Dit is vast saferquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Waarom krijgen op S2 niet gewoon een overzicht shot ipv een ronkende axel
Huh hoezo? Wat mis ik?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:16 schreef odie22 het volgende:
denk dat ze beter een avondje allemaal naar dat hotel kunnen, het wordt met het uur gekker
Heb ik grotendeels gezien, over wie gaat het?quote:
axel, jolien, keanu, en nog wat , ik heb vlagen gezien was zelf ook etenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Heb ik grotendeels gezien, over wie gaat het?
Ah Dat swingersgedoe enzoquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
axel, jolien, keanu, en nog wat , ik heb vlagen gezien was zelf ook eten
Hij heeft er thuis zelf eentje zegt hij steedsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft nog nooit een 2 persoons bed gezien?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hij heeft er thuis zelf eentje zegt hij steeds
Ieder z'n dingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef odie22 het volgende:
[..]
yep, dat was in een of ander hotel
Nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:18 schreef Paul het volgende:
zouden ze nog ooit een badkamer krijgen hee
Een beetje ontspannen hoort erbij.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:33 schreef Kissingbird het volgende:
Eva en Elsa slapen met hun handen in hun onderbroek..voelt comfy volgens Elsa
had niet hoeven weten dit.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een beetje ontspannen hoort erbij.
Vrouwen kunnen dat heel stiekem doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Klopt maar werkt voor mannen en vrouwen vaak net iets anders..
ahh slaapstreams
mannen ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat heel stiekem doen![]()
Alles bij de hand.
[ afbeelding ]
Volgens mij is er een aan het hoesten en vraag iemand anders of er water moet komenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:46 schreef spapaars het volgende:
Raar geluid (Petertje?)
https://streamable.com/gf9yjo
Of een kaalgeschoren anus.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Volgens mij is er een aan het hoesten en vraag iemand anders of er water moet komen
Bij mannen is het al snel een wigwam.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
mannen ook
doelde meer op : sommige mannen worden er vaak wat slaperig van.. sommige vrouwen juist niet
Neuh valt wel meequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij mannen is het al snel een wigwam.
En dat met slaperig worden of niet lijkt mij heel persoonlijk
Tuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Neuh valt wel mee
edit: is gewoon wetenschappelijk bewezen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek over bleken - 1 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door DGK_Tegengas op 02-02-2025 00:57:54 ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |