Jane is ook koppigquote:Op zondag 2 februari 2025 11:08 schreef Kissingbird het volgende: [..] Daarom geeft hij ook niet toe... is hij denk ik echt te koppig voor.. liever beiden dan afgeven denk ik
Jane zei dat Jeffrey de bal er schuin af liet vallen.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:08 schreef ben34567 het volgende:
Was het de schuld van Jane of Jeffrey dat ze het spel zo snel verloren ? Beiden zeggen iets anders.
Jeffrey zei dat het haar schuld was...quote:Op zondag 2 februari 2025 11:09 schreef Verity het volgende:
[..]
Jane zei dat Jeffrey de bal er schuin af liet vallen.
Pootje kreeg telefoon, hij moest beslissen welk koppel niet mee mocht doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Maar wat was dan de reden dat matti/jordy niet mochten spelen? Krijgen die nu nog een sleutelrol in dit gedoe?
Ja het is nooit zijn schuld, dat kennen we inmiddels welquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeffrey zei dat het haar schuld was...
Jeff doet nooit wat fout. Bij hem heeft altijd een ander het gedaanquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja uiteraard zegt mister perfect datquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pootje had de telefoon en moest met Wicky een duo uitsluitenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Maar wat was dan de reden dat matti/jordy niet mochten spelen? Krijgen die nu nog een sleutelrol in dit gedoe?
Ah, dan moeten we wachten op de TV uitzending.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De telefoon ging en Pootje en Wicky moesten beslissen welk duo niet mocht meedoen en ze dachten dat het spel voor de kast was.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Ja dat weet ik, maar waarom mocht 1 koppel niet mee doen?? Dat vraag ik me afquote:Op zondag 2 februari 2025 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Pootje kreeg telefoon, hij moest beslissen welk koppel niet mee mocht doen.
ow? Was de telefoon gegaanquote:Op zondag 2 februari 2025 11:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Pootje had de telefoon en moest met Wicky een duo uitsluiten
niet letterlijk zo horen zeggenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ik denk dat het een spel was van twee tegen twee,quote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Ireth het volgende:
Net zoals voor de sushi van gisterenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef Verity het volgende:
[..]
Ah, dan moeten we wachten op de TV uitzending.
Wie zegt dan de waarheid dat weten we dus nietquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Omdat BB dat zo besloten heeft ?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar waarom mocht 1 koppel niet mee doen?? Dat vraag ik me af
En jane andersom begreep ikquote:Op zondag 2 februari 2025 11:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens, maar waarschijnlijk ontgaat Jeffrey deze logica totaal.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef Thorelf het volgende:
Lijkt mij logisch dat Jeff genomineerd is toch..2e keer zijn fout gister met diner en nu dit
Maar dan krijg je toch gewoon 7 nieuwe duo's??quote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat het een spel was van twee tegen twee,
dus dan hielden ze een duo over wat niet kon spelen. En BB heeft daar de draai aan gegeven dat 1 duo niet mee mocht doen en dat ze zelf moesten beslissen wel duo
Is maar een idee hoor, weet niet of het zo is gegaan, maar dit lijkt mij logisch.
Want Jeffrey doet volgens hem nooit iets verkeerdquote:Op zondag 2 februari 2025 11:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eens, maar waarschijnlijk ontgaat Jeffrey deze logica totaal.
staat gewoon in de cosquote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
dus dan hielden ze een duo over wat niet kon spelen. En BB heeft daar de draai aan gegeven dat 1 duo niet mee mocht doen en dat ze zelf moesten beslissen wel duo
Is maar een idee hoor, weet niet of het zo is gegaan, maar dit lijkt mij logisch.
Dat denk ik juist van nietquote:Op zondag 2 februari 2025 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat BB ook wel gaat proberen te sturen ... de febo wil Jeff er graag inhouden.
Denk het ook. Denk dat ze nu niet heel erg vinden dat ze niet meegedaan hebben.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Jeff zijn logica is dat hij niet op de bank mag, want hij heeft zijn kleding nog niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:13 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Eens, maar waarschijnlijk ontgaat Jeffrey deze logica totaal.
Joh!quote:Op zondag 2 februari 2025 11:13 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Omdat BB dat zo besloten heeft ?
Jeff is niet meer te redden. Zoveel negatief commentaar.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik denk dat BB ook wel gaat proberen te sturen ... de febo wil Jeff er graag inhouden.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 2 februari 2025 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Die gaat steeds meer inzien dat het toch niks gaat wordenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:16 schreef DGK-Eric het volgende:
Het lijkt wel alsof het Jolien allemaal niet zoveel uitmaakt. Die is me veel te ontspannen.
Zou heel dom zijn. Gewoon onder het mom van 'je gaat toch niet' lekker laten zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Mijn probleem is dat ik verwacht dat Mattheus Jeff wel zal redden
weer een gelijkspel.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Stel, J&J geven beiden niet toe en de DM moet beslissen. Wat zou dan volgens jullie de uitkomst zijn?
Jane 100% genomineerdquote:Op zondag 2 februari 2025 11:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Stel, J&J geven beiden niet toe en de DM moet beslissen. Wat zou dan volgens jullie de uitkomst zijn?
als er 6 duo's dat spel hebben gespeeld, duo tegen duo, dan is er bij elk spel 1 duo geweest wat als eerste de bal heeft laten vallenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch gewoon 7 nieuwe duo's??
de vraag was niet wie het doorgegeven had, de vraag was wat de reden zou kunnen zijn dat er maar 6 duo's moesten spelenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
staat gewoon in de cos
telefoontje Pootje
Gewoon ruimtegebrek in de GR gok ikquote:Op zondag 2 februari 2025 11:19 schreef Verida het volgende:
[..]
de vraag was niet wie het doorgegeven had, de vraag was wat de reden zou kunnen zijn dat er maar 6 duo's moesten spelen
kan ook, ik gooi het op oneven aantalquote:Op zondag 2 februari 2025 11:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon ruimtegebrek in de GR gok ik
Lekker makkelijk zeggen achterafquote:Op zondag 2 februari 2025 11:20 schreef DGK-Eric het volgende:
Sharice had de vrijstelling aan Eva gegeven.
Sharice heeft al een paar keer uitgesproken dat het gedrag van Jeffrey echt niet kan.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:17 schreef LonesomeFairy het volgende:
Die heeft vannacht te hard met haar hand in haar onderbroek geslapenquote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:22 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Die heeft vannacht te hard met haar hand in haar onderbroek geslapen
Ligt aan Jolien.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Jolien wel erg veel rood op haar gezicht gesmeerd?
Gaat nog wel even duren denk ikquote:Op zondag 2 februari 2025 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn al bijna 25 minuten in de DBK.
Ja dat wordt verleniging met strafschoppenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn al bijna 25 minuten in de DBK.
1 met een uitgestreken smoelquote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 met een uitgestreken smoel
en 1 met een monotoon geluid
Ow wacht ff, 2 tegen 2 bedoel je, ja dan hou je idd 1 duo over..quote:Op zondag 2 februari 2025 11:18 schreef Verida het volgende:
[..]
als er 6 duo's dat spel hebben gespeeld, duo tegen duo, dan is er bij elk spel 1 duo geweest wat als eerste de bal heeft laten vallen
Zo heb ik het bedacht![]()
Maar ik kan het net zo goed mishebben hoor, misschien dat we het in de uitzending uitgelegd krijgen.
Ze zijn de VAR , beelden terug kijken wie dat balletje liet vallenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:27 schreef ledn81 het volgende:
BB : "kan er iemand een bordje slob naar de dbk brengen.. Jane en Jeffrey lunchen hier"
grapje
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:29 schreef ledn81 het volgende:
jeff weer opgefokt gereageerd en trapt de bal hard weg
Ik vind hem echt niks, mag er na Jeff uitquote:Op zondag 2 februari 2025 11:28 schreef happyme28 het volgende:
Af en toe moet ik erg om Keanu lachen maar vaak vind ik hem vooral dom en chaggo
zo dan.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:30 schreef DGK-Eric het volgende:
Sharice beaamt nu ook dat Jeffrey uit balans was. Jeffrey heeft daarna de bal keihard weg geschopt, dat had anderen uit balans kunnen brengen.
En dus ook een boze reactie toen die hoorde gisteren dat hij aan Jane gekoppeld wasquote:Op zondag 2 februari 2025 11:29 schreef ledn81 het volgende:
jeff weer opgefokt gereageerd en trapt de bal hard weg
Wat mij betreft gaan Milena, Sharice, Wicky en David S eerstquote:Op zondag 2 februari 2025 11:30 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik vind hem echt niks, mag er na Jeff uit
Dat is een mooi woord voor die 2 inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2025 11:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sharice geeft aan dat Jeff in de fout ging, die twee laffe mooi boys het weer goedpraten ....![]()
![]()
![]()
Dat was mij nog helemaal niet opgevallenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:31 schreef Kissingbird het volgende:
Matth: jeff is een slechte verliezer, zegt hij zelf ook.
Durven ze nietquote:Op zondag 2 februari 2025 11:33 schreef happyme28 het volgende:
Hopelijk DMs beslissen en dat Sharice en Eva Jeff nomineren dan
spel voor nominaties. Jef en jane hebben verloren. Jef en jane zijn nu aan het beslissen wie van hun 2 genomineerd isquote:Op zondag 2 februari 2025 11:32 schreef Puzzie het volgende:
Geen idee wat er allemaal gebeurt vandaag
Al een half uurquote:Op zondag 2 februari 2025 11:34 schreef Adat231 het volgende:
[..]
spel voor nominaties. Jef en jane hebben verloren. Jef en jane zijn nu aan het beslissen wie van hun 2 genomineerd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeffrey is boos op Jolien deel 2 - 2 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Waarom niet? Sharice heeft al aangegeven dat ze JEFFS GEDRAG NIET ok VINDT.quote:
Jeffrey was gister al aan het zanniken dat hem nooit iets wordt gegund.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Dus allemaal redenen om Jeff de nominatie te gunnen
Kan, maar of ie het doet is een tweede.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:33 schreef Adat231 het volgende:
Als Jef genomineerd is, zal mattie dan zijn gamechanger kunnen inzetten?
Haar harem wordt uitgebreidquote:Op zondag 2 februari 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
matthie duwt een puist uit bij milena
hij masseert er een goedje opquote:Op zondag 2 februari 2025 11:36 schreef Kissingbird het volgende:
matthie duwt een puist uit bij milena
duurt te langquote:Op zondag 2 februari 2025 11:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We staan stil, wat jij wil, wat ik wil
Gisteren? Al wekenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jeffrey was gister al aan het zanniken dat hem nooit iets wordt gegund.
wicky maakt de laatse woorden van zijn zin lang of vragendquote:
En Eva eindigt elke zin met een vocal-fry .. naar beneden. Ze passen eigenlijk goed bij elkaar.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wicky maakt de laatse woorden van zijn zin lang of vragend
nee deed spul uit flesje eropquote:Op zondag 2 februari 2025 11:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee toch? dacht duwt wat uit????
niet pakkuhhquote:Op zondag 2 februari 2025 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En Eva eindigt elke zin met een vocal-fry .. naar beneden. Ze passen eigenlijk goed bij elkaar.
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee deed spul uit flesje erop
en ging het er daarna inmasseren
duurt te langquote:Op zondag 2 februari 2025 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd hoe snel de febo bij de corona discussie gaat wegschakelen.
lekker kort ookquote:Op zondag 2 februari 2025 11:44 schreef Kissingbird het volgende:
dom kut dat je bent komt omdat je blonT bent ,leeftijd
mooi verhaal Eva
Jane ziet er soms uit alsof zij een prachtige Haku kan uitvoeren. Die ogenquote:
Denk gewoon het zonlicht dat zijn rimpels zichtbaarder maakt 😌quote:Op zondag 2 februari 2025 11:46 schreef greysbones het volgende:
David lijkt met de dag ouder te worden
Ik zou um nog steeds doenquote:Op zondag 2 februari 2025 11:46 schreef greysbones het volgende:
David lijkt met de dag ouder te worden
Ik ging ff douchen en nu zijn er twee cossen vol geschreven. En van alles gebeurd en aan de handquote:
Sharice begint Jeff ook zat te worden..quote:Op zondag 2 februari 2025 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva: Ik heb gezegd [tegen Jane] je gaat volhouden.
Nou .. mochten de DM's moeten stemmen, dan heeft Jeffrey iig 1 stem voor nominatie
quote:
dat kind zit er net een weekquote:Op zondag 2 februari 2025 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva wil een plottwist, niet steeds dezelfde gezichten erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Dat begreep ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef Kissingbird het volgende:
zei sharice nu dat ze ervoor betaald (jane) of betaald krijgt?
Ja dat vertelde mattie toen.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:52 schreef KinKiJan het volgende:
Abattoir clubje weer over die roddel dat Jane er tijdelijk zit
Ze hebben al meer over Jane gespeculaasd. Dat ze er eerder uit moet voor een ander programma bv, wat ook onzin bleek te zijn.quote:
Jeffrey is meer een wegloper dan Janequote:Op zondag 2 februari 2025 11:53 schreef ben34567 het volgende:
Bijna een uur ? Lijkt een battle of the minds te worden. De eerste die het beu is van in de DBK te blijven.
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:53 schreef Ireth het volgende:
"Ik fin nie da sjef moe opgeefuh omdah sei nieuw ish..."
3x raden wie...
😂👰♀️quote:Op zondag 2 februari 2025 11:53 schreef Ireth het volgende:
"Ik fin nie da sjef moe opgeefuh omdah sei nieuw ish..."
3x raden wie...
van cracker jacker?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:56 schreef Cupfighter het volgende:
Sorry voor het gekraak, ik at een cracker
Die jankt bij elke scheetquote:Op zondag 2 februari 2025 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
keanu vindt zichzelf een sterke persoonlijkheid![]()
Bijna een uur of zoquote:Op zondag 2 februari 2025 11:57 schreef ledn81 het volgende:
Jolien : "Ze zitten er nu toch onderhand wel 20 minuten"
Het loopt allemaal iets langzamer in het koppetje bij dat kind
Videoland op je telefoon doet het heel goed op het toiletquote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 11:59 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Videoland op je telefoon doet het heel goed op het toilet
Ik hoop dat "de stem" vandaag geen andere plannen heeft...quote:Op zondag 2 februari 2025 12:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ze zitten al een uur in dat DBK-hok
Ze hebben je gehoordquote:Op zondag 2 februari 2025 12:01 schreef ben34567 het volgende:
Het is eindelijk nog eens zonnig buiten blijven ze in dat klein stinkkotje zonder natuurlijk licht
Eehhhmm... wij zitten ook binnenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:01 schreef ben34567 het volgende:
Het is eindelijk nog eens zonnig buiten blijven ze in dat klein stinkkotje zonder natuurlijk licht
Hopelijk noteert de FEBO even meequote:Op zondag 2 februari 2025 12:01 schreef Kissingbird het volgende:
keanu wil een keer in een spel ervaren dat alles pijn doet en hij niet opgeeft
Jeffrey gaat daar sowieso op aangekeken worden door een aantal, dat gaat niet in zijn voordeel werkenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als Jane toegeeft..zou iedereen in dat huis..Jeff moeten nomineren!
Dat doen ze niet, zou wel eerlijk zijn want door hem hebben ze twee keer verloren.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
als Jane toegeeft..zou iedereen in dat huis..Jeff moeten nomineren!
Daar was het bij geen keuze niemand krijgt hemquote:Op zondag 2 februari 2025 12:04 schreef Rhosyn het volgende:
Met die vrijstelling verdelen konden ze ook niet zeggen als je niet kiest heb je beide de vrijstelling.
Milena kreeg hem van Elsa. Ik begrijp daar niks van. Elsa is te lief.
Hahaquote:Op zondag 2 februari 2025 11:59 schreef happyme28 het volgende:
Jane moet op zijn ego spelen. Ben jij nou een vent? Je zei toch dat ik loog dat je niet populair was? Nou pak m dan
Aah had ik moeten bedenkenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar was het bij geen keuze niemand krijgt hem
Lekker laten zittenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Begint er toch op te lijken dat BB met deze patstelling geen rekening had gehouden, en ook niet weet wat ze moeten doen.
ik vind het toch wel interessant om te zien hoe de sfeer ineens veranderd isquote:
Jawel hoor. Eerst even een lekkere, lange, eindeloze discussie. Misschien laat BB ze er gewoon uren zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Begint er toch op te lijken dat BB met deze patstelling geen rekening had gehouden, en ook niet weet wat ze moeten doen.
denk je dat echt!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Kan ze maar beter niet tegen Jeffrey vertellen. Die wordt vast jaloers op Hugoquote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef Kissingbird het volgende:
axel drinkt graag whiskey cola
jolien graag hugo![]()
wijn is wijnquote:Op zondag 2 februari 2025 12:11 schreef Kissingbird het volgende:
axel drinkt graag whiskey cola
jolien graag hugo![]()
Nee bahquote:
dat is toch echt haar eigen keusquote:Op zondag 2 februari 2025 12:14 schreef Ireth het volgende:
Jolien lacht bij Axel in 1 uur meer dan bij sjeff in 1 week..
BB had er een tijd op moeten zetten, na 30 minuten geen keuze gemaakt ? Dan allebei genomineerd, Klaarquote:Op zondag 2 februari 2025 12:16 schreef -river- het volgende:
Als ze er niet uit komen zijn ze dan beide genomineerd?
Of dat, of de DM's beslissen. Veel meer smaken zijn er niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:16 schreef -river- het volgende:
Die heeft vast een appel meegenomenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:16 schreef happyme28 het volgende:
Jeffrey krijgt straks honger, dan geeft hij vast op.
Ff in het script kijken op blz 83quote:Op zondag 2 februari 2025 12:16 schreef -river- het volgende:
Je zou toch denken dat het moet stromen net al die olie...quote:Op zondag 2 februari 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
David kan maar niet poepen daar .. heeft al pillen en poeder gepakt.. maar het komt niet los.
Die heeft nooit van zijn leven groenten gegeten. Zalquote:Op zondag 2 februari 2025 12:18 schreef Kissingbird het volgende:
David kan maar niet poepen daar .. heeft al pillen en poeder gepakt.. maar het komt niet los.
Axel gaat dit gewoon winnen .quote:Op zondag 2 februari 2025 12:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Nu Jeffrey en Jolien niet zo lekker gaan de laatste dagen en ze met Axel een team vormt, vind ik Jolien wel iets beter te pruimen.
Axel heeft een goede invloed op mensen in het huis vind ik.
Ik weet er een voor Jeffquote:Op zondag 2 februari 2025 12:17 schreef greysbones het volgende:
misschien krijgt er wel 1 een aanbod
Hoorde gister dat hij bij binnenkomst diarree had en daarna niet meer heeft kunnen poepen..quote:Op zondag 2 februari 2025 12:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat het moet stromen net al die olie...
Geef hem maar wat spruitjesquote:Op zondag 2 februari 2025 12:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat het moet stromen net al die olie...
Wel soepjesquote:Op zondag 2 februari 2025 12:19 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Die heeft nooit van zijn leven groenten gegeten. Zal
niet bevorderend werken voor de stoelgang.
Ik vind het de beste kanshebber op dit moment.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |