Met mooie woorden van Frank. En Maarten echt ontroerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Het hoogtepunt wordt het afscheid van Philip en Maarten…
Marcel van Roosmalen wordt genoemd.quote:
Als ik het niet word dan maar m'n plaatsgenoot Diederik Jekel. Is net als ik een erg leuke vent.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:05 schreef Niels_ het volgende:
Qua oud-kandidaten zie ik een van de volgende namen - de een wat serieuzer, de ander wat grappiger - wel als opvolger van Maarten: Gover Meit, Marcel van Roosmalen, Francis van Broekhuizen, Roelof de Vries, Frank Evenblij, Nynke de Jong, Diederik Jekel, Owen Schumacher, Jeroen Kijk in de Vegte, Diederik Smit, Tex de Wit, Marco Louwerens, Bram Krikke, Andries Tunru. Hangt er natuurlijk van af of ze een meer serieus of een meer grappig iemand willen. En wellicht willen ze ook per se een vrouw.
Zelf zou ik, hoewel geen ex-kandidaat, iemand als Wim Daniëls wel leuk vinden.
Ik denk dat hij het goed zou kunnen. Veel kennis, gevat en rap van de tongriem gesneden (zonder de neiging te popie jopie te zijn, wat sommigen uit het rijtje dat ik noemde wel hebben).quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik het niet word dan maar m'n plaatsgenoot Diederik Jekel. Is net als ik een erg leuke vent.
Diederik Jekel vind ik niet eens zo gekke naam. Hij is wetenschapper en heeft een zeer brede kennis.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik het niet word dan maar m'n plaatsgenoot Diederik Jekel. Is net als ik een erg leuke vent.
Ook dat deed hij uitstekend, echt alles noemen, maximale score.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:59 schreef tong80 het volgende:
Met mooie woorden van Frank. En Maarten echt ontroerd.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:19 schreef Farenji het volgende:
Na 25 12,5 jaar krijgt Philip een hand van Maarten
Hij woont hier vlak om de hoek. Leuke vent om ff mee te ouwehoeren. Hoe jij hem omschrijft klopt wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:16 schreef Niels_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het goed zou kunnen. Veel kennis, gevat en rap van de tongriem gesneden (zonder de neiging te popie jopie te zijn, wat sommigen uit het rijtje dat ik noemde wel hebben).
quote:
Joesquote:
Samequote:Op zaterdag 1 februari 2025 00:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Diederik Jekel vind ik niet eens zo gekke naam. Hij is wetenschapper en heeft een zeer brede kennis.
Kunnen ze dat wel combineren met de net geborene??quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een wetenschapsjournalist/natuurkundige in de stoel? Daar heeft Herman er thuis al 1 van.
Op zich wel, het zijn een paar dagen oppas zoeken en/of een dagje meenemen, er worden natuurlijk meerdere uitzendingen per dag opgenomen. Of je het moet willen is een tweede.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kunnen ze dat wel combineren met de net geborene??
Dat zijn wel vergelijkbare types inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2025 12:19 schreef TLC het volgende:
Donny Ronny of Hugo Borst als opvolger van Maarten
Een van de allerergste gasten bij VI. Nee bedankt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 20:44 schreef Martinello het volgende:
Arend Jan Boekestijn zou ook wel willen.
quote:Op zondag 2 februari 2025 21:43 schreef Mikeytt het volgende:
Francis van Broekhuizen heeft blijkbaar afgewezen het nieuwe jurylid te worden na Maarten's vertrek... ik had het wel geweldig gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |