SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ja hoi.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja sssjjjjttt... voor hoe lang nog.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@sinterklaaskapoentje
![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat heeft geen zin meerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen en je staat op één
En kan vanavond ook niet
morgen is feber hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen en je staat op één![]()
Altijd readyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sodeju, wat een gezever ook weer![]()
WeekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot eind van de maand bedoel jequote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dus na 0.00 blijven zitten en bolken tot morgenvroeg.
Je kunt het mario![]()
![]()
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Overrijpe bananenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Vette hap.
Jeetje ken je dat niet?
Bitterballen, frikandellen, vlammetjes, kaasdinges.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nou - eventjes dan he.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Oh dat zou ik wel lustenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Vette hap.
Jeetje ken je dat niet?
Bitterballen, frikandellen, vlammetjes, kaasdinges.
Ik dacht aan een fruitschaal die bruin was
...:')![]()
de maand is bij me om 0 uhr vorbij, bij julie tikt anders ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:46 schreef maily het volgende:
[..]
Dus na 0.00 blijven zitten en bolken tot morgenvroeg.
Je kunt het mario![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel lusten
Ik dacht aan een fruitschaal die bruin was
...![]()
![]()
![]()
Ja, dit werkt niet he
dan maar weer werken
.
[ Bericht 98% gewijzigd door DJMO op 31-01-2025 19:51:08 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
nee...
![]()
Nietes!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Nouhouuuhhhquote:
@Paul
Ben wat laat vandaag maar ik moest nog ff met de auto weg om mijn subwoofer te testen maar we gaan dat uiteindelijk echt beginnen
**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP**
![]()
Proost Ouwe pik
![]()
![]()
![]()
Kut postnl
als ze hem hard genoeg heeft gekregen kan ze waarschijnlijk niet meer lopen of is dat de bedoelingquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:03 schreef mario390 het volgende:
nog 2 koppel, de ene meid van koppel
3 moest nu erg erg xixi zij moeest help bij lopen kregen![]()
![]()
Vol in die arie?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ze hem hard genoeg heeft gekregen kan ze waarschijnlijk niet meer lopen of is dat de bedoelingsinterklaaskapoentje
![]()
nee 17 uren niet xixiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ze hem hard genoeg heeft gekregen kan ze waarschijnlijk niet meer lopen of is dat de bedoeling![]()
Gewoon NIETquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ik hier een klop op de deur krijg van een deurwaarder!![]()
![]()
Net hoe het uitkomtquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
geen idee waar hij hem allemaal in flatst![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Waarom zou die komen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ik hier een klop op de deur krijg van een deurwaarder!:')![]()
Ow DJMO had een cadeau voor Mini-ToT gekocht en dat netjes bij Primera laten frankeren, maar een lange tijd nadat het pakketje binnen was gekomen, kreeg ik ineens gezeik met PostNL van dat het onvoldoende gefrankeerd zou zijn, en of ik ff gelijk ff wilde gaan lappen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom zou die komen?
Achteraan gebeld, ze zeiden dat ik niet hoefde te betalen, maar toch kreeg ik een reminder.sinterklaaskapoentje
![]()
Man man wat een gedoe om niksquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow DJMO had een cadeau voor Mini-ToT gekocht en dat netjes bij Primera laten frankeren, maar een lange tijd nadat het pakketje binnen was gekomen, kreeg ik ineens gezeik met PostNL van dat het onvoldoende gefrankeerd zou zijn, en of ik ff gelijk ff wilde gaan lappen.
Achteraan gebeld, ze zeiden dat ik niet hoefde te betalen, maar toch kreeg ik een reminder.:')![]()
Ik verwachtte een pakje, bij Rob laten bezorgen. Krijg eerst pushmeldig pakket is bezorgd op huisadres.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer ik hier een klop op de deur krijg van een deurwaarder!
Onmogelijk want we zijn er niet. Dus Rob de buurvrouw appen of het soms voor de deur stond of dat zij het had aangenomen? Nee dus.
Twee tellen later veranderde de melding in: we hebben je gemist, je pakket gaat naar een postnl punt.
^ Ditquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Man man wat een gedoe om niks![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik verwachtte een pakje, bij Rob laten bezorgen. Krijg eerst pushmeldig pakket is bezorgd op huisadres.
Onmogelijk want we zijn er niet. Dus Rob de buurvrouw appen of het soms voor de deur stond of dat zij het had aangenomen? Nee dus.
Twee tellen later veranderde de melding in: we hebben je gemist, je pakket gaat naar een postnl punt.Amateuristisch gepruts weer!
![]()
Voor februari mario.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
de maand is bij me om 0 uhr vorbij, bij julie tikt anders ?
Een goed begin is het halve werk.![]()
Echt ook hartstikke gezond zulke uitdagingenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:03 schreef mario390 het volgende:
nog 2 koppel, de ene meid van koppel
3 moest nu erg erg xixi zij moeest help bij lopen kregen![]()
![]()
O ja was ff met eten bezig, nu weer terug
Heb je het ooit gehad?quote:
En op de juiste manier?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik verwacht wel schadeclaims.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
eten wanneer je 17 uren niet eet, en urgente xixi nach 17 uren
Hoewel, ze doen het lekker allemaal zelf![]()
![]()
wie is xixiquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
Echt ook hartstikke gezond zulke uitdagingen![]()
![]()
Iemand zonder bier?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
in andere jaren deelnehmer moesten zo
nodig bij spelen dat ze medicin benotigten om plassen te kunnen![]()
Is xixi een pokemon die mario wordt als je em boost?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
marioquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
eten wanneer je 17 uren niet eet, en urgente xixi nach 17 uren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:24 schreef Fogel het volgende:
Is xixi een pokemon die mario wordt als je em boost?
Deze?![]()
![]()
Belg denk ik..quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo en vent in holland naar huis?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Knettergekquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:24 schreef mario390 het volgende:
in andere jaren deelnehmer moesten zo
nodig bij spelen dat ze medicin benotigten om plassen te kunnen![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: