https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Klein brandje. Aansteller dusquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.ad.nl/soest/v(...)g-in-soest~a111deea/
Ik proef afgunst.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een verschrikkelijke aanstellerige drama-queen die Genee. Multi-miljonair Genee helemaal van slag omdat een 'bijgebouw' (WTF?) van zijn landgoed in brand staat, terwijl deze grootverdiener weet dat zijn familie en woonhuis ok is...![]()
![]()
![]()
Multi-miljonair Genee moet niet zo janken en gewoon zijn werk doen in plaats van te laat op je werk komen en hysterisch snel weglopen na de uitzending.![]()
En maar doen alsof je zo goed weet wat er leeft onder het 'gewone volk'![]()
![]()
![]()
Nou zeg, wat heb jij het zwaar hoor, als multimiljonair, dat er een klein schuurtje affikt
Is hij multimiljonair? Serieus?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wat een verschrikkelijke aanstellerige drama-queen die Genee. Multi-miljonair Genee helemaal van slag omdat een 'bijgebouw' (WTF?) van zijn landgoed in brand staat, terwijl deze grootverdiener weet dat zijn familie en woonhuis ok is...![]()
![]()
![]()
Multi-miljonair Genee moet niet zo janken en gewoon zijn werk doen in plaats van te laat op je werk komen en hysterisch snel weglopen na de uitzending.![]()
![]()
![]()
Nou zeg, wat heb jij het zwaar hoor, als multimiljonair, dat er een klein schuurtje affikt
Inderdaad. Alsof het alleen omdat je veel geld hebt geen indruk zou maken. Persoonlijk vind ik brand altijd indruk maken. Als bij mij thuis een schutting zou afbranden zou ik ook even van slag zijn. Laat staan een bijgebouw. Wellicht lagen er ook spullen opgeslagen die dierbaar zijn.quote:
Paar jaar geleden brand bij moeke op moederdag. FF onoplettend en steekvlam. Ik zag het vuur tot aan het plafond zittend in de huiskamer. Onmiddellijk denk je het ergste omdat je weet hoe snel het om zich heen kan grijpen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 14:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof het alleen omdat je veel geld hebt geen indruk zou maken. Persoonlijk vind ik brand altijd indruk maken. Als bij mij thuis een schutting zou afbranden zou ik ook even van slag zijn. Laat staan een bijgebouw. Wellicht lagen er ook spullen opgeslagen die dierbaar zijn.
Hij verdient 1,5 miljoen per jaar alleen al voor zn TV werk. En dat al jarenlang. Daarnaast heeft die meerdere huizen die de laatste jaren enorm zijn gestegen en heeft die een bedrijf, en nog wat andere investeringen. Alleen zn huis in Soest was al 1+ miljoen, hypotheekvrij. Die is in totaal makkelijk goed voor 5-8 miljoen inmiddels grove schatting.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is hij multimiljonair? Serieus?
quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar dat zal hij wel even zeker hebben willen weten voor hij vertrokquote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:27 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Het kan onmogelijk heel erg zijn geweest, en anders is het ergens best schandalig dat hij dan gewoon naar werk gaat. Als ik zijn vrouw was had ik dat echt niet chill gevonden maar goed,
Goeie genade, die heeft goed geboerdquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij verdient 1,5 miljoen per jaar alleen al voor zn TV werk. En dat al jarenlang. Daarnaast heeft die meerdere huizen die de laatste jaren enorm zijn gestegen en heeft die een bedrijf, en nog wat andere investeringen. Alleen zn huis in Soest was al 1+ miljoen, hypotheekvrij. Die is in totaal makkelijk goed voor 5-8 miljoen inmiddels grove schatting.
Good lord wat een smak geldquote:Op zaterdag 1 februari 2025 17:46 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij verdient 1,5 miljoen per jaar alleen al voor zn TV werk. En dat al jarenlang. Daarnaast heeft die meerdere huizen die de laatste jaren enorm zijn gestegen en heeft die een bedrijf, en nog wat andere investeringen. Alleen zn huis in Soest was al 1+ miljoen, hypotheekvrij. Die is in totaal makkelijk goed voor 5-8 miljoen inmiddels grove schatting.
Blijf het apart vinden dat als je geld heb, je volgens sommige mensen niet van slag mag zijn als er wat gebeurt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 09:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat er mij persoonlijk meer om dat ie het er echt om deed.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:17 schreef GM78 het volgende:
[..]
Blijf het apart vinden dat als je geld heb, je volgens sommige mensen niet van slag mag zijn als er wat gebeurt.
Even uitleggen dan? En hoe persoonlijk? Bij jou ook een huisbrandje?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:26 schreef ISVV het volgende:
[..]
Gaat er mij persoonlijk meer om dat ie het er echt om deed.
Raar huwelijk en verwende rotkids. Dan maar op stap met een ladyshavequote:Op zondag 2 februari 2025 21:44 schreef Paul het volgende:
Wilfred presenteert ook vandaag de Oranjezondag. Mag die niet thuis zijn savonds ofzo
Bas is zijn autoriteit kwijt zolang er een vreemd beeld rond zijn priveleven hangt. Het is wachten op het bericht dat ze uit elkaar zijn. Zal nog wel een contractie bij Talpa hebbeb want hij had werkelijk niks te melden vanavond dus zijn geld niet waard. Nee, de uitzending vanavond was niet best. Veel geklaag.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:48 schreef Eagles89 het volgende:
Geen topshow vanavond helaas. Bas vind ik ook minder leuk sinds dat schandaal naar buiten kwam moet ik eerlijk zeggen. Morgen hopelijk weer beter
Wat een onzin. Omdat een familielid van hem in de fout gaat mag die niks zeggen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-vertoont-pestgedrag
Romer, als je een Thijs in de familie hebt zou ik me maar heel stil houden
Dat mag hij natuurlijk wel, maar of dat nou de aangewezen persoon is en of dat slim isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een onzin. Omdat een familielid van hem in de fout gaat mag die niks zeggen?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat mag hij natuurlijk wel, maar of dat nou de aangewezen persoon is en of dat slim is
Omdat iemand dan iets gaat roepen over Thijs en daar ziet niemand op te wachten, de slachtoffers zijn dochter.quote:
Je ziet duidelijk dat die niet op zijn gemak is.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:48 schreef Eagles89 het volgende:
Geen topshow vanavond helaas. Bas vind ik ook minder leuk sinds dat schandaal naar buiten kwam moet ik eerlijk zeggen. Morgen hopelijk weer beter
Waarom zit hij er danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:55 schreef GM78 het volgende:
[..]
Je ziet duidelijk dat die niet op zijn gemak is.
Is gewoon als de dood dat het over zijn affaire gaat.
Durft duidelijk niet zijn zelf te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |