Dit is vast saferquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom krijgen op S2 niet gewoon een overzicht shot ipv een ronkende axel
Huh hoezo? Wat mis ik?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:16 schreef odie22 het volgende:
denk dat ze beter een avondje allemaal naar dat hotel kunnen, het wordt met het uur gekker
Heb ik grotendeels gezien, over wie gaat het?quote:
axel, jolien, keanu, en nog wat , ik heb vlagen gezien was zelf ook etenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ik grotendeels gezien, over wie gaat het?
Ah Dat swingersgedoe enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
axel, jolien, keanu, en nog wat , ik heb vlagen gezien was zelf ook eten
Hij heeft er thuis zelf eentje zegt hij steedsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft nog nooit een 2 persoons bed gezien?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij heeft er thuis zelf eentje zegt hij steeds
Ieder z'n dingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
yep, dat was in een of ander hotel
Nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:18 schreef Paul het volgende:
zouden ze nog ooit een badkamer krijgen hee
Een beetje ontspannen hoort erbij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:33 schreef Kissingbird het volgende:
Eva en Elsa slapen met hun handen in hun onderbroek..voelt comfy volgens Elsa
had niet hoeven weten dit.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een beetje ontspannen hoort erbij.
Vrouwen kunnen dat heel stiekem doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Klopt maar werkt voor mannen en vrouwen vaak net iets anders..
ahh slaapstreams
mannen ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat heel stiekem doen![]()
Alles bij de hand.
[ afbeelding ]
Volgens mij is er een aan het hoesten en vraag iemand anders of er water moet komenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:46 schreef spapaars het volgende:
Raar geluid (Petertje?)
https://streamable.com/gf9yjo
Of een kaalgeschoren anus.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij is er een aan het hoesten en vraag iemand anders of er water moet komen
Bij mannen is het al snel een wigwam.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mannen ook
doelde meer op : sommige mannen worden er vaak wat slaperig van.. sommige vrouwen juist niet
Neuh valt wel meequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij mannen is het al snel een wigwam.
En dat met slaperig worden of niet lijkt mij heel persoonlijk
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee
edit: is gewoon wetenschappelijk bewezen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek over bleken - 1 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door DGK_Tegengas op 02-02-2025 00:57:54 ].
Dat zeker! Allemaal leuk en aardig die swingerhotels en gebleekte anussen, maar als Jane over collectief samentrekkende kringspieren begint is het plots keihard bleitenquote:
Mata Hari is er niets bij.quote:Op zondag 2 februari 2025 06:01 schreef Koos1958 het volgende:
Alles slaapt heerlijk, ben benieuwd wat Jeff gaat zeggen over dat jordy bij jolien in bed zat te kletsen. Maar goed dat jeff niet heeft gezien dat jolien eerst zelf in jordy zijn bed is gestapt.ik gok dat jeff boos op jordy gaat worden hierover
En zouden de gesprekken tijdens het eten doorverteld worden aan Jeff.
Daar -2quote:Op zondag 2 februari 2025 08:13 schreef greysbones het volgende:
saddistisch wel van BB
zo uit bed
onder de douche met -5
hoeveel bier heeft Jordy gisteravond gehad?quote:
Wat ik nog kon zien was hij weer bezig zoals bij feest een en feest twee, veel dus.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel bier heeft Jordy gisteravond gehad?
Geloof 1 maar want wilde niet meer.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen 1 samen met David S. Er stonden maar 5 biertjes en David en axel allebei 2 en hij 1. Er stonden ook 5 0% biertjes maar die heeft jiemand genomenquote:Op zondag 2 februari 2025 08:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat ik nog kon zien was hij weer bezig zoals bij feest een en feest twee, veel dus.
Zag een filmpje gepost door een paarse en vooral trouwe poster waar hij even neerstort.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft ook een enorm kater hoofdquote:Op zondag 2 februari 2025 08:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag een filmpje gepost door een paarse en vooral trouwe poster waar hij even neerstort.
Is niet dronken geweest gisteravond. Niemand want was niet genoeg drank voor.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zag een filmpje gepost door een paarse en vooral trouwe poster waar hij even neerstort.
quote:Op zondag 2 februari 2025 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft ook een enorm kater hoofd
Hij lag met zijn zatte kop naast Jolien.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Alleen 1 samen met David S. Er stonden maar 5 biertjes en David en axel allebei 2 en hij 1. Er stonden ook 5 0% biertjes maar die heeft jiemand genomen
Gisteren wat maar niet veel meegekregen.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kater heeft hij nog nooit gehad daar
Zaterdag was hij bezopen gister zeker weten van niet
Heb je wel gekeken zelf. Is absoluut niet waar. Jolien stapte bij hem in bed en daarna gingen ze in haar bed praten. Er was niemand dronken gister was veel te weinig drank voor.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:34 schreef -river- het volgende:
[..]
Hij lag met zijn zatte kop naast Jolien.
Ik heb tussendoor gekeken en ik vond hem dronken overkomen en ik weet dat Jolien eerst bij hem in bed dook maar later zaten ze bij Jolien in bed te praten.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken zelf. Is absoluut niet waar. Jolien stapte bij hem in bed en daarna gingen ze in haar bed praten. Er was niemand dronken gister was veel te weinig drank voor.
Sorry je kan het blijven zeggen maar is absoluut niet zo. Dat hij overdreven kan reageren klopt. Axel en David s 2 biertjes en jordy 1. Meer was er niet eens op de tafels.ook stonden er 5 alcohol vrije biertje op de tafelquote:Op zondag 2 februari 2025 08:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik heb tussendoor gekeken en ik vond hem dronken overkomen en ik weet dat Jolien eerst bij hem in bed dook maar later zaten ze bij Jolien in bed te praten.
Dan heb ik het fout.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry je kan het blijven zeggen maar is absoluut niet zo. Dat hij overdreven kan reageren klopt. Axel en David s 2 biertjes en jordy 1. Meer was er niet eens op de tafels.ook stonden er 5 alcohol vrije biertje op de tafel
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:49 schreef -river- het volgende:
BB zegt belangrijk dus ik denk een spel om vrijstelling.
vind ik leukquote:Op zondag 2 februari 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je weer een huilende Jane
Dat is leuke TV nog leuker die zure kop van Jeff erbijquote:Op zondag 2 februari 2025 08:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan heb je weer een huilende Jane
Vond het wel een mooi gezicht..tranen en zag het goed op groot beeld, snotjesquote:
Wicky is een wolf in schaapskleren. Ik krijg de kriebels.van hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 08:49 schreef Rhosyn het volgende:
Wicky lijkt te bepalen. Ze denken dat het om de kledingkast gaat. Dus het duo dat al een kast heeft mag niet meedoen en dat zijn Matt en Jordy.
misschien moet Jolien ook eens denkenquote:Op zondag 2 februari 2025 08:55 schreef Kissingbird het volgende:
Jeff was boos want jolien heeft met een ander in bed gelegen..
ze snapte het als het axel was geweest.. maar hij is boos dat ze met jordy in bed heeft gelegen![]()
![]()
Ik heb het niet eens gezienquote:Op zondag 2 februari 2025 08:58 schreef Kodiak100 het volgende:
De nieuwe versie van Jeff heeft het nog geen 14 uur volgehouden
allemaal heel nuttigquote:Op zondag 2 februari 2025 08:58 schreef Kissingbird het volgende:
matthie wil ook met Jeff praten hierover![]()
ik denk eerder SL streamsquote:Op zondag 2 februari 2025 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maakt me niet uit
heb wel zin in wat drama streams
verwende kleuterquote:Op zondag 2 februari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeff vertoont gewoon controle freak gedrag als het niet oop zijn manier gaat is hij boos
Ging over de band die ze wel heeft met Jordy maar niet met Axelquote:Op zondag 2 februari 2025 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
Niet bepaald een compliment voor Jordy dat Jolien het wel zou snappen dat Jeff boos zou worden als ze bij Axel in bed zou kruipen maar ze snapt het niet nu het over Jordy gaat.
bouwvakker toch?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:03 schreef spapaars het volgende:
Aangesproken worden als David Poot.
Hoe verzinnen ze dat bij de patatbakkers.
Poot is zijn achternaam geloof ikquote:Op zondag 2 februari 2025 09:03 schreef spapaars het volgende:
Aangesproken worden als David Poot.
Hoe verzinnen ze dat bij de patatbakkers.
Welke band?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ging over de band die ze wel heeft met Jordy maar niet met Axel
Jup David De Poot ofzoietsquote:Op zondag 2 februari 2025 09:04 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Poot is zijn achternaam geloof ik
quote:
Volgens jolien hebben ze een bandquote:Op zondag 2 februari 2025 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke band?
Hebben die een band.
Daar heb ik nooit iets van gezien of hier iets over gelezen.![]()
Jordy had een band met Niels.
ze is zelf bij Jordy in bed gekropen, die inderdaad gewoon een plekje vrij maakte en zelf helemaal tegen de muur aan ging liggenquote:Op zondag 2 februari 2025 08:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien verteld dat jeff boos is
Jordy zegt we hebben alleen gepraat over niels. Jordy zegt wat een kind soms. Jolien heeft gehuild in bed. Mattie vind het niet raar dat ze samen daar lagen. Jolien snapt als het axel had geweest, ze zegt we lagen niet tegen elkaar aan. Mattie zegt jullie hebben een band. Jordy zegt ik lag tegen de muur aan.
Lijk wel Groundhogday in dat huis.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Ik heb letterlijk het eerste uur liggen wenen in bed. Wachten, hopen dat hij nog 's nachts zou komen. Dan staat hij op 's ochtends, zegt hij 'Goedemorgen', en wil hij mij een kus geven. Maar dan denk ik, je kunt niet vies in je bed gaan kruipen denken dat alles ok is, en dan de volgende morgen weer normaal doen. Ik werk niet met zijn humeur he.
Matt : Wil je dat ik met hem praat, of eerst gij?
Jolien : Nee, laat hem maar zelf beslissen, ik ga niet weer naar daar gaan om met hem te praten.
Nee, is gewoon zijn achternaam Depoot.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
bouwvakker toch?
daar zal het mee te maken hebben
jordy kan goed Ad Hoc lullenquote:Op zondag 2 februari 2025 09:09 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu is als hij boos is verbaal niet leuk.
ze hebben het in het boudoir over verbaal sterk zijn.. Jordy kan dat goed vinden ze.
valt me wel eens op dat Keanu dan lijkt te willen doen alsof hij ook iets goed kan... beetje stoer doet of zo dan.
huh nee toch?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:
David denkt niet dat ze kijken wie waar is voordat de telefoon gaat
drink maar koffiequote:Op zondag 2 februari 2025 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh nee toch?
hij dacht gewoon tijd..
Jeff zei net toch van niet?
moet koffie gaan drinken geloof ik
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh nee toch?
hij dacht gewoon tijd..
Jeff zei net toch van niet?
moet koffie gaan drinken geloof ik
quote:
quote:
* greysbones geeft Lion ook een kopje koffiequote:
Vind @greysbones blijkbaar wel.. jij niet .. kan.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:18 schreef Verida het volgende:
[..]
Elsa is niet echt een stoker binnen die groep
Ik ook.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy denkt dat het om een vrijstelling gaat
Wat bedoel je met niet echt?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Juist, maar niet echt.
071 hoort bij de volgende regio's: Leiden, Noordwijk, Katwijk, Rijnsburg, Voorschoten, Oegstgeest, Leiderdorp, Hoogmade, Warmond, Roelofarendsveen, Oud Ade, Rijpwetering, Nieuwe Wetering, Oude Wetering, Zoeterwoude, Hazerswoude-Rijndijk, Koudekerk aan den Rijn.
aardigquote:Op zondag 2 februari 2025 09:28 schreef Kissingbird het volgende:
Jane: denk je dat de aflevering al is geweest, wie listen we dont judge
ze denken van niet
keanu: denk het niet ..denk niet dat ze zeggen dat ik mijn beste vriend heb opgesloten op zolder
niet alles terug gelezen hierquote:
Heel verontrustend ....quote:Op zondag 2 februari 2025 09:41 schreef Kissingbird het volgende:
Milena had een nachtmerrie. over dat ze een zwangerschapstest pakt, die was positief.
ze weet niet van wie die was.. was 35,5
ze wilde niet , ze was bezig om daar vanaf te geraken
ze beviel van een dood kind..
ze lag in een bad, mensen werkten, ze moest het laten verdwijnen (baby) ze had heet water eroverheen gedaan
want iemand had gezegd zo lost het op.
toen kreeg het kind wonden / blaren
toen ze wakker werd dacht ze is dit waar van die test
Dat zeker. Jammer dat hij met Milena praat want ik kan die krijsstem niet horen. Ik luister af en toe. Ze heeft het nu over ijzeren staven met grote hele grote stukken vlees.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena wil graag naar Kazachstan
Ik zou zeggen meid wat houd je tegen
dat jij weet hoe dit heetquote:Op zondag 2 februari 2025 09:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah Milena brengt haar contour make up aan
Kazachstan. Elk land dat eindigt op ...stan zou ik niet naar toen gaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena wil graag naar Kazachstan
Ik zou zeggen meid wat houd je tegen
Is ze nu zelf weer naar hem toegelopen ( als een hondje met staart tussen de benen) of heeft hij haar laten sommeren...quote:
JAAA hahahahaha die komt zingend binnenquote:
Tuurlijk niet Wie denkt hij wel dat hij is was het mijn vriend dan was dit een reden om hem direct te dumpen.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
Jeff is een lul, maar ditmaal heeft die wel gelijk.
Bij een gezamenljike exit zouden die 2 al ruzie hebben in het eerste deel van de sluis van de dagboekkamer zodra ze naar buiten gaanquote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 10:00 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Bij een gezamenljike exit zouden die 2 al ruzie hebben in het eerste deel van de sluis van de dagboekkamer zodra ze naar buiten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |