Pien is geen kipquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eieren van eigen kippen![]()
maar moet nog even wachten tot de dagen wat langer worden voordat ze weer gaan leggen.
bos81quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kent mij volgens mij nog onder mijn vorige naam...
Oké dan ga ik wel naar nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-in-belgie~a3aaf5c2/
Jaaa!quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pics van mijn chicks![]()
moment...
maar ja,8 GFT kliko's.
2 brahma's, 3 krulveer cochins,1 hollandse kuifhoender (a.k.a kip wilders) een antwerpse baardkriel en 2 cochin's
Daar hebben ze grappige Kākāpō vogels.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dan ga ik wel naar nieuw Zeeland
Ja, minder dan Steal This Album ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minder dan Steal This Album denk je? Ik denk het niet eigenlijk.
Verander je username maar dan in UitBuitingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb schuimige Turkse drinkyoghurt met mishandelde Amarena kersen, ik ben echt geniaal op sommige gebieden.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kent mij volgens mij nog onder mijn vorige naam...
Bossiequote:
Zijn dat dezelfde als kiwi’s?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben ze grappige Kākāpō vogels.
Als je maar genoeg ruimte hebt toch niet? wel wat meer werk dan gewoon buiten denk ikquote:
HALLO KIPPIESquote:
US wil weten of je een rare vogel bentquote:
is kiwi de vogel, niet het fruit?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US wil weten of je een rare vogel bent
Affirmativequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US wil weten of je een rare vogel bent
kip wildersquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je maar genoeg ruimte hebt toch niet? wel wat meer werk dan gewoon buiten denk ik
[..]
HALLO KIPPIES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wij zijn fok
quote:
quote:
Sorry maar dat vind ik echt een belediging voor die kipquote:
Hmm, dat mag gewoon tegenwoordigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
engelse rechter danquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik echt een belediging voor die kip
Bij Wilders staat het inderdaad niet, bij haar wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |