Er zijn ook goedkopere manieren om iemand van de samenleving weg te houden.quote:Op donderdag 6 november 2025 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Probleem met de doodstraf is meer dat het de overheid een te groot middel geeft om 'ongewenste' personen weg te werken. Misschien nu niet zo denkbaar, maar over 100 jaar misschien weer wel. Daarom ben ik er tegen. Niet perse omdat het zielig of erg is. Zou er idd geen traan om laten bij deze mensen. Denk dat de doodstraf en democratie niet samen gaan.
Aan een ketting naakt gedwongen worden om de verblijven van de andere gevangene schoon te maken binnen bepaalde tijd, lukt ze dat niet krijgen ze klappen en stroomstoten en wordt hun haar eruit getrokken net als hun bij het meisje hebben gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er zijn ook goedkopere manieren om iemand van de samenleving weg te houden.
Pleur ze allebei in een cel met wc
2maal daags wat eten in een luikje
En dat is het
Geen therapie
Geen entertainment
Geen contact met de buitenwereld
Geen behandelplannen die geschreven moeten worden en beoordeeld
Dit bovenstaande idee kost nog steeds wel wat geld maar niet zoveel als een intensief therapietraject binnen een gesloten instelling
Er zijn gewoon mensen die 1 op 1 de naam van de daders hebben. Hoe kut is dat.quote:Op donderdag 6 november 2025 14:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom wordt dat gezwel zijn stem vervormd
Staat gewoon met volle bakkes overal op internet hoor
Dat krijg je in NL niet verkocht.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Aan een ketting naakt gedwongen worden om de verblijven van de andere gevangene schoon te maken binnen bepaalde tijd, lukt ze dat niet krijgen ze klappen en stroomstoten en wordt hun haar eruit getrokken net als hun bij het meisje hebben gedaan.
Wat is jouw netto bijdrage aan Nederland?quote:Op donderdag 6 november 2025 15:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er zijn ook goedkopere manieren om iemand van de samenleving weg te houden.
Pleur ze allebei in een cel met wc
2maal daags wat eten in een luikje
En dat is het
Geen therapie
Geen entertainment
Geen contact met de buitenwereld
Geen behandelplannen die geschreven moeten worden en beoordeeld
Dit bovenstaande idee kost nog steeds wel wat geld maar niet zoveel als een intensief therapietraject binnen een gesloten instelling
Misschien werkt ze bij een aannemer die kerkers bouwt?quote:Op donderdag 6 november 2025 15:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is jouw netto bijdrage aan Nederland?
Ik werk, in de zorg. En jij?quote:Op donderdag 6 november 2025 15:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is jouw netto bijdrage aan Nederland?
Nee tuurlijk. Geef deze mensen een warm dak boven hun hoofd, een schoon bed, therapie, veel persoonlijke aandacht, TV avonden, sporten en tafeltennis. Dat verdienen ze wel.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen die zich gaan verlagen tot het niveau van die ouders. Prachtige act altijd.
Dat is sympathiek van jequote:Op donderdag 6 november 2025 15:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk. Geef deze mensen een warm dak boven hun hoofd, een schoon bed, therapie, veel persoonlijke aandacht, TV avonden, sporten en tafeltennis. Dat verdienen ze wel.
Fijn. Vanwaar je vraag?quote:Op donderdag 6 november 2025 15:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zorg dat 3.5 miljoen mensen bij hun centjes kunnen.
Jij vindt dat er wel een sloot geld in deze mensen gepompt mag worden?quote:Op donderdag 6 november 2025 15:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat je zo druk over de kosten maakt.
Nee alleen hebben we ons aan bepaalde verdragen te houden.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij vindt dat er wel een sloot geld in deze mensen gepompt mag worden?
Het gaat al heel lang zo. Maar omdat het altijd zo is gegaan betekent het niet dat het zo moet blijven. Het mag ook wel eens veranderen.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee alleen hebben we ons aan bepaalde verdragen te houden.
Ik zie ook niet in waarom deze mensen een comfortabel leven verdienen.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk. Geef deze mensen een warm dak boven hun hoofd, een schoon bed, therapie, veel persoonlijke aandacht, TV avonden, sporten en tafeltennis. Dat verdienen ze wel.
In Nederland zit je niet zo fijn hoor.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het gaat al heel lang zo. Maar omdat het altijd zo is gegaan betekent het niet dat het zo moet blijven. Het mag ook wel eens veranderen.
Doe dan, toetsenbordtridder.quote:Op donderdag 6 november 2025 14:38 schreef suijkerbuijk het volgende:
Ik heb maar 1 uur nodig voor bijde .
Een uur kan lang duren namelijk.
Ik heb stage gelopen in forensisch psychiatrisch centrum de Kijvelanden. Het valt erg mee, iig toen ik er was (2014) NL valt echt heel erg mee als je vergelijkt met andere landen.quote:Op donderdag 6 november 2025 15:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Nederland zit je niet zo fijn hoor.
En wat heeft dat met een gevangenis te maken?quote:Op donderdag 6 november 2025 15:56 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik heb stage gelopen in forensisch psychiatrisch centrum de Kijvelanden. Het valt erg mee, iig toen ik er was (2014) NL valt echt heel erg mee als je vergelijkt met andere landen.
Deze mensen gaan toch waarschijnlijk naar een TBS kliniek? Ben je nu opzettelijk opstandig aan het doen?quote:Op donderdag 6 november 2025 16:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
En wat heeft dat met een gevangenis te maken?
Dat staat los van hun straf, TBS is geen korting op je straf.quote:Op donderdag 6 november 2025 16:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Deze mensen gaan toch waarschijnlijk naar een TBS kliniek? Ben je nu opzettelijk opstandig aan het doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |