als hij beetje pech heeft wordt hij opgepakt voor het stelen van een gouden helmquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Word je midden A'dam afgezet in dat noord-koreaans kloffie.
Ik denk altijd dat ze een rondje rijden en dan terug gaan voor de debriefing.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:56 schreef odie22 het volgende:
[..]
als hij beetje pech heeft wordt hij opgepakt voor het stelen van een gouden helm
3 minuten ongeveer. Kunnen ze ze uit zetten wanneer ze iets zeggen wat niet mag. Wat vrijwel elke keer mislukt, omdat het ze alsnog lukt om te laat te zijn..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:56 schreef Hznootje het volgende:
WTF er zit echt vertraging op de streams..Dat wist ik nietIk zie het nu gewoon gebeuren
Lijkt me ook. Ze gaan sws nog dat interview in de auto opnemen. En gebouw van ShineEndemol ligt tussen het huis en de ZiggoDome.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ze een rondje rijden en dan terug gaan voor de debriefing.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:58 schreef Verity het volgende:
Axel: Als ik David zo hoor, denk ik wel dat we die aan onze kant kunnen krijgen. Hij is Jef al helemaal zat en hij wilt Milena weg hebben.
ik hoop dat Axel, Jane en Elsa hem een beetje opvangenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:58 schreef DGK-Eric het volgende:
Vaarwel Niels, ik vond het fijn om naar je te kijken![]()
Arme Jordy, ben benieuwd hoe hij het er komende week vanaf gaat brengen zonder zijn maatje Niels.
Jordy: "Ik ga mijn tyfuskoffer weer uitpakken."
Nou nouquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens normaal doen , kleuter.
Milenaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
ik hoop dat Axel, Jane en Elsa hem een beetje opvangen
Hoop dat ze dat vanavond bekend maken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:59 schreef chufi het volgende:
Nu gaan ze in koppels spelen ... ben benieuwd wie bij elkaar gezet worden
Wij zijn Jeff ook zatquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : Ik denk dat we David wel aan onze kant kunnen krijgen.
Jane : Hij liet wat vallen he. Hij zei, dat ga je volgende week wel zien.
Axel : Hij gaat aan onze kant staan. Hij is Jeff al helemaal zat.
gerommel volgens mijquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:59 schreef Kissingbird het volgende:
Jane hoorde al een heleboel geroddel
Eigenlijk is het om te janken allemaal, zelfde dat Jordy andere kleding had dan de andere 3 op de beeldschermenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
3 minuten ongeveer. Kunnen ze ze uit zetten wanneer ze iets zeggen wat niet mag. Wat vrijwel elke keer mislukt, omdat het ze alsnog lukt om te laat te zijn..
Doe Jeffrey maar als eerste..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker, en nu die huil babies eruit spelen de komende weken, eerst Keanu, dan Jeffrey en Mattheus ...
Nog nooit eerder in zijn leven gehoord wat Niels tegen hem zei.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:01 schreef MacDeMarco het volgende:
Jordy kreeg goede adviezen van Niels.
Dat heet paaien. Zo windt ze mensen om haar vingertjesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet niet gekker worden
wat een laag schmink heeft ze op
Is dat niet omdat Jordy als enige zijn kast heeft?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eigenlijk is het om te janken allemaal, zelfde dat Jordy andere kleding had dan de andere 3 op de beeldschermen
Maar ja,
Hij is naief genoegquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef Adat231 het volgende:
Zal Jordy weer in dat groepje trappen?
Slim! Ze wilt vast niet dat Jordy bij de andere groep wordt binnen wordt gehaald.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Jane is er bij gaan zitten..haha…
Klopt dat is wel wat ze goed kan doen.. gehaaide tante.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heet paaien. Zo windt ze mensen om haar vingertjes
Hoe dom zou dat zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef Adat231 het volgende:
Milena weet goed iemand in te pakken met haar charmesquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt dat is wel wat ze goed kan doen.. gehaaide tante.
Echt wel. Dat deed ze bij Axel ook al. Maar die trapt er niet inquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt dat is wel wat ze goed kan doen.. gehaaide tante.
Hij had toch een 'deal' gesloten met Axel en Jane ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef Verity het volgende:
[..]
Slim! Ze wilt vast niet dat Jordy bij de andere groep wordt binnen wordt gehaald.
Hij is best onzeker en wil graag bevestiging en er bijhoren dus het zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef Adat231 het volgende:
Zo net voor zijn gezicht haar rokje goed trekken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Milena weet goed iemand in te pakken met haar charmes
ongetwijfeld, maar de exit is toch apart ervanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:02 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Is dat niet omdat Jordy als enige zijn kast heeft?
Ja ik vrees er ook een beetje voor maar hoop zo van niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:04 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hij is best onzeker en wil graag bevestiging en er bijhoren dus het zou me niks verbazen
Ja, maar hij kan zo goedgelovig zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij had toch een 'deal' gesloten met Axel en Jane ?
Ze kijkt gewoon standaard een beetje vals uit d'r ogenquote:
Gewoon even luisterenquote:
Ohquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:06 schreef Verity het volgende:
[..]
Spullen van Niels zijn eruit gehaald.
Iedereen toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
WTF, Axel moet minimaal 2 x per dag schijten, dat is meer dan 700 keer per jaar .....
koffie en cake straks in de voorraadkamer.quote:
Denk dat die naar logopedie is want dat beest is niet te verstaanquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef MacDeMarco het volgende:
Laat de koppels maar ten gehore brengen via de papegaai, dan doet dat ding ook eens een keer wat.
ohquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wel een kast, maar nog geen sleutel
😆quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:07 schreef mazaru het volgende:
Frater Fernantius komt ook even slijmen bij Jordy
[ afbeelding ]
Zo bang om iets tekort te komenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef spapaars het volgende:
Met een blik verliet hij het huis.
[ afbeelding ]
wtfquote:
Gezelliequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:12 schreef engine het volgende:
Matthie en Milena gaan ook even hun relatieproblemen uitpraten.
Het begint wel steeds duidelijker te worden hoe die miss dit en dat is gewordenquote:
Mozzarellie?quote:
Joortjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
lolquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef Droopie het volgende:
Iemand nog de insta van de ex van Matt gelezen? Is er nog wat wrok te lezen van haar
Was ook duidelijk te zien. Na een keer gesprek dbk was hij opgeluchtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef spapaars het volgende:
Het was geen verrassing.
Niels gaf al eerder aan te willen vertrekken, en was zo netjes te blijven tot vandaag.
Als die 3 maanden in het huis blijven wordt het echt een stelletje. Nu zijn er nog teveel pottekijkers in het kippenhok.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Bij iemand anders interesseert het me niet, maar bij u wil ik het goedmaken..
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Kissingbird het volgende:
David: iedereen zit hier met issues in denne kop of weet ik wat![]()
![]()
Zijt maar zeker dat Mario nu aan het kijken is.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:12 schreef basicsaint het volgende:
En dan te bedenken dat Mario dit allemaal mist.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
David komt naar hier omdat hij zo dom was om zichzelf in te schrijven
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
David S : Ik kom naar hier omdat ik zo dom ben geweest mijzelf in te schrijven.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dave S spijt van zijn deelname ......
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Verity het volgende:
David: Ik kom naar hier, omdat ik zo dom ben geweest om mezelf in te schrijven.
Dikke of dunne?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Koos1958 het volgende:
David zegt dat iedereen met dingen zit. In hun kop of zo.
denk dat hij zelf een beetje koekoek is..quote:
Niet meer het spel spelende bleek het een aardige gozer te zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Was ook duidelijk te zien. Na een keer gesprek dbk was hij opgelucht
Lelijk van hemquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat hij zelf een beetje koekoek is..
David: je moet iets hebben (psychisch) om hier binnen te komen.
Dat zegt dan ook alles over zijn persoon, hoe dom ben je danquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:18 schreef engine het volgende:
Hij heeft geen flauw idee waar hij aan meedoet
En dat is echt de casting dit jaar, het is wat schever dan vorig jaar en de jaren er voor. Inclusiviteit is blijkbaar belangrijker dan een uitgebalanceerde cast van diverse leeftijden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:17 schreef Verity het volgende:
Ik denk dat David, net zoals Niels, het leeftijdsverschil tussen hem en de bewoners ook een probleem gaat vinden.
Hij heeft het niet alleen over Jordy. Er zijn meerdere mensen die hier komen, om aan zichzelf te werken en ontdekken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
David heeft het dus over jordy dat je daar niet moet komen om iets in je kop te doen. Wat doet David daar dan. Op zijn rug liggen de hele dag
Janequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:20 schreef Puzzie het volgende:
Eva over een vrouw die in de evenementen werkt, dat zegt ze niet zomaar
ja en weg stream..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:20 schreef Puzzie het volgende:
Eva over een vrouw die in de evenementen werkt, dat zegt ze niet zomaar
Ik ook , maar het helpt niet echtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena vraagt zich nog steeds af wat ze daar doet
Milena doet heel ingewikkeld om vooral maar niet te hoeven zeggen dat ze Mattheus leuk vindtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik mag daar geen probleem mee hebben aldus Mllena
Dan moeten ze een paar van dat groepje laten vallen en aansluiting gaan zoeken bij Nederlanders. Benieuwd of ze dat spel ook echt gaan spelen, of dat ze zolang mogelijk in het groepje blijven zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Matt wil dus met Jeff en Milena over blijven
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:26 schreef spapaars het volgende:
Hoe verzinnen ze het.
Een doofstomme papegaai binnenbrengen.
Hebben ze drank dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy kan zo overdreven reageren nu weer klem zuipen
Denk dat het makkelijker voor haar was geweest, als Mattheus geen vriendin had gehad.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:26 schreef Hznootje het volgende:
Mile
[..]
Milena doet heel ingewikkeld om vooral maar niet te hoeven zeggen dat ze Mattheus leuk vindt
Dat was andere David toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:29 schreef Snensie het volgende:
Niks tegen hem zeggen Jordy want dan noemt hij je ziek in je kop. Snel die dikke eruit.
Ik denk dat ze zijn aandacht dan minder leuk vondquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:29 schreef Verity het volgende:
[..]
Denk dat het makkelijker voor haar was geweest, als Mattheus geen vriendin had gehad.
We vinden elkaar leuker dan leuk maar kunnen het niet uitsprekenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:32 schreef Roxiebb het volgende:
Wat voor gesprek is dat tussen milena en mat???
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje geeft als hij de kans krijgt Jeffrey een pin
Mattheus kan met iedereen praten en gezellig doen. Milena heeft daar zelf moeite mee, omdat ze dat niet kan. Als ze iemand niet mag, dan gaat ze niet fake ermee lopen doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:32 schreef Roxiebb het volgende:
Wat voor gesprek is dat tussen milena en mat???
en zijn naamgenoot doet meequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:33 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje geeft als hij de kans krijgt Jeffrey een pin
Maar hij snapt niet waarom hij daar zit, dan ben je misschien wel eerlijk soms, maar vooral naïefquote:
Jordy kan niet loslaten , dat maakt hem zwak.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:36 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: Axel heeft gelogen.
Daar was hij frusti over. En dat hij niet eerlijk is gezegd waarom hij de nominatiepin kreeg.
Ik dacht dat dat de andere david was?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar hij snapt niet waarom hij daar zit, dan ben je misschien wel eerlijk soms, maar vooral naïef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |