SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien wil iemand hier het proeven ?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Komt wel mayo uit mijn 3D hotdog
Vastquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wil iemand hier het proeven ?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik probeer mijn 3d beelddenken nu uit te zetten en uit te houdenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:05 schreef hemarookworst het volgende:
Komt wel mayo uit mijn 3D hotdog![]()
![]()
En bedankt Harriequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik probeer mijn 3d beelddenken nu uit te zetten en uit te houden
Mosterdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik kijk misschien wel niet zo nauw maar ik ben geen Chinees HC♡♡♡♡![]()
Maak je er nu een tekenfilmpje van?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik probeer mijn 3d beelddenken nu uit te zetten en uit te houdenUw ADH vitamine Worst
Si ba beneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
HallonOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Buona SeraThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hema met een broodje om zijn wiener waar mayonaise uit komtquote:
Ik heb bierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb rumThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo danquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hema met een broodje om zijn wiener waar mayonaise uit komt
Uw ADH vitamine Worst
Omgquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hema met een broodje om zijn wiener waar mayonaise uit komt![]()
![]()
Ze zei U tegen mij jongensquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gezelligquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Over een romantische verhouding tussen een omelet en Mutiquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nog ergerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hema met een broodje om zijn wiener waar mayonaise uit komt![]()
![]()
Het beeld wordt steeds vreemderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:14 schreef Harrie het volgende:
[..]
zo noemt Hema zijn 3d hont volgens mij
dat is ook met die 3D echo's van die baby'squote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het beeld wordt steeds vreemder![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat is ook met die 3D echo's van die baby's![]()
behangetje van laten printenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uitprinten en boven het bed hangen![]()
![]()
hang jij alquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uitprinten en boven het bed hangen![]()
![]()
PindakaasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Odin
Smile, it's free therapy.![]()
Met Rookworst denk ikquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor stampertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laat ze die ranzige ongeschilde slecht gebakken aardappelbrokken gewoon patat noemenquote:
Zit zelf te twijfelen of ik zometeen friet ga bakken voor bij de shoarma
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2025 23:22:03 ]![]()
Daar denk ik nog even over verderquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar moet straks wel even naar het toilet![]()
![]()
Zou doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Laat ze die ranzige ongeschilde slecht gebakken aardappelbrokken gewoon patat noemen
natquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je vannacht weer wat om over te dromen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Laat ze die ranzige ongeschilde slecht gebakken aardappelbrokken gewoon patat noemen
♡♡♡♡![]()
dol op natte dromenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je vannacht weer wat om over te dromen![]()
![]()
Er kwamen wel wat rare beelden in me op, maar mn innerlijke dialoog resulteerde in de conclusie dat het beter was om die niet te delenquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
als je niet op tijd was bedoel ikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er kwamen wel wat rare beelden in me op, maar mn innerlijke dialoog resulteerde in de conclusie dat het beter was om die niet te delen
hangende aan het plafond![]()
![]()
eigenlijk best een gemiste kans welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Er kwamen wel wat rare beelden in me op, maar mn innerlijke dialoog resulteerde in de conclusie dat het beter was om die niet te delen![]()
![]()
Ja, ik moest ook even aan een golden shower denken, maar niet mijn kinkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:25 schreef maily het volgende:
[..]
als je niet op tijd was bedoel ik
hangende aan het plafond
die posterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook even aan een golden shower denken, maar niet mijn kink![]()
Mijne ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook even aan een golden shower denken, maar niet mijn kink![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een sok een optie?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik niet, geeft zo'n rotzooi
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:27 schreef maily het volgende:
[..]Was dat een fake taxi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:27 schreef maily het volgende:
[..]Heb je dat vette hok gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat heeft niks meer met fatshaming te maken
als die instapt zit je over het maximale gewicht van je voertuig en ben je de garantie en alles kwijt en ook nog je rijbewijs als ze je op de weegbrug knallen
![]()
Nee, ook die niet.quote:![]()
Kinkshamen mag alleen bij mensen die kinkshamen als kink hebben
#viesdikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je dat vette hok geziendat heeft niks meer met fatshaming te maken
als die instapt zit je over het maximale gewicht van je voertuig en ben je de garantie en alles kwijt en ook nog je rijbewijs als ze je op de weegbrug knallen
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ook die niet.![]()
Kinkshamen mag alleen bij mensen die kinkshamen als kink hebben![]()
![]()
Oooh het ging over een echte auto die te klein wasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb je dat vette hok geziendat heeft niks meer met fatshaming te maken
![]()
ik zag paar dagen terug een filmpje op X en daar kwam ook nog een vrouw (als je dat zo mag noemen) in beeld die helemaal emotioneel ontdaan was enzo maar die past niet op een stoel (misschien op de achterbank maar dan gaat echt je vering er aan)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh het ging over een echte auto die te klein was![]()
![]()
Maar het laadvermogen van een auto is toch wel 350 kg ofzo?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik zag paar dagen terug een filmpje op X en daar kwam ook nog een vrouw (als je dat zo mag noemen) in beeld die helemaal emotioneel ontdaan was enzo maar die past niet op een stoel (misschien op de achterbank maar dan gaat echt je vering er aan)
bestuurder van 100 kilo mag ie haar niet meer meenemenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het laadvermogen van een auto is toch wel 350 kg ofzo?![]()
![]()
Verdeeld over 4 wielen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar het laadvermogen van een auto is toch wel 350 kg ofzo?![]()
Meer pizza
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
545 kg is het laadvermogen van mijn auto. Bagage en benzine telt daar in mee.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik kan de vrouw niet zien, maar 200 kg is al best een gewichtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
bestuurder van 100 kilo mag ie haar niet meer meenemenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Net een stuk arretjes cake op
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hoeveel mag je ongeremd als aanhanger er achter hangenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
545 kg is het laadvermogen van mijn auto. Bagage en benzine telt daar in mee.![]()
![]()
Er is blijkbaar een Uber XL in Amerika?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:36 schreef Harrie het volgende:
Ze had gewoon vd Vlist moeten bellen en niet Uber ofzo
550 geloof ikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoeveel mag je ongeremd als aanhanger er achter hangenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kan ze met die bek op de trekhaak gaan hangen en op die manier mee alleen denk ik wel dat ze je dan van de snelweg afhalen als het begint te rokenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2025 23:39:50 ]![]()
Dan valt ze wel lekker snel wat afquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kan ze met die bek op d etrekhaak gaan hangen en op die manier meer alleen denk ik wel dat ze je dan van de snelweg afhalen als het begint te roken![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kan ze met die bek op d etrekhaak gaan hangen en op die manier meer alleen denk ik wel dat ze je dan van de snelweg afhalen als het begint te rokenHarrie! Dat is niet lief!
je mist alleen de rooksmaakquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan valt ze wel lekker snel wat af![]()
Arretjescake meetquote:
Waar zeg ik dat jij altijd lief moet zijn?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:40 schreef Harrie het volgende:
[..]
Waar staat geschreven dat ik altijd lief moet zijn
Ik observeerde gewoon dat dat geen lieve opmerking was
Harrie weet niet hoe dat moetquote:
Scherpquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat jij altijd lief moet zijn?
Ik observeerde gewoon dat dat geen lieve opmerking was![]()
![]()
beterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog geen nieuws gezien vandaag, heerlijk rustig![]()
![]()
Nee dat stond er niet bijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
laat me raden: Een verwarde Syrier
Alleen dat ie verward was♡♡♡♡![]()
ik kijk ook nooit nieuws en lees het online ook bijna niet meerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog geen nieuws gezien vandaag, heerlijk rustig![]()
![]()
quote:
Ik welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Nog geen nieuws gezien vandaag, heerlijk rustig
Ellende
♡♡♡♡![]()
LOL ik riep serieus maar watquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee dat stond er niet bij
Alleen dat ie verward was![]()
Vreselijkquote:
truste pinniequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Miauw
Ik ga slapen. Denk ik toch.
Doei![]()
![]()
Miauw?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Miauw
Doei
Geen volle maan zeker!
Slaap lekker!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Miauw
Doei
Trusten!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
Miauw
Doei♡♡♡♡![]()
Ja gelukkig opgepaktquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:47 schreef drakin het volgende:
Gezocht https://nos.nl/artikel/25(...)erdachte-29-opgepakt
Maarja..♡♡♡♡![]()
![]()
En altijd weer, hij was al eerder verwardquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja gelukkig opgepakt
Maarja..
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:48 schreef drakin het volgende:
[..]
En altijd weer, hij was al eerder verward
Waar gaat t heen met de wereld♡♡♡♡![]()
Bolk die draakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
https://whatsapp.com/channel/0029VaO4FpCCxoAn3RH56g3X/1610quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja
Waar gaat t heen met de wereldDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolken danquote:
ik heb liever een nekschot voor dat soort afgekeurd chemisch afval wat hier continue als verward wordt vermeld in nieuwsberichten. (Het maakt mij geen reet uit waar ze vandaan komen dus kom niet aan met racisme enzo)quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
T verwarde had je goed
Nu heb je recht op n bonuspunt![]()
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb liever een nekschot voor dat soort afgekeurd chemisch afval wat hier continue als verward wordt vermeld in nieuwsberichten. (Het maakt mij geen reet uit waar ze vandaan komen dus kom niet aan met racisme enzo)![]()
♡♡♡♡![]()
![]()
quote:
Zet nog even in op drakin bolken, laatste kans!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Als er 1 is die ik het niet gun is het die onder dat grijze balkjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Nou vooruit
Maar daarna ben ik echt wegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welk grijze balkjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:55 schreef drakin het volgende:
Als er 1 is die ik het niet gun is het die onder dat grijze balkje♡♡♡♡![]()
Trek eens aan m'n vinger.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:56 schreef drakin het volgende:
Nou vooruit
Maar daarna ben ik echt wegYea, she's on crack.![]()
![]()
wel 2quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een aap.![]()
Ik mis een beetje de Bass anders zou het serieus wel een lekker nummer kunnen zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Nee dat was Hemaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:58 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een aap.![]()
![]()
Nu heb ik trek in shoarmaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Daar buiten loopt een aap, een aap met een oogje op een schaap.![]()
Begin ik ook steeds meer zin in te krijgen en laat ik toevallig vandaag bij de slager ruim een halve kilo lamsshoarma mee genomen hebben en die ligt nu in de koelkast te wachten tot ik er wat hitte tegenaan ga klappenquote:
eerst nog ff een paterke![]()
![]()
Jenever en pils = kopstootquote:Op zondag 2 februari 2025 00:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
in een rechte lijn vol op de neus klappen met je kale bats of wat is ditUw ADH vitamine Worst
Pindakaasquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Rookworst voor het Stampertje van Rookworst?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
FactsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kloppend als een jong hart.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Drink al jaren geen wijn meer vroeger wel eens gehad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de juiste setting kan ik het wel drinken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik kan het ook wel drinkenquote:Op zondag 2 februari 2025 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de juiste setting kan ik het wel drinken.
Rose lekker op een terras kan ik zelfs wel waarderen![]()
![]()
srsly, jscrhy.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
LIVING YOUNG AND WILD'N FREE!!1!1!!!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Efffe wel langs de shop voordat we naar de Nacht gaat wel dus."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ff die nek een beetje volproppen voordat we naar de eindbaas gaan bedoel jequote:Op zondag 2 februari 2025 00:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Efffe wel langs de shop voordat we naar de Nacht gaat wel dus.![]()
![]()
Goei idee wel jaquote:Op zondag 2 februari 2025 00:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
ff die nek een beetje volproppen voordat we naar de eindbaas gaan bedoel je
Soms heb ik honger als een paard en andere keer dan krijg ik met moeite een broodje weg maar altijd ff de lokale turk checkenquote:![]()
![]()
Merges wel ff weer döner bestellen!quote:Op zondag 2 februari 2025 00:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
Soms heb ik honger als een paard en andere keer dan krijg ik met moeite een broodje weg maar altijd ff de lokale turk checken
En drinken, ik vat er nog eentje hoor.quote:
GrgrI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Frrrrrogelquote:
bah bah alweer drinken![]()
@Paul je hebt het verkeerde topic gestart
**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
Nee hoor we vatten er nog een poar![]()
![]()
![]()
Oh haiquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
DUO Lingo kan je ook gewoon thuis doen hè Killwem.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ken ik niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
DUO Lingo kan je ook gewoon thuis doen hè Killwem.
Hoi Grrrrr!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:quote:Gullie!quote:
Nee, zelfs dan nietquote:Op zondag 2 februari 2025 00:51 schreef Harrie het volgende:
met rum en Kahlua is koffie ook wel lekker
Chocolademelk daarentegenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kahlua kan je soberso alle kanten mee op.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:51 schreef Harrie het volgende:
met rum en Kahlua is koffie ook wel lekker"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
alleen in combinatie met rum in de koffiequote:Op zondag 2 februari 2025 00:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kahlua kan je soberso alle kanten mee op.en slagroom anders hoef ik het niet dan drink ik liever een pater
![]()
![]()
Gewoon schudden met ijs en uitschenken. Gaat een fles er zo door heen.quote:Op zondag 2 februari 2025 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
alleen in combinatie met rum in de koffieen slagroom anders hoef ik het niet dan drink ik liever een pater
dat dacht ik net toen ik er achter kwam dat ik de frietpan wel klaar gezet had maar de stekker vergeten was in het stopcontact te stoppenquote:![]()
![]()
Bohquote:Op zondag 2 februari 2025 00:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon schudden met ijs en uitschenken. Gaat een fles er zo door heen.
Uw ADH vitamine Worst
Wel gezondquote:Op zondag 2 februari 2025 00:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat dacht ik net toen ik er achter kwam dat ik de frietpan wel klaar gezet had maar de stekker vergeten was in het stopcontact te stoppen
Serieus, Kahlua, wat ijs in de shaker en schudden tot het een beetje luchtig is, iedereen happy!quote:
Wel blij dat ik zelf verder niet zoveel gedronken heb vandaag toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Proostquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: