SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
YeahhhhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit lekkere gevoel heel erg gemist, zeker wel een jaar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dan kan je de komende tijd je hart ophalen, het ziet er goed uit. Droog en zonnigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
Dit lekkere gevoel heel erg gemist, zeker wel een jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Wel koud hierquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je de komende tijd je hart ophalen, het ziet er goed uit. Droog en zonnig:')![]()
Had eigenlijk ook niet verwacht dat je het op die manier bedoeldequote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Was heerlijk buiten in de zon.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gijja fijn dat zonnetje.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Voor het eerst in 3 weken m'n fitbit weer om, voel me op wat gehoest na en het amper hebben van een stem wel "oke"
Natuurlijk was gister wel een tol voor m'n lijf, merkte ik.. Maar een paar stappen zetten kan geen kwaad
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dat is vroegquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ik doe straks, ben nu aan het kokenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Das vroegquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe straks, ben nu aan het koken:')![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Koekies
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink teasinterklaaskapoentje
![]()
3quote:
Freaks like me drink tea![]()
Zo, ingechecked, pak aan, straks even taxi bellen en lekker dineren
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Pak aan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:36 schreef Fogel het volgende:
Zo, ingechecked, pak aan, straks even taxi bellen en lekker dinerenwaar ga je heen?
Jaarlijks formeel diner met die bierdrinkende mafkezenquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Proost alvast
Ah, picsquote:Op zaterdag 1 februari 2025 16:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jaarlijks formeel diner met die bierdrinkende mafkezen
Met of zonder pak?quote:
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: