We zitten er weer klaar voor. Kijken wie vanavond weg mag.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:03 schreef Ireth het volgende:
Zo, een nieuw vers topic voor de uitzending en exit van vanavond!
Ook kinderachtigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:48 schreef Soury het volgende:
Jordy en Niels hadden die aardappel schillen gejat. Dus tja
Ja maar die gingen erover zeuren, doe dat dan niet.quote:
Mag wel toch? Als je betaalt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Vind het trouwens flauw van Fok dat je hier je naam niet kan of mag veranderen.
Dat mag wel hoor maar waarom post je dat hier?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
De kans is aanwezig maar verwacht dat toch wicky gaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Zou sneu zijn als Niels ineens moet blijven, na een week janken en mekkeren hoe fijn het zou zijn om weer thuis te zijn
Een cloontje nemen is het goedkoopstquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Of je maakt nog een account aan maar dat gezeur kan ergens andersquote:
Ja heb het keer gevraagd kon niet. Waarom ik het hier neer zet? Zomaar maar jij weet hoe?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor maar waarom post je dat hier?
Okquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je maakt nog een account aan maar dat gezeur kan ergens anders![]()
Ik heb het een paar jaar geprobeert, inc speciale verzoeken naar Vonny.. no-wayquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ja heb het keer gevraagd kon niet. Waarom ik het hier neer zet? Zomaar maar jij weet hoe?
Lees hier even FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ja heb het keer gevraagd kon niet. Waarom ik het hier neer zet? Zomaar maar jij weet hoe?
Denk Niels. Jammer wel maar alle 4 mogen ze wmb nog wel blijven.quote:
Niet doen hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb het een paar jaar geprobeert, inc speciale verzoeken naar Vonny.. no-way
Is dat nu op TV?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Nieuw account aanmaken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef wolffie het volgende:
[..]
Echt?! Die Wickey mag van mij meteen weg. Had de vorige keer weg mogen blijven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk Niels. Jammer wel maar alle 4 mogen ze wmb nog wel blijven.
Met alfabetische volgorde gestemd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Stem en denk erom.
Wie er moet blijven
Niet te vergissen met Wie moet Het Huis Verlaten
[ afbeelding ]
En blijf er op letten dat het halverwege niet veranderd....![]()
1. Jordyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Stem en denk erom.
Wie er moet blijven
[ afbeelding ]
Toch wel in "willekeurige volgorde" hé?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met alfabetische volgorde gestemd.
Ik kijk niet vaak naar de streams dit jaar, ik vind het nog lastig. De cos aantallen zijn zo te zien ook langzamer dan normaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Echt?! Die Wickey mag van mij meteen weg. Had de vorige keer weg mogen blijven.
Wat hebben de tv kijkers maar weinig tijd om te stemmen eigenlijk. Was dat altijd al zo?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Stem en denk erom.
Wie er moet blijven
[ afbeelding ]
Wikkie staat op instorten, nog een week Slobberen en de Gezellige Gele Bus met Blauwe Lanpjes mag komenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Echt?! Die Wickey mag van mij meteen weg. Had de vorige keer weg mogen blijven.
Kon gister ook al dacht ik ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben de tv kijkers maar weinig tijd om te stemmen eigenlijk. Was dat altijd al zo?
Vorig jaar was het ook zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben de tv kijkers maar weinig tijd om te stemmen eigenlijk. Was dat altijd al zo?
O dacht dat ze het net pas op tv lieten zien. Gisteren konden al wel de streamers stemmenquote:
Nee idd vandaag pas.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat ze het net pas op tv lieten zien. Gisteren konden al wel de streamers stemmen
Gisteren eind van de uitzending kon je zien wie er genomineerd was toen ze het aan Matteus lieten zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat ze het net pas op tv lieten zien. Gisteren konden al wel de streamers stemmen
Zeur wijf zeg, trouwen ik zou gelijk hard wegrennenquote:
Egoist is het.quote:
Ik heb het 1 x opgezet maar de audio was me te chaotisch. Ik hou het wel bij afleveringen. Dat is ook best een aanslag op mn tijd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk niet vaak naar de streams dit jaar, ik vind het nog lastig. De cos aantallen zijn zo te zien ook langzamer dan normaal.
Ideaal scenario.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:28 schreef wolffie het volgende:
Wicky eruit en volgende week Jeffrey eruit!
Een baasje.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
Dus David spreekt Jef erop aan dat hij alle zooi liet liggen en Jef vind het spijtig dat hij daarop aangesproken wordt. Wat een verwend mannetje is dat zeg
Dat denkt hijquote:
Yep. Mét diepte interviews.quote:
Liever Jeffrey, als totale en oneerlijke verrassing.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
Ja kappen met dat geouwehoer, stuur Wicky maar gewoon weg...
Das nog beterquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Liever Jeffrey, als totale en oneerlijke verrassing.![]()
Eh.... ja, geheel mee eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
Onverwacht wel, maar ik vind het niet erg.
Ik vond zijn snode plannen met Jordy wel leukquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
Onverwacht wel, maar ik vind het niet erg.
Ik kan soms wel lachen om Wicky. Ik mis de humor enorm in deze BB.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat moet je met Wicky dan. Voegt niets toe. Meelopertje
Die had al een week thuis moeten zitten, bijkomen van een nieuwe lading botoxquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat moet je met Wicky dan. Voegt niets toe. Meelopertje
Dat was vreemd hequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond zijn snode plannen met Jordy wel leuk
Was nagenoeg onzichtbaar afgelopen week, behalve gisteren dan even.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef tesssssssss het volgende:
Ik snap niet dat mensen Wicky zo leuk vinden, ik vergeet soms helemaal dat hij er is.
Het was een willekeurige volgordequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Jordy en Axel als eerste vrij had ik niet verwacht, dacht Axel en Wicky als eerste. Klopt er toch iets niet in die polls. Maar jammer dat Niels er uit is. De FEBO haalt nu wel een belangrijk verhaallijntje er uit tussen Jordy en Niels. Maar blijkbaar is inclusiviteit belangrijk en moet dat instant gehouden worden met Wicky die mag blijven. Punt is gemaakt toch, voegt niets toe en mag wieberen. Maar nee, pfff.
Ik hoop het,maar heb mijn twijfels.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:35 schreef superniger het volgende:
Gaat Scanner Jordy nu wraak nemen op Jeffrey en co?
Nee Jeffrey vond het niet leuk dat David buiten met anderen over hem ging praten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:29 schreef Soury het volgende:
Dus David spreekt Jef erop aan dat hij alle zooi liet liggen en Jef vind het spijtig dat hij daarop aangesproken wordt. Wat een verwend mannetje is dat zeg
De vraag is echter: waarom? Daar krijgen we dan weer geen antwoord op.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:51 schreef Gert het volgende:
Niels, over hoe het is om in het BB-huis te wonen: "Alle clichés die we gehoord hebben in de afgelopen jaren kloppen. Elk gevoel hier komt 10 keer sneller en 10 maal harder binnen."
Misschien omdat je nooit een momentje voor jezelf hebt om alles rustig te verwerken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 04:06 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
De vraag is echter: waarom? Daar krijgen we dan weer geen antwoord op.
Is het vanwege de stress? Vanwege niets anders te doen? Door het matige eten? Tell us!
Jordy kan alleen nooit op tegen die hele groep, vermoed ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:35 schreef superniger het volgende:
Gaat Scanner Jordy nu wraak nemen op Jeffrey en co?
Nu heb ik dus twéé mokken koffie, thanks!quote:
Alcohol verzacht de pijn zeggen ze 😀quote:Op maandag 3 februari 2025 20:33 schreef livelink het volgende:
Het verdriet zit niet zo diep bij Jordy zo te zien. Niks wat een beetje alcohol niet goed kan maken.
De uitzending is langquote:Op maandag 3 februari 2025 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nu heb ik dus twéé mokken koffie, thanks!
Vind het wel een leuke vent 😉quote:Op maandag 3 februari 2025 20:34 schreef Ireth het volgende:
Die DavidS in dat kostuum vind ik toch wel erg sexy hoor
Pffff........quote:Op maandag 3 februari 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
Ik hou niet echt van dronken mensen. Kan dit niet leuk vinden.
Daarom kijk ik ook nooit streams als ze die feestjes hebben.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:49 schreef livelink het volgende:
Ik hou niet echt van dronken mensen. Kan dit niet leuk vinden.
Je zou het bijna denkenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:51 schreef Ireth het volgende:
Lag milena nou op de grond naast jordy?? En matti heel angstvallig die slaapzak vasthouden... was ie naakt ofzo??
Tja, ik vind het makkelijk scoren van BB. Even lachen om dronken Jordy en Milena. Lijkt me ook voor hen niet leuk.quote:
Joh er was veel te weinig drank, meer erin gooien. Mensen die met hun zatte kop de waarheid hardop gaan zeggen en vette ruzies. Die Hummekreek wist het welquote:Op maandag 3 februari 2025 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik vind het makkelijk scoren van BB. Even lachen om dronken Jordy en Milena. Lijkt me ook voor hen niet leuk.
Moeten ze maar minder zuipen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik vind het makkelijk scoren van BB. Even lachen om dronken Jordy en Milena. Lijkt me ook voor hen niet leuk.
En voor ons om naar te kijken/luisterenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:03 schreef Gert het volgende:
Kan Jeff niet gewoon NU weg? Meteen? Dit huis is geestelijk veel te zwaar voor hem.
Ja! Voor iedereen beter.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
En voor ons om naar te kijken/luisteren
Andersom zou Jolien er echt kwaad om zijn als Jeffrey dronken zou zijn en lastig en zij zo nuchter als ik weet niet wat.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:05 schreef Skyx het volgende:
Jeff drinkt zeker niet kan niet velen dat zijn vriendin het leuk heeft.
Milena en Sharice worden nog een setje😁
Nou daar hoeven ze weinig voor te doen...quote:Op maandag 3 februari 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
Hij wordt wel lekker negatief weggezet ..
'Weggezet'? Ach, als zelfs Jolien hem aanspreekt op zijn voortdurende negatieve gedrag dan klopt het misschien wel gewoon.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:07 schreef chufi het volgende:
Hij wordt wel lekker negatief weggezet ..
Was ut maar waarquote:Op maandag 3 februari 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
Ik had verwacht dat Jeffrey direct het huis zou verlaten.
Jammer dat ze niet lieten zien wat ie daarna nog zei...quote:Op maandag 3 februari 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
Iedereen wordt stuk voor stuk naar de gameroom geroepen, maar Jef staat zijn tanden te poetsten. Wacht maar even Big Brother
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet lieten zien wat ie daarna nog zei...Dit was de vooruitblik dus wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Jammer dat ze niet lieten zien wat ie daarna nog zei...Oh echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
[..]
Jammer dat ze niet lieten zien wat ie daarna nog zei...Heeft die boy geen opvoeding gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee was voor ie de GR in moest om te horen dat ie met Jane een koppel was. Direct achter het "ik sta mijn tanden te poetsen". Dus dat komt niet meer.quote:
ah okquote:Op maandag 3 februari 2025 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee was voor ie de GR in moest om te horen dat ie met Jane een koppel was. Direct achter het "ik sta mijn tanden te poetsen". Dus dat komt niet meer.
Over de schutting en zijn kleding komt wel via DHLquote:Op maandag 3 februari 2025 21:28 schreef superniger het volgende:
Stuur die blok chagrijn gewoon naar huis.
Haha ja ziet er dom uitquote:Op maandag 3 februari 2025 21:31 schreef Ireth het volgende:
Sjolien staat gewoon haar sjefke af te luisteren...
Ja, die vrolijke saamhorigheid die Jeff zelf zo kenmerkt.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:34 schreef Ireth het volgende:
"Alleen naar negatieve dingen zegt en de positieve achter houdt..."
Eehhmm... positieve dingen????
Charise wil wel graag met Milena in bed.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:39 schreef Skyx het volgende:
Laat me raden nog een koppel erbij, elsa en milena?
Nee joh, ze kiezen vast Sjef en Sjeen.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:39 schreef Skyx het volgende:
Laat me raden nog een koppel erbij, elsa en milena?
Ja dat snap ik wel, wil het ook zien😂quote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Charise wil wel graag met Milena in bed.
Héé die smiley doet raar
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Skyx het volgende:
Jaaaaa ik zei het toch
Hoe doe je zo'n dansende smiley?
quote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Skyx het volgende:
Jaaaaa ik zei het toch
Hoe doe je zo'n dansende smiley?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
JA, MOOI HČ!!quote:
1 | [img]https://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/lachen/animaatjes-lachen-80969.gif[/img] |
Naast invoeren onderin op die smiley drukken dan kan je kiezen !!!quote:Op maandag 3 februari 2025 22:00 schreef Skyx het volgende:
Lukt me niet
Kom er nog wel een keer achter
Fijne avond😜
Skyx, je kunt in het smiley overzicht onder het invoerveld gewoon op een smiley klikken, de code komt dan in je invoerscherm.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:00 schreef Skyx het volgende:
Lukt me niet
Kom er nog wel een keer achter
Fijne avond😜
Ja, daar zakte mijn broek ook wel van af.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:35 schreef kater1 het volgende:
Jolien jaloers dat vanwege de opdracht Jeff Jane beter gaat kennen dan haar. Want tegen haar is hij niet zo open.
De hare ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar zakte mijn broek ook wel van af.
Ja, ik vind het een beetje pijnlijk om te zien zelfs. Zo blij als ze is als Jeffrey haar weer wat aandacht geeft en in haar bed wil.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De hare ook.![]()
Verliefdheid veroorzaakt soms heel raar gedrag.
Bedankt voor jullie hulp. 🤪😁🤣😇😘😜 dit zijn de smileys bij mezelf maar daar staat geen dansende of bewegende smileys tussen.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Skyx, je kunt in het smiley overzicht onder het invoerveld gewoon op een smiley klikken, de code komt dan in je invoerscherm.
En de code voor de dans smiley is: * O *
Alleen dan zonder spaties. Die code kun je dus ook zelf typen, zonder ergens op te moeten klikken.
Bedankt staan leuke tussen😉quote:Op maandag 3 februari 2025 22:02 schreef Ireth het volgende:
Ik zoek hier altijd wat leuks
https://www.animaatjes.nl/smileys
Afbeelding locatie kopiëren.plakken tussen
[ code verwijderd ]
wordt dan
[ afbeelding ]
*0* = met het cijfer 0 (nul). En dan zie je dus geen dansende Wicky.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:45 schreef Skyx het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie hulp. 🤪😁🤣😇😘😜 dit zijn de smileys bij mezelf maar daar staat geen dansende of bewegende smileys tussen.
*0*
quote:
De kers op de taart.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:35 schreef Ireth het volgende:
De koppeling van Jane en Jeff doen ze als laatste in de terugblik![]()
Stelletje ramptoeristen
En janequote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:42 schreef superniger het volgende:
Iedereen heeft het goed behalve Jeffrey.
Hij had ook niet veel zin om tijd in Jane te steken, eigen schuld dus. Jammer voor Jane.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:42 schreef superniger het volgende:
Iedereen heeft het goed behalve Jeffrey.
Beetje overdreven, over een tijdje kan ze weer vreten wat ze wil.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
Phoezeg.. die zit er harder doorheen dan een hap eten waard is..![]()
[ afbeelding ]
En Jeffrey gooit meteen alle sympathie weg. Pootje David mag toch gewoon de telefoon opnemen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Maar Eind Goed Al Goed.. Jane krijgt haar eigen Luxe Diner![]()
[ afbeelding ]
HHOOOHoo hij zit er nog maar een week !!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 20:52 schreef superniger het volgende:
[..]
En Jeffrey gooit meteen alle sympathie weg. Pootje David mag toch gewoon de telefoon opnemen?
Heeft zich vol zitten proppen met allerlei lekker eten en gaat ze zo doenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:01 schreef superniger het volgende:
'Ga jij voor mij ook romantisch zijn?'
Hoe onzeker kan je zijn.
Das haar eigen gekwijl vermoed ik..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Jolie voelt nattigeheid, maar weet niet waar het vandaan komt
LOLquote:
Jahh, dat Sjeffie het ook gezellig kan hebben met een ander, met aardappelpuree en een glas waterquote:
Op de bank zetten is nog heel mild hč. Maar ja, er staan camera's op.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
Tja als je er pas een week zit mag je de telefoon niet opnemen, wat een lul die Jef en gelijk "Die zet ik op de bank"
Ja dat is het probleem met die Jef, gooit graag zijn eigen glazen in.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Op de bank zetten is nog heel mild hč. Maar ja, er staan camera's op.
Nahh.. Jolie heeft een even grote Red Flag ter grote van de rest van de Wereld dat ze heel goed door heeft wat voor spelletje ze in zit.. MIss Belgie, Opleidster van nog veel meer Miss Belgie meiskes en Slimkutje weet precies hoe ze een Macho Sukkeltje in de pocket moet houdenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:13 schreef Ireth het volgende:
Die Jeff heeft een red flag ter grootte van het oppervlak van België...
Vroeg ik me ook al af.. "Jullie mogen 'm hebben" wat voor slapkutten houding was dat? Sjaries is de Mol daar?quote:
Snap ook niet dat ze denken dat het leuk is om te zien dat geklef . Er was maar één leuk stelletje in BB en dat waren Bart en Sabine. Maar het zorgt ook soms wel voor drama zoals jalousie en drama dus prima hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:25 schreef Skyx het volgende:
Stelletjes werkt niet moet je nooit aan beginnen in een spel. Altijd gezeik drama en het zet je niet positief neer op tv.
Dus jeffrey jolien moeten vrijdag op de bank.![]()
Jaaaaa jeffrey verliest nominatie
Samen achteraf een sigaretje roken in bedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze denken dat het leuk is om te zien dat geklef . Er was maar één leuk stelletje in BB en dat waren Bart en Sabine. Maar het zorgt ook soms wel voor drama zoals jalousie en drama dus prima hoor
Omdat hij zoooo teleurgesteld is in zichzélf.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:28 schreef Ireth het volgende:
Gelijk dat balletje de zaal door trappen.
echt,quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:38 schreef Kinga het volgende:
Sodeju, dat dbk gesprek is nog erger dan ik dacht.
Het heeft zo'n 1,5 uur geduurd, daar spoiler ik niks mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:39 schreef Dotteke het volgende:
ben benieuwd hoelang ze daar zitten voor het besluit valt.
Valt mij nog mee.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:40 schreef Kinga het volgende:
[..]
Het heeft zo'n 1,5 uur geduurd, daar spoiler ik niks mee.
Die doen tenminste soms nog of ze luisterenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgens mij kun je met een kleuter van 3 een volwassener gesprek voeren dan met Jeff
Ja dat is een lage streek. Maar dat is wel een beetje de doodsteek voor Jeffie, onsportief ook het spel dankzij hem verliezen dan zou het hem sieren om die pin te accepteren. Daar kijken mensen naar en dat gaat hem kijkers punten kosten. Lamme zak hooiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:48 schreef Ireth het volgende:
Wtf! Zijn overleden moeder gewoon in de strijd gooien! Wat een *lelijk woord*
Een zak hooi is nog nuttig.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is een lage streek. Maar dat is wel een beetje de doodsteek voor Jeffie, onsportief ook het spel dankzij hem verliezen dan zou het hem sieren om die pin te accepteren. Daar kijken mensen naar en dat gaat hem kijkers punten kosten. Lamme zak hooi
dit is gewoon zo ontzettend zielig voor Janequote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:51 schreef Ireth het volgende:
* Ireth zit ook een beetje mee te huilen
Nou, eigenlijk vond ik haar hierin de sterkere. Niet meer mee willen spelen in deze emotionele chantage.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Jammer, ik had gehoopt dat Jane sterker zou zijn
Ze gaat zéker blijven.quote:
Sterker zou zijn? Die Jeffrey met zijn zielig gedoe hoop dat hij alsnog een nominatie krijgt deze weekquote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Ja dat heb ik ook wel een beetje. Snap de frustratie wel maar dat gejank staat haar niet. Beetje zelfvertrouwen hebben na dit misselijke gedrag van Jef. Als je weet hoe dit werkt heb je de kijkers sowieso op je hand.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
Zit je niet verkeerd?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:02 schreef Koos1958 het volgende:
David B vraagt naar jordy hoe hij met Jeff ineens optrekt
Ik vond Jane ook sterk. Gevoel hebben en tonen is geen zwakte, integendeel, behalve als je daardoor ongecontroleerde beslissingen neemt. En Jane besliste, na een heel lange zit met Jefrey, gevoelsmatig maar ook nog steeds gecontroleerd. En ik denk dat het een goede beslissing van haar is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 21:55 schreef Skyx het volgende:
[..]
Sterker zou zijn? Die Jeffrey met zijn zielig gedoe hoop dat hij alsnog een nominatie krijgt deze week
Dat vond ik ook wel zwak, maar als je 1½ uur in zo'n hokje verplicht moet debateren over je bestaansrecht met kutjoch verlies je alle kijk op realiteitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook wel een beetje. Snap de frustratie wel maar dat gejank staat haar niet. Beetje zelfvertrouwen hebben na dit misselijke gedrag van Jef. Als je weet hoe dit werkt heb je de kijkers sowieso op je hand.
Dat is ook zo, ze had geen keuze met de argumenten waar Jef mee kwam. Zijn relatie met Jolienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel zwak, maar als je 1½ uur in zo'n hokje verplicht moet debateren over je bestaansrecht met kutjoch verlies je alle kijk op realiteit
Sharp.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat ding ook weggegeven helaas zijn het magneetjes ipv van een speld
Die argumenten van Sjeff zijn natuurlijk stuk voor stuk Bullsshit , zijn Moeder is al overleden dat kan nooit meer een argument zijn, en zijn geile realtie met Jolie binnen BB is puur zelfbevrediging.. onbegrijpelijk dat Jane dat niet doorhadquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook zo, ze had geen keuze met de argumenten waar Jef mee kwam. Zijn relatie met Jolienen zijn overleden moeder. Ik had dat ding ook weggegeven helaas zijn het magneetjes ipv van een speld
Is geen kwestie van doorhebben, tuurlijk had ze dat door. Het was een gebed zonder end, hij had nooit het haar gegund dat was wel duidelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die argumenten van Sjeff zijn natuurlijk stuk voor stuk Bullsshit , zijn Moeder is al overleden dat kan nooit meer een argument zijn, en zijn geile realtie met Jolie binnen BB is puur zelfbevrediging.. onbegrijpelijk dat Jane dat niet doorhad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |