quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Tja als je dit soort opmerkingen maakt dan verpest je het ook wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar ze wilde dus wel. Helemaal verdrietig.
Derde in de maak… ik zie nog geen succes. Maar het wordt mooi geschreven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toch wel dus, wel leuk voor allebei.
Zenuwen / weinig ervaring / sociaal ongemakkelijkquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja als je dit soort opmerkingen maakt dan verpest je het ook wel.
Wel leuk dat ze eerlijk ja zegt.
Ik zie een halfvol glasquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Derde in de maak… ik zie nog geen succes. Maar het wordt mooi geschreven.
De burgemeesterquote:Op maandag 3 februari 2025 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Liza lijkt zo bekend. Op wie lijkt ze.
Dochter van Esther Ouwehand misschienquote:
We starten rustigquote:
Zat er niet eens op te letten. Was meer gericht op de inhoud.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Even kijken welke user gaat vertellen dat haar borsten niet groot genoeg zijn
Wij oordelen hier uiteraard op de inhoud.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Even kijken welke user gaat vertellen dat haar borsten niet groot genoeg zijn
aaandd were offfquote:
Heel goed Joopquote:Op maandag 3 februari 2025 19:33 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wij oordelen hier uiteraard op de inhoud.
Neequote:
“Niet mijn type toen ik aankwam”quote:Op maandag 3 februari 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Veel te kaal voor deze jonge meid
Maar idd “lieve jongen”![]()
Iedereen zonder zachte g knapt af op zachte gquote:Op maandag 3 februari 2025 19:36 schreef Joop_W het volgende:
[..]
“Niet mijn type toen ik aankwam”
Dan weet je het ook al.
Vraag me ook af hoe zo’n gesprek zou moeten lopen..quote:Op maandag 3 februari 2025 19:38 schreef FOKoffieleut het volgende:
als hij je belt, altijd ontkennen...
Hadden ze ook bij de belastingdienst. Iets te goedquote:Op maandag 3 februari 2025 19:39 schreef Evangelion het volgende:
Witwassen opsporen heb je toch algoritmes voor?
Deze bankgast zit gewoon bij het callcenter
Banken hebben inmiddels zo'n 13.000 medewerkers in dienst om transacties te monitoren, wat gezamenlijk minstens ¤1,4 miljard per jaar kost.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:39 schreef Evangelion het volgende:
Witwassen opsporen heb je toch algoritmes voor?
Deze bankgast zit gewoon bij het callcenter
Aanbod Brabant is elk seizoen GROOTquote:
Als je je ex omschrijft krijg je van de regie hetzelfde typequote:
In NeDeRlAnD iS nIkS te VeRrrrrrr!!!11quote:
Dat zijn mijn woordenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In NeDeRlAnD iS nIkS te VeRrrrrrr!!!11
In Amerika rijden ze 2,5 uur enkele reis naar kantoor, jaaaquote:Op maandag 3 februari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In NeDeRlAnD iS nIkS te VeRrrrrrr!!!11
De borsten en afstand idd.quote:
Ik zit 4 uur per dag in de auto, alles binnen een kwartier max en anders doorlopenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
In Amerika rijden ze 2,5 uur enkele reis naar kantoor, jaaa
Wat probeer je nou allemaal te zeggen lieverd, ik snap er niks vanquote:Op maandag 3 februari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit 4 uur per dag in de auto, alles binnen een kwartier max en anders doorlopen
Wat is je favoriete tankstation drankje en snack?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit 4 uur per dag in de auto, alles binnen een kwartier max en anders doorlopen
jajaquote:Op maandag 3 februari 2025 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ben er ook weer, moest nog ff wat werk afmaken
Wint Pogacar de TdF dit jaar?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:44 schreef franklop het volgende:
O grappig, dat was een collega (die van de kaasfabriek)
Gras is groenquote:
Stokbrood gezond. Colaatje.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is je favoriete tankstation drankje en snack?
Ga altijd eerder naar huis op kantoordagen want kan daar niks. Haal ik thuis wel in na het eten.quote:
Tampouce als dessert, prima plan.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:46 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat ze niet een bord spaghetti serveren en je het ze naar binnen ziet slurpen
Italiaanse tankstations zijn echt geweldigquote:
Waarom kan je daar niks? Drukke kantoortuin?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ga altijd eerder naar huis op kantoordagen want kan daar niks. Haal ik thuis wel in na het eten.
Oh echt he. Zelfs het meest simpele broodje proeft daar alsof het door god is gemaakt.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Italiaanse tankstations zijn echt geweldigmaken verse broodjes, heerlijke koffie
Iemand met humorquote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"samen leuke dingen doen maar ook je eigen leven hebben"
dat zegt 90%
Dat vind ik zo vanzelfsprekend dat ik er niet eens op zou komen denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"samen leuke dingen doen maar ook je eigen leven hebben"
dat zegt 90%
laatste keer na Zwitserland er bij Como gelijk af voor echte Italiaanse pizza, man man man zou der zo heen rijden alleen al voor dat.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh echt he. Zelfs het meest simpele broodje proeft daar alsof het door god is gemaakt.
Ritania eet 3x per dag kipquote:
Dat is deels de reden ja. En iedereen gooit alle meetings op die ene dag, dus in de eerste 6 uur dat ik daar ben heb ik 5 uur meeting gehad. En dat ene uurtje zonder zit je idd in zo'n kamer met flexplekken.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom kan je daar niks? Drukke kantoortuin?
Wel een leuke blije vrouw jaquote:Op maandag 3 februari 2025 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze vrouw straal iig wel wat levenslust uit
Meetings. Meest overrated iets ooit.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is deels de reden ja. En iedereen gooit alle meetings op die ene dag, dus in de eerste 6 uur dat ik daar ben heb ik 5 uur meeting gehad. En dat ene uurtje zonder zit je idd in zo'n kamer met flexplekken.
Maarja ga na al die meetings gewoon weg. Naar huis rijden, eten, hond uitlaten. Daarna kan die andere 2 uur nog wel ff.
Ja gelukkig zit alles op maandag, heb ik de rest van de dag rust. En er komt nog wel eens iets nuttigs uit.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meetings. Meest overrated iets ooit.
Precies ja, vaak doe ik het altijd wel want een Teamsgesprek vind ik dan zo onpersoonlijk,quote:Op maandag 3 februari 2025 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Meetings. Meest overrated iets ooit.
quote:Op maandag 3 februari 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
Ik hoop dat Niels een stevig bed heeft thuis
Spierwit koppie met de Antilliaanse vormenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:52 schreef RipCity het volgende:
Ginger en blacka baby. Wil die combi wel eens zien
Orange is the new blackquote:Op maandag 3 februari 2025 19:52 schreef RipCity het volgende:
Ginger en blacka baby. Wil die combi wel eens zien
Gewoon ex-alcoholist vaak.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:53 schreef Haags het volgende:
Nelis drinkt geen alcohol. Dat is een no go voor haar.
Noobquote:Op maandag 3 februari 2025 19:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[ [url=https://9gag.com/gag/ae38gZW?utm_source=copy_link&utm_medium=post_share
]afbeelding [rl] ]
Wat zeg je nu allemaal lieverd, ik snap je nietquote:
Deze komt helemaal los als je er paar drankjes in gooit.quote:Op maandag 3 februari 2025 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Deze vrouw, hier moet je mee gaan stappen
Nou niet dusquote:Op maandag 3 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke combinatie
Hopelijk wordt het wat
Ik doe niet anders. Daarom wel nooit plaatjesquote:
Verdommequote:Op maandag 3 februari 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke combinatie
Hopelijk wordt het wat
Dan hoeven ze ook niet vreemd te gaan met carnavalquote:Op maandag 3 februari 2025 19:57 schreef Bugno3 het volgende:
Iedereen is single in Braboland.
22 btw,
Als je buiten die regio dit zegt, moeten ze je gewoon terugsturenquote:
@MadMaster komt binnen voor de etalaaasjequote:
En dat realiseer je je doordat je nu behoefte hebt aan een borrel?quote:Op maandag 3 februari 2025 19:58 schreef Evangelion het volgende:
Ik besef nu dat ik dry januari heb gehaald
JUICHEN
Omdat er al 2 mensen geen alcohol namenquote:Op maandag 3 februari 2025 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En dat realiseer je je doordat je nu behoefte hebt aan een borrel?
Goeie topquote:Op maandag 3 februari 2025 19:59 schreef Dutch_view het volgende:
De medewerker die de microfoon bij Eva moest op doen had een leuke taak
NPO dus die moest eerst 4 consent forms tekenen en handschoentjes aan en allesquote:Op maandag 3 februari 2025 19:59 schreef Dutch_view het volgende:
De medewerker die de microfoon bij Eva moest op doen had een leuke taak
Verder nog iets?quote:
Allebei, geen metsquote:Op maandag 3 februari 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Wie is van deze twee voetballers het mannetje?
Ik dacht hetero gewordenquote:
Ik hou niet van blond, blauwe ogen, sportschoolmeisjes die hip acteren en over de gehele linie spreekt niets me in haar aan.quote:
homosensuelen blijven toch vulgairquote:Op maandag 3 februari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ja joh hoezo is het allemaal afgelopen. Als je zolang getrouwd was
Genoteerd.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:03 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik hou niet van blond, blauwe ogen, sportschoolmeisjes die hip acteren en over de gehele linie spreekt niets me in haar aan.
Squid game outfit werd gezegdquote:Op maandag 3 februari 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Is haar Doe Maar zuurstok shirt al besproken?
Al 3 jaar trending roze-groenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Is haar Doe Maar zuurstok shirt al besproken?
idd!quote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat blonde bovenlijf is een beetje wat ik me voorstel bij het woord Volendam
Match met @onlogischquote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
PROTEINE PROTEINE PROTEINE
En dan is zijn accent NOG kutterquote:Op maandag 3 februari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Dat blonde bovenlijf is een beetje wat ik me voorstel bij het woord Volendam
Ik ga nooit vreemd. Ik stel mezelf altijd eerst netjes voor.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Apart verhaal
Hij is niet eerst zelf vreemdgegaan ofzo?
Even naar achter geroepen en bevolen om het hierover te hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
waarom doen ze dit steeds bij first dates? Of ben ik gewoon raar
Allebei sympathiek en vrolijkquote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Deze mixed religieuze date vind ik toch wel de leukste van vanavond
Wat vind jij mooie onderwerpen voor deze korte dates?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:07 schreef Mortaxx het volgende:
waarom doen ze dit steeds bij first dates? Of ben ik gewoon raar
Zo'n domme hype vaak ja. Oh ik haal proteine kwark zodat er 8,3 gram per 100gr in zit ipv 6,5 alleen het is 2x zo duur.quote:
De lat ligt vanavond ook wel laag op zich, maar ik vind Ritania wel leukquote:
Hou je van hobbies?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind jij mooie onderwerpen voor deze korte dates?
Vooral een commerciële hypequote:Op maandag 3 februari 2025 20:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zo'n domme hype vaak ja. Oh ik haal proteine kwark zodat er 8,3 gram per 100gr in zit ipv 6,5 alleen het is 2x zo duur.
Sevnquote:
Stalen kaken.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Brabant is wel gezelliger dan in de buurt van Rotterdam
Stalen bakkes die meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |