ik heb dat gehad toen ik door covid aan huis gekluisterd was, alleeen bestond flink toen niet en had ik hele lieve buurtjesquote:
Ja heel bijna.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je had mij bijna moeten bellen
[..]
Nu MI dat er een feestje is waarbij je samen gezellig van de trap af gaat vallenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, nou het was geen feestje. Ik heb een knie blessure dus was sowieso bang dat dit extra rot zou uitpakken. Maar wonder boven wonder geen extra pijn daar.
Oh ja maar dan bestel ik gewoon bij de jumboquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dat gehad toen ik door covid aan huis gekluisterd was, alleeen bestond flink toen niet en had ik hele lieve buurtjes
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu MI dat er een feestje is waarbij je samen gezellig van de trap af gaat vallen![]()
![]()
En gelukkig
nou moet ik weer denken aan de noodglijbaan van een vliegtuigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nu MI dat er een feestje is waarbij je samen gezellig van de trap af gaat vallen![]()
![]()
En gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
picnic , ah en jumbo was 2 dagen wachten, lastig als je die dag wat wilt hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh ja maar dan bestel ik gewoon bij de jumbo
*whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou moet ik weer denken aan de noodglijbaan van een vliegtuig
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil geen extra geld uitgeven uit principe, niet omdat ik het niet zou kunnen betalen. Is geen moetje, het is niet zo dat ik eieren van de Aldi MOET hebben omdat ze bij de AH 20 ct duurder zijn.eieren van eigen kippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar moet nog even wachten tot de dagen wat langer worden voordat ze weer gaan leggen.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Heb jij kippies?!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eieren van eigen kippen![]()
maar moet nog even wachten tot de dagen wat langer worden voordat ze weer gaan leggen.
Ja ik ook wel. Mettquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Ook wel zin om weer eens in Duitsland boodschappen te doen.
in duitsland boodschappen doen is voor mij echt geld over de balk gooienquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Moet je wel op veilige afstand wonen van de PFAS bedrijven wonen anders raak je neuronen blijvend de weg kwijt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Kauflandquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Ama het volgende:
Dan doe je iets niet goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:32 schreef mschol het volgende:
[..]
in duitsland boodschappen doen is voor mij echt geld over de balk gooien
Deze bestaat al. Dus jammer de bammer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik bedenk de kleur: olifanten adem. Een verfijnde bruin/grijs tint waarin de steppe van de pampa tot leven komt.
Ik herken het welquote:
Ik heb altijd 2 volle vriezers en heb 3 koelkasten dus ik heb dat echt eigenlijk nooit. Maar goed. Hier komen ook geen flink bezorgers. Dus dan plan je misschien meer omdat je dus die optie al niet hebt. Maar ik zou nooit standaard bij flink boodschappen doen. Voor nood zou kunnen ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
picnic , ah en jumbo was 2 dagen wachten, lastig als je die dag wat wilt hebben
pics van mijn chicksquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij kippies?!
Wat heeerlijk![]()
lijkt me zo fijn. Gewoon leuke beestjes + eieren + ze kunnen jouw GFT afval eten
ja echt geweldig.
Heb je leuke kippetjes?Pics!!!
Op marktplaats koop je een kast vol voor drie tientjesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:27 schreef Karzai het volgende:
Al aardig wat plaatjes gekocht maar er kan nog wat bij, ik blijf door sparen
[ afbeelding ]
Hoever denk je?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet je wel op veilige afstand wonen van de PFAS bedrijven wonen anders raak je neuronen blijvend de weg kwijt.
Die kent mij volgens mij nog onder mijn vorige naam...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
@:koen66 @:bomenverzameling kom gauw kijken, @:wel.o.k is er weer
Ja hele goeiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb deze gemaakt https://uitpaulineskeuken.nl/recept/tom-kha-kai
Pien is geen kipquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bos81quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kent mij volgens mij nog onder mijn vorige naam...
Oké dan ga ik wel naar nieuw Zeelandquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-in-belgie~a3aaf5c2/
Jaaa!quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pics van mijn chicks![]()
moment...
maar ja,8 GFT kliko's.
2 brahma's, 3 krulveer cochins,1 hollandse kuifhoender (a.k.a kip wilders) een antwerpse baardkriel en 2 cochin's
Daar hebben ze grappige Kākāpō vogels.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké dan ga ik wel naar nieuw Zeeland
Ja, minder dan Steal This Album ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Minder dan Steal This Album denk je? Ik denk het niet eigenlijk.
Verander je username maar dan in UitBuitingquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb schuimige Turkse drinkyoghurt met mishandelde Amarena kersen, ik ben echt geniaal op sommige gebieden.
Ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kent mij volgens mij nog onder mijn vorige naam...
Bossiequote:
Zijn dat dezelfde als kiwi’s?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar hebben ze grappige Kākāpō vogels.
Als je maar genoeg ruimte hebt toch niet? wel wat meer werk dan gewoon buiten denk ikquote:
HALLO KIPPIESquote:
US wil weten of je een rare vogel bentquote:
is kiwi de vogel, niet het fruit?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
US wil weten of je een rare vogel bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |