Weer? Implicerend dat er een tijd was waarin we dat deden?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja laten we maar weer proberen volwassen te lijken.
somsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer? Implicerend dat er een tijd was waarin we dat deden?
Hebben ze geen flink waar jij woont? Bezorgt met 20 minutenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in chocolate chip cookies
Heb ik niet
Dus het wordt mango met kwark.
Ook goed.
In principe is de winkel gewoon nog open, maar ik heb nog steeds geen zin om naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hebben ze geen flink waar jij woont? Bezorgt met 20 minuten
Ik heb schuimige Turkse drinkyoghurt met mishandelde Amarena kersen, ik ben echt geniaal op sommige gebieden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb ik niet
Ook goed.
Ah terechtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In principe is de winkel gewoon nog open, maar ik heb nog steeds geen zin om naar buiten te gaan
tegen een flink grote prijsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hebben ze geen flink waar jij woont? Bezorgt met 20 minuten
Hebben die kersen nu Veilig Thuis moeten bellen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb schuimige Turkse drinkyoghurt met mishandelde Amarena kersen, ik ben echt geniaal op sommige gebieden.
matig (maar gezonder) alternatiefquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb ik niet
Ook goed.
Ja, ik weet hetquote:
Die debuutplaat is een klein meesterwerkje, maar het minst gekend denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom was ik vergeten dat System of a Down best goede muziek heeft gemaakt voor hun commerciële doorbraak...
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het![]()
Heb jij nog wat lekkers voor vanavond?
Mwoaaaaa. Op een volle tas boodschappen scheelt het 15-20%, niet wereldschokkendquote:
Kefir < Ayranquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben die kersen nu Veilig Thuis moeten bellen?
Door jou heb ik Kefir gekocht
Nu moet ik dat Ayran nog een keer proberen
Ga je met ons delen wat voor lekkers je in huis hebt?quote:
Ik vind kersen niet zo heel lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kefir < Ayran
Amarena kersen (zelfs mishandeld) zijn ook gewoon de bom
Hey jij daar!quote:
ik ben opweg naar huis maar net even de supermarkt in geweest en appeltaart gehaaldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het![]()
Heb jij nog wat lekkers voor vanavond?
Hoog tijd voor een exquise kersencursus.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind kersen niet zo heel lekkerIk lust ze wel, maar eet ze dan met lange tanden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |