Zijt maar zeker dat Mario nu aan het kijken is.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:12 schreef basicsaint het volgende:
En dan te bedenken dat Mario dit allemaal mist.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Kodiak100 het volgende:
David komt naar hier omdat hij zo dom was om zichzelf in te schrijven
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
David S : Ik kom naar hier omdat ik zo dom ben geweest mijzelf in te schrijven.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dave S spijt van zijn deelname ......
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Verity het volgende:
David: Ik kom naar hier, omdat ik zo dom ben geweest om mezelf in te schrijven.
Dikke of dunne?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Koos1958 het volgende:
David zegt dat iedereen met dingen zit. In hun kop of zo.
denk dat hij zelf een beetje koekoek is..quote:
Niet meer het spel spelende bleek het een aardige gozer te zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Was ook duidelijk te zien. Na een keer gesprek dbk was hij opgelucht
Lelijk van hemquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat hij zelf een beetje koekoek is..
David: je moet iets hebben (psychisch) om hier binnen te komen.
Dat zegt dan ook alles over zijn persoon, hoe dom ben je danquote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:18 schreef engine het volgende:
Hij heeft geen flauw idee waar hij aan meedoet
En dat is echt de casting dit jaar, het is wat schever dan vorig jaar en de jaren er voor. Inclusiviteit is blijkbaar belangrijker dan een uitgebalanceerde cast van diverse leeftijden.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:17 schreef Verity het volgende:
Ik denk dat David, net zoals Niels, het leeftijdsverschil tussen hem en de bewoners ook een probleem gaat vinden.
Hij heeft het niet alleen over Jordy. Er zijn meerdere mensen die hier komen, om aan zichzelf te werken en ontdekken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:18 schreef Koos1958 het volgende:
David heeft het dus over jordy dat je daar niet moet komen om iets in je kop te doen. Wat doet David daar dan. Op zijn rug liggen de hele dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |