SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
YeahhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit lekkere gevoel heel erg gemist, zeker wel een jaar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan kan je de komende tijd je hart ophalen, het ziet er goed uit. Droog en zonnigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
Dit lekkere gevoel heel erg gemist, zeker wel een jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wel koud hierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je de komende tijd je hart ophalen, het ziet er goed uit. Droog en zonnig:')![]()
Had eigenlijk ook niet verwacht dat je het op die manier bedoeldequote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Was heerlijk buiten in de zon.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gijja fijn dat zonnetje.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voor het eerst in 3 weken m'n fitbit weer om, voel me op wat gehoest na en het amper hebben van een stem wel "oke"
Natuurlijk was gister wel een tol voor m'n lijf, merkte ik.. Maar een paar stappen zetten kan geen kwaad
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dat is vroegquote:Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ik doe straks, ben nu aan het kokenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Das vroegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe straks, ben nu aan het koken:')![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Koekies
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
3quote:
Zo, ingechecked, pak aan, straks even taxi bellen en lekker dineren
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Pak aan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:36 schreef Fogel het volgende:
Zo, ingechecked, pak aan, straks even taxi bellen en lekker dinerenwaar ga je heen?
Jaarlijks formeel diner met die bierdrinkende mafkezenquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Proost alvast
Ah, picsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jaarlijks formeel diner met die bierdrinkende mafkezen
Met of zonder pak?quote:
![]()
Stoofvlees met rode kool en appelmoes en gebakken aardappels.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zal ik voor eten bestellen?![]()
Waar bestel je dat?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:08 schreef maily het volgende:
[..]
Stoofvlees met rode kool en appelmoes en gebakken aardappels.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kapsalon pizzaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Allebei een optie...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Je bestelt pizza en kapsalon en legt het op elkaar.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Aaaah neequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:12 schreef maily het volgende:
[..]
Je bestelt pizza en kapsalon en legt het op elkaar.
:')![]()
Als je honger hebt.....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Shoarma pizza in stukjes snijden, daarboven op sla en kaas en saus
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Misschien McDonalds
Is wel duur
Maar heb nu geld. Officieel bijstand.:')![]()
Dan lekker naar de macciequote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Misschien McDonalds
Is wel duur
Maar heb nu geld. Officieel bijstand."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spinazie met kip burger en aardappeltjes.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gi janeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Die jurk is wel coolquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:26 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een leuk lappie stof gevonden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even kijken Of pleegmoeder mij kan helpen zo'n jurk te maken
[ afbeelding ]
Assassins Creed capouchon:')![]()
3 minuten te laat bolkquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
@Rob vindt 'm creepyquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die jurk is wel cool
Assassins Creed capouchon
ZO eten weer opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom eet je eigenlijk nog? Je poept het toch weer uitquote:
![]()
Algoritme hèquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef mario390 het volgende:
op belgse bb stream kreg ik altijd always discreet maandverbind reklame:')![]()
Ik denk eerder dat hij mij creepy vind in zo'n jurkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is hier nou creepy aan??
Die lui in Frankrijk zijn pas goed gebolkt
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Ahah, de zinloze zinnen bolkjes zijn er weer
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bofkont!!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef mario390 het volgende:
op belgse bb stream kreg ik altijd always discreet maandverbind reklame![]()
Misschien hebben die producers van de Belgische BB wel uitgevonden dat maandverband heel discreet doch zeer grondig radiatoren kan dichten als ze zijn doorboord met een mesquote:
Owja, er moet hier natuurlijk gebolkt worden!![]()
Oké bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Ja wel even blijven op letten héquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:11 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, er moet hier natuurlijk gebolkt worden!![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:41 schreef mario390 het volgende:
op belgse bb stream kreg ik altijd always discreet maandverbind reklame![]()
Ik let wel op
Als ik zin hebIk heb er één en ik ben er trots op
Ja ik vergeet soms dat het in DTS natuurlijk om snoei en snoei hard bolken gaat en niet om gezellig keuvelen over leuke dingenquote:![]()
Nu nog wel ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Pokebowl was lekker. Ik heb nog voor morgen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Af en toe mag je wel even keuvelen als je dat fijn vindtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ik vergeet soms dat het in DTS natuurlijk om snoei en snoei hard bolken gaat en niet om gezellig keuvelen over leuke dingen![]()
Niet hierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Af en toe mag je wel even keuvelen als je dat fijn vindt![]()
Volgens puristen mag je enkel en alleen in DTS komen om keihard alles en iedereen kapot te bolken!
Behalve de echte strijders, die moet je natuurlijk puntjes gunnen!
Heerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Pokebowl was lekker. Ik heb nog voor morgen.
Ik heb straks pangafilet en BroccoliWell, life can be a riot
Make your own bowlquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik heb straks pangafilet en Broccoli
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik doe lekker allebei iedereen de moeder bolken en lekker met iedereen kletsenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet hier![]()
Volgens puristen mag je enkel en alleen in DTS komen om keihard alles en iedereen kapot te bolken!
Behalve de echte strijders, die moet je natuurlijk puntjes gunnen!
quote:Goeie. Misschien na 't weekend
Well, life can be a riot
Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet hier![]()
Behalve de echte strijders, die moet je natuurlijk puntjes gunnen!Snap dat het een spel is. Maar er moet ook ruimte zijn voor een goed gesprek links en rechts en als er mensen zijn die dat niet aanstaat dan gaan ze expres "
" of "
" posten.
Well, life can be a riot
Leukquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:18 schreef mario390 het volgende:
in brasil big brother gewinn je bij de zaterdagspel 10 mil.reals![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
VerschrikkelijkSnap dat het een spel is. Maar er moet ook ruimte zijn voor een goed gesprek links en rechts en als er mensen zijn die dat niet aanstaat dan gaan ze expres "
" of "
" posten.
Succes met dat aan sommige 'strijders van DTS' uit te leggenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
VerschrikkelijkSnap dat het een spel is. Maar er moet ook ruimte zijn voor een goed gesprek links en rechts en als er mensen zijn die dat niet aanstaat dan gaan ze expres "
" of "
" posten.
Alles en iedereen en de moeder moet kapot gebolkt worden jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet hier![]()
Behalve de echte strijders, die moet je natuurlijk puntjes gunnen!![]()
![]()
Onwijs vervelendquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Succes met dat aan sommige 'strijders van DTS' uit te leggenStelletje "strijders" doe gewoon normaal en ontneem andere die hier vooral komen om te praten (ondanks dat ik echt wel weet dat het voornamelijk een spel is) het plezier niet.
Daarom post ik hier de laatste tijd vooral nog na het avondeten omdat er dan minder gebolkt lijkt te wordenWell, life can be a riot
En vergeet daarbij de vader, de broer, de zus, de nicht, de neef, de oom, de tante, de hont en de kad vooral niet!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
Alles en iedereen en de moeder moet kapot gebolkt worden ja![]()
Die moeten ook helemaal kapot gebolkt worden!![]()
![]()
en de Heilige Paterquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vergeet daarbij de vader, de broer, de zus, de nicht, de neef, de oom, de tante, de hont en de kad vooral niet!![]()
Die moeten ook helemaal kapot gebolkt worden!![]()
![]()
Amen
![]()
Jij bent duidelijk geen echte strijder der Bolkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Onwijs vervelendStelletje "strijders" doe gewoon normaal en ontneem andere die hier vooral komen om te praten (ondanks dat ik echt wel weet dat het voornamelijk een spel is) het plezier niet.
Daarom post ik hier de laatste tijd vooral nog na het avondeten omdat er dan minder gebolkt lijkt te worden
In de naam van de Brouwer, het glas en de heilige pils, amen!quote:![]()
niet alleen niet de bolk volgens mij is hij zanger en geen strijder tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen echte strijder der Bolk![]()
![]()
Ik lees nog liever vrijwillig elke dag de Metroquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk geen echte strijder der BolkWell, life can be a riot
Ik zag vandaag lamsshoarma bij mijn slager liggen dus dat heb ik maar een beetje meegenomen voor straks want ik moest vanmiddag bij mijn zoon frikandellen speciaal gaan eten dus ik heb nog geen honger niequote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
" of "
" posten.
![]()
![]()
![]()
Nee, je moet niet gaan zitten zeiken als mensen zo posten. En als mensen dat niet aanstaat, dan gaan ze express een of ander saai kutverhaal op zitten hangen waar iedereen aan mee MOET doen, volgens hun.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
" of "
" posten.
Laat mensen gewoon lekker posten wat ze willen. Als jij je irriteert aan mensen die alleen emoticons posten, dan is DTS niets voor jou, aangezien dat gewoon kan en mag.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2025 18:28:41 ]![]()
IK MAG DAT LEKKER WELquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
HEE EEN EMOTICON DAT MAG NIET
Kan allemaal.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Onwijs vervelendStelletje "strijders" doe gewoon normaal en ontneem andere die hier vooral komen om te praten (ondanks dat ik echt wel weet dat het voornamelijk een spel is) het plezier niet.
Daarom post ik hier de laatste tijd vooral nog na het avondeten omdat er dan minder gebolkt lijkt te worden
De ene keer is het serieus, de andere keer dikke pret, de andere keer gebolk.![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
HEE EEN EMOTICON DAT MAG NIET![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:28 schreef maily het volgende:
[..]
Kan allemaal.
De ene keer is het serieus, de andere keer dikke pret, de andere keer gebolk.![]()
![]()
Het meeste gezeik komt van mensen die maar blijven volharden dat hun discussie het allerbelangrijkste van heel FOK is.![]()
Dat is jouw interpretatie. Mensen posten hier ook gewoon om dat ze met users willen praten die ze mogen en die misschien niet in een andere SC zitten, los van het spel element, en niet omdat ze perse willen mee doen aan dat spel. Waarvan ik vind dat mensen zich er veel te veel in laten meeslepen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, je moet niet gaan zitten zeiken als mensen zo posten. En als mensen dat niet aanstaat, dan gaan ze express een of ander saai kutverhaal op zitten hangen waar iedereen aan mee MOET doen, volgens hun.
Je kan er voor kiezen om er niet op te reageren. Maar constant gesprekken doorboren met "" of "
" in de hoop dat er daarna lang niet gereageerd word zodat je misschien wel een puntje hebt is kinderachtig. Snap echt wel dat er een spel gespeeld word, maar je kan er ook in doorslaan.
Well, life can be a riot
Sja.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Mensen posten hier ook gewoon om dat ze met users willen praten die ze mogen en die misschien niet in een andere SC zitten, los van het spel element, en niet omdat ze perse willen mee doen aan dat spel. Waarvan ik vind dat mensen zich er veel te veel in laten meeslepen.
Je kan er voor kiezen om er niet op te reageren. Maar constant gesprekken doorboren met "" of "
" in de hoop dat er daarna lang niet gereageerd word zodat je misschien wel een puntje hebt is kinderachtig. Snap echt wel dat er een spel gespeeld word, maar je kan er ook in doorslaan.
Dit is DTS.![]()
Of je neemt je gesprek gewoon mee naar de ONZ-SC, en gaat niet moeilijk doen dat mensen het spel willen spelen in dit spel-topic.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Mensen posten hier ook gewoon om dat ze met user willen praten die ze mogen en die misschien niet in een andere SC zitten, los van het spel element, en niet omdat ze perse willen mee doen aan dat spel. Waarvan ik vind dat mensen zich er veel te veel in laten meeslepen.
Je kunt ook in het gezeik dat je dit een SC vindt doorslaan.![]()
Ik mag de mensen die dat doen toch wel kansloze figuren vinden hoop ikquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee, je moet niet gaan zitten zeiken als mensen zo posten. En als mensen dat niet aanstaat, dan gaan ze express een of ander saai kutverhaal op zitten hangen waar iedereen aan mee MOET doen, volgens hun.
Laat mensen gewoon lekker posten wat ze willen. Als jij je irriteert aan mensen die alleen emoticons posten, dan is DTS niets voor jou, aangezien dat gewoon kan en mag.van mij mag iedereen doen wat ie wil als ik geen potentie zie dan ga ik gewoon wat anders doen
![]()
![]()
Ja, het is een spel, en natuurlijk vinden er ook gesprekken plaats, alles kan hier.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:18 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
" of "
" posten.
Maar eenreactie op het feit dat er mensen lekker aan het bolken zijn vind ik niet gepast.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je komt hier omdat hier actief gepost wordt, juist DOOR dat spelelement. Daar problemen over maken... tsja...Ik heb daar een mening over.![]()
En zo hoort het ook.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik mag de mensen die dat doen toch wel kansloze figuren vinden hoop ikvan mij mag iedereen doen wat ie wil als ik geen potentie zie dan ga ik gewoon wat anders doen
![]()
Alsof de gemiddelde Newbie hier ook maar enig idee heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
Het meeste gezeik komt van mensen die maar blijven volharden dat hun discussie het allerbelangrijkste van heel FOK is.![]()
![]()
Juist.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik mag de mensen die dat doen toch wel kansloze figuren vinden hoop ikvan mij mag iedereen doen wat ie wil als ik geen potentie zie dan ga ik gewoon wat anders doen
Je bent niet verplicht hier te blijven zitten.![]()
In het echte leven heb je ook altijd wel een paar van die mensen die er op kicken de lol voor een ander te bederven en die daar dan bloedjebloedje geil van wordenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is jouw interpretatie. Mensen posten hier ook gewoon om dat ze met users willen praten die ze mogen en die misschien niet in een andere SC zitten, los van het spel element, en niet omdat ze perse willen mee doen aan dat spel. Waarvan ik vind dat mensen zich er veel te veel in laten meeslepen.
laat ze lekker geilen en maak je niet druk (Koop een compressor)
![]()
Het komt ongeveer overeen met op een autoshow komen endoen omdat daar mensen zijn die auto's prachtig vinden en van voor en achter fotograferen, omdat je zelf niks met auto's hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Echt he.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Het komt ongeveer overeen met op een autoshow komen endoen omdat daar mensen zijn die auto's prachtig vinden en van voor en achter fotograferen, omdat je zelf niks met auto's hebt.
Meedoen aan een voetbalwedstrijd, en dan tijdens de wedstrijd moedwillig de bal over de lijn schoppen omdat je vindt dat het vanaf nu een theehuis is.![]()
Precies. Zeiken over het spelelement is precies dat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
In het echte leven heb je ook altijd wel een paar van die mensen die er op kicken de lol voor een ander te bederven en die daar dan bloedjebloedje geil van wordenlaat ze lekker geilen en maak je niet druk (Koop een compressor)
Iedere keer hetzelfde gezeik, man3
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2025 18:36:12 ]![]()
Ja nu is t wel weer genoeg met de geklaag enz.. dikke bolk allemaal"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik ga liever naar een nachtclub dan naar een autoshow telt het dan ookquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:34 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
![]()
Yes. Ik heb mijn puntje gemaakt. En dat ga ik vaker doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
Ja nu is t wel weer genoeg met de geklaag enz.. dikke bolk allemaal
Bolk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klaag je dan ook over het aantal blote tieten in die nachtclub?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga liever naar een nachtclub dan naar een autoshow telt het dan ook![]()
bolkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
Ja nu is t wel weer genoeg met de geklaag enz.. dikke bolk allemaal![]()
Ik klaag ook niet over mooie auto's op een autoshow tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klaag je dan ook over het aantal blote tieten in die nachtclub?![]()
![]()
Gewoon doen hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes. Ik heb mijn puntje gemaakt. En dat ga ik vaker doen.
Bolk!![]()
Al moeten ze dat wijf met 3 tieten wel gewoon buiten gooien volgende keer want die vind ik niet leuk niequote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klaag je dan ook over het aantal blote tieten in die nachtclub?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
Ja nu is t wel weer genoeg met de geklaag enz.. dikke bolk allemaal![]()
![]()
Jij doet geenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga liever naar een nachtclub dan naar een autoshow telt het dan ookdaar.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee doe ik nooit ik drink meestal gewoon een koude pater en maak er het beste van![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja.quote:
Vanaf nu trek ik meer mijn mond open.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oei.quote:
Maar daar weet ik wat op!![]()
* gebrokenglas schenkt snel koffie in voor Lovely
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Godgloeiende wie bolkt mij nu weer, ik zet een trquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja.
Vanaf nu trek ik meer mijn mond open.
Lekker hoor, met zoetjes en koffiemelkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei.
Maar daar weet ik wat op!![]()
* gebrokenglas schenkt snel koffie in voor Lovely(maar dat doe ik er zelf wel in )
Meer bolken en minder mopperenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:41 schreef Harrie het volgende:
Meer en Meer
ipv minder minder mninder dus"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
oei oei oeiquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Godgloeiende wie bolkt mij nu weer, ik zet een tr
Krijg je morgenvroeg een extra kopje koffie van me, met een lekkere gevulde koek erbij. Is dat wat?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stuur maar door naar mij!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
Al moeten ze dat wijf met 3 tieten wel gewoon buiten gooien volgende keer want die vind ik niet leuk nie![]()
zoetjes heb ik niet, koffiemelk wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker hoor, met zoetjes en koffiemelk(maar dat doe ik er zelf wel in )
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik ga vanavond niet want het is bolkavond dus ik blijf gewoon thuisquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Stuur maar door naar mij!![]()
VERBOTEN te bolken hier hequote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga vanavond niet want het is bolkavond dus ik blijf gewoon thuis![]()
Daar zeg ik geen nee tegen natuurlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oei oei oei
Krijg je morgenvroeg een extra kopje koffie van me, met een lekkere gevulde koek erbij. Is dat wat?
Een harrieBolkquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga vanavond niet want het is bolkavond dus ik blijf gewoon thuisAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Och, Lovely schiet er weer tussen....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe ik de zoetjes er zelf wel inquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zoetjes heb ik niet, koffiemelk wel.
bolkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:43 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
VERBOTEN te bolken hier he
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lovely bolken is wel leuk.
maily bolken ook trouwens.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, het kan gewoon.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
maily bolken ook trouwens.![]()
![]()
Yeahquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
* AardappelSchotel gooit wat koffie in DTS![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou heel leuk hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
maily bolken ook trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou heel leuk hoor* gebrokenglas krabt nadenkend aan zijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat jij mij wel mag bolkenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas krabt nadenkend aan zijn hoofd
Hij zal wel aan het eten zijn. Of boodschappen doen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja hoor, dat is gewoon onderdeel van de actquote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Yesquote:![]()
Jij mij ook, maar dat weet je. Zolang ik meer punten heb dan jij vind ik dat goed
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of BUITEN wandelenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij zal wel aan het eten zijn. Of boodschappen doen.![]()
![]()
De Nachtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik ga liever naar een nachtclub dan naar een autoshow telt het dan ook
Misschien welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij zal wel aan het eten zijn. Of boodschappen doen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, wat mooi weer vandaag zeg. Die mist vanochtend was echt prachtig om te zien, over de weilanden.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah dat snap ik wel, maar had ie eerder uit bed moet gaanquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:47 schreef maily het volgende:
[..]
Die kon er niet meer tegen dat hij een.hele dag nog niet op 1 staat.
Nou dat is vandaag wel zo volgens mijquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yes![]()
Jij mij ook, maar dat weet je. Zolang ik meer punten heb dan jij vind ik dat goed
Ik zit net een salade met een goulash soep naar binnen te werken.quote:
Ik heb veel liever een pozza maar ik heb me kunnen beheersen in de supermarkt. Gister al een pozza speciaal gehad![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is toch een lieve gozer die Justin(Wil niet zeggen dat ik hem dan ook interessant als persoon hoef te vinden gelukkig)
![]()
* Homijn zit al helemaal weer klaar voor Radio 49. De uitzending begint om 19:00 uur
Nee hoeft zeker nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ongetwijfeld(Wil niet zeggen dat ik hem dan ook interessant als persoon hoef te vinden gelukkig)
Wat is een pozza speciaal?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit net een salade met een goulash soep naar binnen te werken.
Ik heb veel liever een pozza maar ik heb me kunnen beheersen in de supermarkt. Gister al een pozza speciaal gehad![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Kan er helaas niet bij zijnquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:53 schreef Homijn het volgende:
* Homijn zit al helemaal weer klaar voor Radio 49. De uitzending begint om 19:00 uur:')![]()
een saladequote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zit net een salade met een goulash soep naar binnen te werken.
![]()
![]()
🍕quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Wat is een pozza speciaal?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat weet ik niet, het staat erop, dat het speciaal is.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, maar wat is er zo speciaal aan die pozza
Geen idee wat het verschil is met een normale pozza.
Misschien alleen de prijs.
Een goeie vraag trouwens.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb echt zoveel McDonalds op dat ik drie dagen niet meer hoef te eten:')![]()
Een salade is toch lekker als er van alles door zit met een lekkere dressing
Frikandellen speciaal heb ik vanmiddag gehadquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met frikandel speciaal erop?![]()
![]()
Lekker manquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef Harrie het volgende:
[..]
Frikandellen speciaal heb ik vanmiddag gehadUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
Een salade is toch lekker als er van alles door zit met een lekkere dressing
Dat heb ik ook, dit is met ei, tomaat, sla, komkommer, dressing,Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat heb je dan wel niet allemaal gegetenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb echt zoveel McDonalds op dat ik drie dagen niet meer hoef te eten
Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dit is met ei, tomaat, sla, komkommer, dressing,
mijn jongste zoon is morgen jarig en die had een frietpan gekregen voor zijn verjaardag dus dan is het logisch dat ik vandaag even alvast op bezoek ben gegaan met een frikandel-speciaal starter packquote:![]()
![]()
Ik ga deze vraag aan onze vriend ChatGPT vragen!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, het staat erop, dat het speciaal is.
Geen idee wat het verschil is met een normale pozza.
Misschien alleen de prijs.
Een goeie vraag trouwens.![]()
over een uur heb je weer hongerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb echt zoveel McDonalds op dat ik drie dagen niet meer hoef te eten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Grote dubbele big tasty menu plus een dubbele cheeseburger en een koekiequote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat heb je dan wel niet allemaal gegeten:')![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Grote dubbele big tasty menu plus een dubbele cheeseburger en een koekie![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker manquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, dit is met ei, tomaat, sla, komkommer, dressing,Lekker manquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn jongste zoon is morgen jarig en die had een frietpan gekregen voor zijn verjaardag dus dan is het logisch dat ik vandaag even alvast op bezoek ben gegaan met een frikandel-speciaal starter packUw ADH vitamine Worst
Lekker manquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Grote dubbele big tasty menu plus een dubbele cheeseburger en een koekieUw ADH vitamine Worst
Goedenavond ChatGPT, wat is een pizza speciaal?
ChatGPT zei:
ChatGPT
Goedenavond! Een pizza speciaal is meestal een pizza die extra ingrediënten bevat, vaak zoals champignons, ham, en soms ei. Het kan echter per pizzeria verschillen, maar die ingrediënten zijn vaak wel een standaard voor een pizza speciaal. Heb je zin in een pizza speciaal vanavond?![]()
Zo'n ideequote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
Goedenavond ChatGPT, wat is een pizza speciaal?
ChatGPT zei:
ChatGPT
Goedenavond! Een pizza speciaal is meestal een pizza die extra ingrediënten bevat, vaak zoals champignons, ham, en soms ei. Het kan echter per pizzeria verschillen, maar die ingrediënten zijn vaak wel een standaard voor een pizza speciaal. Heb je zin in een pizza speciaal vanavond?
Uw ADH vitamine Worst
Ja, dat heb ik ook. De eerste happen zijn heerlijk, halverwege de cheeseburger heb ik al van 'nou het moet op maar eigenlijk hoef ik niet meer', dan er volgevreten weggaan, en na een half uur begint de maag alweer te knorren.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, zoeentje.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo dat is wel veel jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Grote dubbele big tasty menu plus een dubbele cheeseburger en een koekie
Wat had je?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb echt zoveel McDonalds op dat ik drie dagen niet meer hoef te etenWell, life can be a riot
Oh scuzi.quote:
Dat is een flinke maaltijd.Well, life can be a riot
voor een konijn welquote:Op zaterdag 1 februari 2025 19:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh scuzi.
Dat is een flinke maaltijd.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: