Ze heeft wel het geluk dat mijn bank voor het raam staat dus daar kan ze lekker liggen en kijken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het zelf ook altijd lastig in te schatten wat het betekent dat er betere opties zijn. Is niet dat een beest pas gelukkig is bij het beste van het beste van het beste
Ja, iets andere interpretatie wel, maar ze kunnen er wel hard om mauwen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ja daarin verschillen mannen toch van katten. Mannen vinden dat hun krabpaal IN een doos moet.
Nog een verschil: Katten krijgen WEL hun zin.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, iets andere interpretatie wel, maar ze kunnen er wel hard om mauwen.
To the skyyyyyy!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, geen kritiek maar ik dacht ook 'wat is die krabpaal laag'maar ik heb zelf een voorkeur voor HOOOOOOOOOOOOOOOG
Ik zag toen een docu van 3 ondernemende broers.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:13 schreef UitStraling het volgende:
Wij zijn ook gewoon een van de beste volkeren op deze planeet, zet 100 Nederlanders met helemaal niets aan de rand van de Sahara en binnen 10 jaar exporteren ze kaviaar, paprika, bananen, tomaten, erwtensoep uit blik, computerchips, waterwerken, tarwe, klompen en aardappelen naar de rest van de wereld.
Mits we niet opgevreten worden door leeuwen.
Zimbabwe was tot voor kort de graanschuur van de wereld tot ze dachten dat het slim was om alle blanke boeren te vermoorden om zelf te gaan schoffelen, zaaien en oogsten, juist.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag toen een docu van 3 ondernemende broers.
Die gingen naar Afrika naar een dorp, en automatiseerden de hele productie van wat die lui daar maakten.
Aggregaat, machines en alles en een tijd gebleven om het echt goed te laten draaien en efficiënt te maken. (Weet niet meer welk gewas)
Werkte goed, die lui verkochten 10 keer meer op de markt dan ze normaal deden.
Komen ze een jaar later met de TV crew (iets van NL3)
Liggen al die mannen voor pampus daar met lege flessen alcohol, de vrouwen moesten die gewassen rooien. De machines werken niet meer want het aggregaat was kapot.
Die mannen waren echt alcoholisch geworden.
Daarom vind ik ontwikkelingshulp op bepaald gebied ook wat dubbel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zag toen een docu van 3 ondernemende broers.
Die gingen naar Afrika naar een dorp, en automatiseerden de hele productie van wat die lui daar maakten.
Aggregaat, machines en alles en een tijd gebleven om het echt goed te laten draaien en efficiënt te maken. (Weet niet meer welk gewas)
Werkte goed, die lui verkochten 10 keer meer op de markt dan ze normaal deden.
Komen ze een jaar later met de TV crew (iets van NL3)
Liggen al die mannen voor pampus daar met lege flessen alcohol, de vrouwen moesten die gewassen rooien. De machines werken niet meer want het aggregaat was kapot.
Die mannen waren echt alcoholisch geworden.
Ontwikkelingshulp is racistisch.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daarom vind ik ontwikkelingshulp op bepaald gebied ook wat dubbel.
Kleurenontwikkelaar is dan weer wel vrij inclusief.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp is racistisch.
Weer? Implicerend dat er een tijd was waarin we dat deden?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja laten we maar weer proberen volwassen te lijken.
somsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weer? Implicerend dat er een tijd was waarin we dat deden?
Hebben ze geen flink waar jij woont? Bezorgt met 20 minutenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb zin in chocolate chip cookies
Heb ik niet
Dus het wordt mango met kwark.
Ook goed.
In principe is de winkel gewoon nog open, maar ik heb nog steeds geen zin om naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hebben ze geen flink waar jij woont? Bezorgt met 20 minuten
Ik heb schuimige Turkse drinkyoghurt met mishandelde Amarena kersen, ik ben echt geniaal op sommige gebieden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb ik niet
Ook goed.
Ah terechtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In principe is de winkel gewoon nog open, maar ik heb nog steeds geen zin om naar buiten te gaan
tegen een flink grote prijsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hebben ze geen flink waar jij woont? Bezorgt met 20 minuten
Hebben die kersen nu Veilig Thuis moeten bellen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb schuimige Turkse drinkyoghurt met mishandelde Amarena kersen, ik ben echt geniaal op sommige gebieden.
matig (maar gezonder) alternatiefquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb ik niet
Ook goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |