Jane is ook koppigquote:Op zondag 2 februari 2025 11:08 schreef Kissingbird het volgende: [..] Daarom geeft hij ook niet toe... is hij denk ik echt te koppig voor.. liever beiden dan afgeven denk ik
Jane zei dat Jeffrey de bal er schuin af liet vallen.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:08 schreef ben34567 het volgende:
Was het de schuld van Jane of Jeffrey dat ze het spel zo snel verloren ? Beiden zeggen iets anders.
Jeffrey zei dat het haar schuld was...quote:Op zondag 2 februari 2025 11:09 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane zei dat Jeffrey de bal er schuin af liet vallen.
Pootje kreeg telefoon, hij moest beslissen welk koppel niet mee mocht doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Maar wat was dan de reden dat matti/jordy niet mochten spelen? Krijgen die nu nog een sleutelrol in dit gedoe?
Ja het is nooit zijn schuld, dat kennen we inmiddels welquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeffrey zei dat het haar schuld was...
Jeff doet nooit wat fout. Bij hem heeft altijd een ander het gedaanquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja uiteraard zegt mister perfect datquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pootje had de telefoon en moest met Wicky een duo uitsluitenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Maar wat was dan de reden dat matti/jordy niet mochten spelen? Krijgen die nu nog een sleutelrol in dit gedoe?
Ah, dan moeten we wachten op de TV uitzending.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De telefoon ging en Pootje en Wicky moesten beslissen welk duo niet mocht meedoen en ze dachten dat het spel voor de kast was.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Ja dat weet ik, maar waarom mocht 1 koppel niet mee doen?? Dat vraag ik me afquote:Op zondag 2 februari 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pootje kreeg telefoon, hij moest beslissen welk koppel niet mee mocht doen.
ow? Was de telefoon gegaanquote:Op zondag 2 februari 2025 11:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Pootje had de telefoon en moest met Wicky een duo uitsluiten
niet letterlijk zo horen zeggenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ik denk dat het een spel was van twee tegen twee,quote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Net zoals voor de sushi van gisterenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef Verity het volgende:
[..]
Ah, dan moeten we wachten op de TV uitzending.
Wie zegt dan de waarheid dat weten we dus nietquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Omdat BB dat zo besloten heeft ?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar waarom mocht 1 koppel niet mee doen?? Dat vraag ik me af
En jane andersom begreep ikquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |