Godgod @KingRoland @RamboDirkquote:I'm Becky Bell from Auburn and I won the $754,550,826 million Powerball jackpot. To show my appreciation to God, my family and I are donating 4.2 million dollars to 20 people worldwide. You have been listed among the beneficiaries. For claim and further explanations, don't hesitate to get in touch with my e-mail address:
Geniet ervan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 12:03 schreef GGMM het volgende:
Sorry ik zat in een meeting
Maar we gaan nu luncheneet smakelijk!
Ik ga bij mijn moeder eten, Chinees!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Alsof ik naar Rotterdam wilquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:41 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado @:karina kan nu prima de IC direct nemen van zuid ipv centraal naar rotterdam. Erg fijn
Gerookte zalm.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Pas op voor je longen.quote:
Doe ik.quote:
Kippensoep.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik een paar koppen kippenbouillion. Bloeddruk veel te laag. Nu twee zakken zoute gewone chips. Dat mag nu.quote:
Zwijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik een paar koppen kippenbouillion. Bloeddruk veel te laag. Nu twee zakken zoute gewone chips. Dat mag nu.
Geniet er lekker van makkerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:25 schreef KingRoland het volgende:
Om de avond af te sluiten drink ik nog een kopje thee met een kleine traktatie (stroopwafel) om het weekend in te luiden.
Goeiemorgen. Even m'n dag en nacht ritme aanpassen. Zondagnacht De Superbowl kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |