Mwah misschien betreffende dit programma, maar Derksen heeft er al een complete carrière opzitten los van Genee en doet dit om zijn ouwe dag een beetje door te komen. Zodra Genee iets ondernam waar Derksen niet bij betrokken was, mislukte dat altijd faliekant. Ontkent ie zelf niet eens volgens mij.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:33 schreef Firuze60 het volgende:
Zonder Genee is Johan ook niks. Zijn voorzetjes zijn te scherp, geen andere had Johan overleefd.
Noem een voorbeeld dan? Renze? Dan was Derksen allang afgehaakt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mwah misschien betreffende dit programma, maar Derksen heeft er al een complete carrière opzitten los van Genee en doet dit om zijn ouwe dag een beetje door te komen. Zodra Genee iets ondernam waar Derksen niet bij betrokken was, mislukte dat altijd faliekant. Ontkent ie zelf niet eens volgens mij.
Een halfslapende giebelende Gijp is nog beter te harden dan Kwalbert, de woensdag sla ik sowieso over.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat een armoede dat we nu naar "VI" zitten te kijken met Kwalbert en die advocaat.. waar zijn Wimpie, Bossie, Hansie, Gijp, Aad, etc
Je snapt mijn punt niet. Derksen hoeft niet zo nodig meer, als dit stopt is het voor hem klaar. Televisiewerk is iets waar hij toevallig is ingerold. Maar hij kan het eventueel wel, VI is niet altijd met Genee geweest en tussendoor is Genee weleens vanuit RTL naar Talpa gegaan en teruggekomen. VI bleef een kijkcijferkanon, in tegenstelling tot Genee's programma daar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Noem een voorbeeld dan? Renze? Dan was Derksen allang afgehaakt.
Deze week is niet bepaald geweldig terwijl er best veel nieuws is. Vanavond weer Rutger, dat helpt ook niet echt mee, die gaat gewoon een uur meelachen zonder inhoudelijke bijdrage. Het is jammer dat ze sommige gasten gewoon ineens niet meer uitnodigen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Wat een armoede dat we nu naar "VI" zitten te kijken met Kwalbert en die advocaat.. waar zijn Wimpie, Bossie, Hansie, Gijp, Aad, etc
Dat zal wel meevallen wanneer zijn radioshow genomineerd is voor de radioring afgelopen jaar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt niet. Derksen hoeft niet zo nodig meer, als dit stopt is het voor hem klaar. Televisiewerk is iets waar hij toevallig is ingerold. Maar hij kan het eventueel wel, VI is niet altijd met Genee geweest en tussendoor is Genee weleens vanuit RTL naar Talpa gegaan en teruggekomen. VI bleef een kijkcijferkanon, in tegenstelling tot Genee's programma daar.
Een ander voorbeeld is wat Derksen met zijn muziek en radiowerk doet. Heeft ie geen Genee bij nodig, terwijl we weten dat Genee op radio ook geflopt is.
Genee heeft Derksen nodig als een soort aangever, zonder dat stelt ie gewoon niks voor en er is niemand anders die het in die rol volhoudt.
Nu nog zien dat ie het succes weet vast te houden, want daar gaat het om.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen wanneer zijn radioshow genomineerd is voor de radioring afgelopen jaar.
Dat lijkt me langzamerhand niet langer mogelijk. Die zat al tot zijn tenen in de reet van Trump. Of nee, hij is neutraalquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:19 schreef Martinello het volgende:
Raymond Mens kruipt iedere dag dieper in de reet van Trump.
Heerlijk hoe krampachtig Mens (en zijn fans) volhoudt helemaal niet zo voor Trump te zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me langzamerhand niet langer mogelijk. Die zat al tot zijn tenen in de reet van Trump. Of nee, hij is neutraal
https://x.com/raymondmens(...)dXbX39xTdcxXqRFxPJKA
‘Ik begrijp de commotie, maarrrr’
Ooh nee, dan is het goed.
Ja onuistaanbaar als niet iedereen ORANGE MAN BAD ORANGE MAN BAD schreeuwt als het over Twramp gaat.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat lijkt me langzamerhand niet langer mogelijk. Die zat al tot zijn tenen in de reet van Trump. Of nee, hij is neutraal
‘Ik begrijp de commotie, maarrrr’
Ooh nee, dan is het goed.
Iedereen ? Vertel eens iets positiefs over Trump.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja onuistaanbaar als niet iedereen ORANGE MAN BAD ORANGE MAN BAD schreeuwt als het over Twramp gaat.
Wie noemt hem een fascist ? En waar pluk je naast Mens andere Trump adepten vandaan. Mens heeft de gave van het woord en kan het verbloemen. Verder ken ik niemand die de New York Times of Washingtong post leest. Welke Amerikaanse kranten lees jij die volgens jou wel neutraal zijn ?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:10 schreef DrDentz het volgende:
Kijk maar eens naar Bar Laat, Eva of het NOS Journaal ofzo. Alleen maar Trump-haters die het met elkaar eens zijn, geen discussie aan tafel, omdat ze in NL alleen de New York Times en de Washington Post lezen. Als je wat meer neutraal toelichting geeft zoals Raymond ben je meteen een fascist in dit landje.
Vind die cola knop wel leuk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 14:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
I Vertel eens iets positiefs over Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |