Eh.... ja, geheel mee eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
Onverwacht wel, maar ik vind het niet erg.
Ik vond zijn snode plannen met Jordy wel leukquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
Onverwacht wel, maar ik vind het niet erg.
Ik kan soms wel lachen om Wicky. Ik mis de humor enorm in deze BB.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat moet je met Wicky dan. Voegt niets toe. Meelopertje
Die had al een week thuis moeten zitten, bijkomen van een nieuwe lading botoxquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat moet je met Wicky dan. Voegt niets toe. Meelopertje
Dat was vreemd hequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond zijn snode plannen met Jordy wel leuk
Was nagenoeg onzichtbaar afgelopen week, behalve gisteren dan even.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:08 schreef tesssssssss het volgende:
Ik snap niet dat mensen Wicky zo leuk vinden, ik vergeet soms helemaal dat hij er is.
Het was een willekeurige volgordequote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Jordy en Axel als eerste vrij had ik niet verwacht, dacht Axel en Wicky als eerste. Klopt er toch iets niet in die polls. Maar jammer dat Niels er uit is. De FEBO haalt nu wel een belangrijk verhaallijntje er uit tussen Jordy en Niels. Maar blijkbaar is inclusiviteit belangrijk en moet dat instant gehouden worden met Wicky die mag blijven. Punt is gemaakt toch, voegt niets toe en mag wieberen. Maar nee, pfff.
Ik hoop het,maar heb mijn twijfels.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 23:35 schreef superniger het volgende:
Gaat Scanner Jordy nu wraak nemen op Jeffrey en co?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |