We zitten er weer klaar voor. Kijken wie vanavond weg mag.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:03 schreef Ireth het volgende:
Zo, een nieuw vers topic voor de uitzending en exit van vanavond!
Ook kinderachtigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:48 schreef Soury het volgende:
Jordy en Niels hadden die aardappel schillen gejat. Dus tja
Ja maar die gingen erover zeuren, doe dat dan niet.quote:
Mag wel toch? Als je betaalt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Vind het trouwens flauw van Fok dat je hier je naam niet kan of mag veranderen.
Dat mag wel hoor maar waarom post je dat hier?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
De kans is aanwezig maar verwacht dat toch wicky gaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Zou sneu zijn als Niels ineens moet blijven, na een week janken en mekkeren hoe fijn het zou zijn om weer thuis te zijn
Een cloontje nemen is het goedkoopstquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Of je maakt nog een account aan maar dat gezeur kan ergens andersquote:
Ja heb het keer gevraagd kon niet. Waarom ik het hier neer zet? Zomaar maar jij weet hoe?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag wel hoor maar waarom post je dat hier?
Okquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Of je maakt nog een account aan maar dat gezeur kan ergens anders![]()
Ik heb het een paar jaar geprobeert, inc speciale verzoeken naar Vonny.. no-wayquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ja heb het keer gevraagd kon niet. Waarom ik het hier neer zet? Zomaar maar jij weet hoe?
Lees hier even FB / Nickchangemogelijkheid nu permanent (en grotendeels automatisch)quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef wolffie het volgende:
[..]
Ja heb het keer gevraagd kon niet. Waarom ik het hier neer zet? Zomaar maar jij weet hoe?
Denk Niels. Jammer wel maar alle 4 mogen ze wmb nog wel blijven.quote:
Niet doen hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb het een paar jaar geprobeert, inc speciale verzoeken naar Vonny.. no-way
Is dat nu op TV?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:51 schreef wolffie het volgende:
Nieuw account aanmaken.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:54 schreef wolffie het volgende:
[..]
Echt?! Die Wickey mag van mij meteen weg. Had de vorige keer weg mogen blijven.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk Niels. Jammer wel maar alle 4 mogen ze wmb nog wel blijven.
Met alfabetische volgorde gestemd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Stem en denk erom.
Wie er moet blijven
Niet te vergissen met Wie moet Het Huis Verlaten
[ afbeelding ]
En blijf er op letten dat het halverwege niet veranderd....![]()
1. Jordyquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Stem en denk erom.
Wie er moet blijven
[ afbeelding ]
Toch wel in "willekeurige volgorde" hé?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met alfabetische volgorde gestemd.
Ik kijk niet vaak naar de streams dit jaar, ik vind het nog lastig. De cos aantallen zijn zo te zien ook langzamer dan normaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Echt?! Die Wickey mag van mij meteen weg. Had de vorige keer weg mogen blijven.
Wat hebben de tv kijkers maar weinig tijd om te stemmen eigenlijk. Was dat altijd al zo?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:11 schreef 5thencounter het volgende:
Stem en denk erom.
Wie er moet blijven
[ afbeelding ]
Wikkie staat op instorten, nog een week Slobberen en de Gezellige Gele Bus met Blauwe Lanpjes mag komenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Echt?! Die Wickey mag van mij meteen weg. Had de vorige keer weg mogen blijven.
Kon gister ook al dacht ik ?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben de tv kijkers maar weinig tijd om te stemmen eigenlijk. Was dat altijd al zo?
Vorig jaar was het ook zo.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat hebben de tv kijkers maar weinig tijd om te stemmen eigenlijk. Was dat altijd al zo?
O dacht dat ze het net pas op tv lieten zien. Gisteren konden al wel de streamers stemmenquote:
Nee idd vandaag pas.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat ze het net pas op tv lieten zien. Gisteren konden al wel de streamers stemmen
Gisteren eind van de uitzending kon je zien wie er genomineerd was toen ze het aan Matteus lieten zien.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 21:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht dat ze het net pas op tv lieten zien. Gisteren konden al wel de streamers stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |