niet want dan krijg ik weer gezeur met moderators etc...
maargoed hier dan
*knip*
Premium artikel wat je gewoon kunt lezen als je archive.is gebruikt
Het is wel duidelijk Leandra,quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat mag wel, niet van die BS posten, je mag een premium artikel alleen niet quoten.
Linkje met daarbij "premium" is nooit een probleem geweest.
'gratis' ten koste van wat? Vooral dat laatste word nogal eens vergeten in dit topic.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:58 schreef CoolGuy het volgende:
wasmachine aan, dalijk droger + wasmachine aan, dan nog de bedden wassen, weer 2x wasmachine + droger aan, straks de vaatwasser aan, auto bij laden, en dan is het alweer bijna avond en heb ik alles gratis gedaan
Nou, vertel het eens.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:01 schreef achtja het volgende:
[..]
'gratis' ten koste van wat? Vooral dat laatste word nogal eens vergeten in dit topic.
Ja hoor, ik ben wel blij met mijn 21 panelen, alleen een beetje jammer dat ze vol zuid liggen en niet oost-west.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:57 schreef achtja het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk Leandra,
Het hele zonnepaneel verhaal, ben je blij met je zonnepanelen? LOL is 1 grote massa hysterie geweest.. Huurders zetten ze uit, huurders willen er vanaf en ik zelf ben er gelukkig ook 12 kwijt.
Dat mag toch wel duidelijk zijn?quote:
Geen last van, hier draait het vooralsnog prima.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:05 schreef achtja het volgende:
[..]
Dat mag toch wel duidelijk zijn?
- Het net zit vol
Geen last van, ik heb al een huis.quote:- Huizen bouwen kan wel maar dan zonder electra
Zelfs als ik het dubbele of 3voudige of 4 voudige of 5 voudige moet gaan betalen straks, dan is het nog steeds een lachertje.quote:- Mensen krijgen geen vergoeding meer voor stroom
Zolang ik nauwelijks kosten heb (en ik heb nauwelijks kosten) zal het mij een rotzorg zijn wat volgens jou niet meer bestaat.quote:- Alles wat voor gespiegeld is, bestaat niet meer
Ja, ik ben er ook blij mee. Dus ik hoop dat er nog veel meer mensen zijn die 'net als jij' hun panelen uitzetten of van het dak afhalen (maar dan echte, geen denkbeeldige zoals bij jou), want dat zal dan vast wel de druk op het net verlichten.quote:dus, tenkoste van andere mensen! Maar gelukkig heb jij 'gratis' de afwas gedaan. Tjongejonge!
Sorry hoor maarquote:Op donderdag 20 maart 2025 09:05 schreef achtja het volgende:
[..]
Dat mag toch wel duidelijk zijn?
- Het net zit vol
- Huizen bouwen kan wel maar dan zonder electra
- Mensen krijgen geen vergoeding meer voor stroom
- Alles wat voor gespiegeld is, bestaat niet meer
dus, tenkoste van andere mensen! Maar gelukkig heb jij 'gratis' de afwas gedaan. Tjongejonge!
Wat nou trollen? Het is gewoon duidelijk maar jij en @CoolGuy zitten in de ontkenningsfase.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor maar
Dit hele treurzang geeft vooral aan dat je geen zonnepanelen hebt en ook nooit gehad hebt en hier alleen maar zit om de kift.
Beetje mensen met zonnepanelen de schuld geven dat het net vol zit
Het is de schuld van de netbeheerders die hun net niet onderhouden en bijgehouden hebben, en ook zij wisten al jaren dat er een energietransitie aankwam, en zij wisten ook dat hun net daar niet afdoende voor verzwaard was, maar in plaats van dat bijtijds (of überhaupt) op te pakken gingen ze vooral aan de slag met aanleggen van zonnevelden, en het gros ook nog eensvol zuid ipv oost-west, zodat de piek in het overschot nog erger zou worden.
Maar nee hoor, hier hebben we een troll die de schuld en verantwoordelijkheid daarvoor bij de particulier met 15 panelen neelegt.
Echt, ga wat anders doen dan hier trollen.
Ehh nee, ik zit in de realiteit waar ik energierekeningen krijg met 800 euro per jaar TERUG. Dat is mijn realiteit. Dat is misschien niet jouw realiteit, maar daar heb ik verder geen last van.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:14 schreef achtja het volgende:
[..]
Wat nou trollen? Het is gewoon duidelijk maar jij en @:CoolGuy zitten in de ontkenningsfase.
Nee dit was weer een andere discussie.. maar goed ik begrijp je punt.quote:Op donderdag 20 maart 2025 09:53 schreef Vonkenboer het volgende:
Gaan we hier nou gewoon weer helemaal opnieuw beginnen met dezelfde discussie? ..
Dat geld trouwens voor jullie alle twee..
*** Dat is nu net het wat niet mag. Ik kon het artikel gewoon lezen op de site van AD.nl. Die krant laat je gewoon een artikel per dag/week(?) zien zonder inloggen.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:51 schreef achtja het volgende:
[..]
Dat mag niet want dan krijg ik weer gezeur met moderators etc...
maargoed hier dan https://www.ad.nl/wonen/h(...)aangenaaid~a2ea8eaa/
Premium artikel wat je gewoon kunt lezen als je *** gebruikt
Je hebt net zonnepanelen aangeschaft en nu wil je een schadevergoeding terwijl het al jaren duidelijk is dat de salderingsregeling zou gaan verdwijnen?quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:42 schreef Wantie het volgende:
https://salderingsclaim.nl/
Een initiatief om collectief een schadeclaim in te dienen voor de verloren terugverdientijd van zonnepanelen na het beëindigen van de salderingsregeling.
Oh, die van mij zijn al terugverdiend.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Je hebt net zonnepanelen aangeschaft en nu wil je een schadevergoeding terwijl het al jaren duidelijk is dat de salderingsregeling zou gaan verdwijnen?
Ik vind het gejank over afschaffen gratis geld nogal triest.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, die van mij zijn al terugverdiend.
Dit is voor wie daar belang bij heeft.
Ja, ik dien bij mijn autodealer ook een schadeclaim in vanwege de afschaffing MRB-vrijstelling.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:42 schreef Wantie het volgende:
Een initiatief om collectief een schadeclaim in te dienen voor de verloren terugverdientijd van zonnepanelen na het beëindigen van de salderingsregeling.
Ik wist niet dat zonnepanelen gratis waren.quote:Op donderdag 20 maart 2025 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik vind het gejank over afschaffen gratis geld nogal triest.
zucht... ik heb altijd mijn sterke twijfels bij deze schadeclaims. Zit een nogal hoog scam gehalte aan voor mijn gevoel.quote:Op donderdag 20 maart 2025 16:42 schreef Wantie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |