Op marktplaats koop je een kast vol voor drie tientjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Karzai het volgende:
Al aardig wat plaatjes gekocht maar er kan nog wat bij, ik blijf door sparen
[ afbeelding ]
Hoever denk je?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je wel op veilige afstand wonen van de PFAS bedrijven wonen anders raak je neuronen blijvend de weg kwijt.
Die kent mij volgens mij nog onder mijn vorige naam...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
@:koen66 @:bomenverzameling kom gauw kijken, @:wel.o.k is er weer
Ja hele goeiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb deze gemaakt https://uitpaulineskeuken.nl/recept/tom-kha-kai
Pien is geen kipquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eieren van eigen kippen![]()
maar moet nog even wachten tot de dagen wat langer worden voordat ze weer gaan leggen.
bos81quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kent mij volgens mij nog onder mijn vorige naam...
Oké dan ga ik wel naar nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-in-belgie~a3aaf5c2/
Jaaa!quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pics van mijn chicks![]()
moment...
maar ja,8 GFT kliko's.
2 brahma's, 3 krulveer cochins,1 hollandse kuifhoender (a.k.a kip wilders) een antwerpse baardkriel en 2 cochin's
Daar hebben ze grappige Kākāpō vogels.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dan ga ik wel naar nieuw Zeeland
Ja, minder dan Steal This Album ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minder dan Steal This Album denk je? Ik denk het niet eigenlijk.
Verander je username maar dan in UitBuitingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb schuimige Turkse drinkyoghurt met mishandelde Amarena kersen, ik ben echt geniaal op sommige gebieden.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kent mij volgens mij nog onder mijn vorige naam...
Bossiequote:
Zijn dat dezelfde als kiwi’s?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben ze grappige Kākāpō vogels.
Als je maar genoeg ruimte hebt toch niet? wel wat meer werk dan gewoon buiten denk ikquote:
HALLO KIPPIESquote:
US wil weten of je een rare vogel bentquote:
is kiwi de vogel, niet het fruit?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US wil weten of je een rare vogel bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |