abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216495895
Iemand nog tips waar je een fatsoenlijke schoonmaakster kunt vinden?

Ondertussen alweer toe aan de vijfde of zo en het is nog steeds niks. Te laat, helemaal niet op komen dagen, i.p.v. poetsen de hele tijd op de telefoon zitten te kloten.. Uur te laat komen, dan eerst half uur op de telefoon in de veranda zitten, dan ook nog eerder weg dan afgesproken, etc.
pi_216495906
Koop een robotstofzuiger
pindazakje
  vrijdag 31 januari 2025 @ 16:34:58 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216495927
Ja, was hier ook grote lastig.

Uiteindelijk via nextdoor iemand gevonden die nu iedereen een beetje op elkaar ingespeeld is wel aardig werk levert.
Huilen dan.
pi_216495931
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:32 schreef Hyaenidae het volgende:
Koop een robotstofzuiger
En die doet ook de keukenkastjes, kleren strijken, tafels en zo?
  vrijdag 31 januari 2025 @ 16:36:17 #5
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216495944
Van alle tijd en energie die dat (=het vinden van) gekost heeft had ik ook zelf een jaar kunnen poetsen godverdomme.
Huilen dan.
pi_216495967
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:35 schreef Halcon het volgende:

[..]
Keukenkastjes kun je prima zelf een dag in het jaar besteden. Kleren strijken doe ik nooit (draag soberso nooit een blouse en al het andere niet nodig). Tafels ruim ik zelf wel leeg als ze ineens te vol staan.
pindazakje
pi_216496017
quote:
18s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:36 schreef Isdatzo het volgende:
Van alle tijd en energie die dat (=het vinden van) gekost heeft had ik ook zelf een jaar kunnen poetsen godverdomme.
Ja, dat wel. Het is ellende. Niet heel strikt geweest qua begintijden en pauze's en zo, maar dan krijg je "geef ze 'n vinger" natuurlijk.
pi_216496020
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:39 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Keukenkastjes kun je prima zelf een dag in het jaar besteden. Kleren strijken doe ik nooit (draag soberso nooit een blouse en al het andere niet nodig). Tafels ruim ik zelf wel leeg als ze ineens te vol staan.
Ik draag wel 'n blouse en die heb ik graag gestreken. Net zoals shirtjes. En ook verder is er zat te doen. Zelf heb ik er geen zin in.
pi_216496037
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik draag wel 'n blouse en die heb ik graag gestreken. Net zoals shirtjes. En ook verder is er zat te doen. Zelf heb ik er geen zin in.
Snap ik. Je partner doet 't niet?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_216496039
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:51 schreef blomke het volgende:

[..]
Snap ik. Je partner doet 't niet?
Woon alleen. Met 3 kinderen die er de helft van de tijd zijn.
pi_216496067
Je zoekt een voetveeg?
pi_216496122
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:55 schreef Socios het volgende:
Je zoekt een voetveeg?
Meer iemand die op tijd komt en beetje doorpakt. Best een redelijke eis lijkt me.

Hier ook al maanden een zoektocht zonder succes, beste is altijd via via die wel tevreden is over de dienst
pi_216496180
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:48 schreef Halcon het volgende:

[..]
Een vrouw draagt een blouse en heer een overhemd.

Misschien een kaartje hangen bij Albert Heijn of de Jumbo.
pi_216496318
Kun je niet beter gewoon een vrouw/vriendin zoeken. Op een gegeven moment gaan die weliswaar zeuren (de een wat sneller dan de ander) en moet je op zoek naar een vervangster, maar ondertussen heb je wel een schoon huis en wellicht wat meer benefits.
pi_216496432
Ik heb een hulp via een thuiszorgbedrijf,
werkt goed, komt soms uur meer voor grote extra dingen,
Is wel wit, en redelijk duur daardoor, 22 euro/uur,
Ik ben wrakkig dus kan het wel opvoeren bij belasting, met hoge drempel.
pi_216496451
quote:

[..]
:')

Moet ze ook je reet nog afvegen of wat?

OT: gewoon via via inderdaad. Zijn meestal van die fanatieke huismoeders die kunnen boenen als de beste
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_216496565
Betrouwbaar vind je via via.

Wij hebben een toppertje via werksters.nl maar ik weet niet of die site per se een aanrader is. Meeste schoonmaakster hebben al een adres en dan gaat het snel, die hebben zo'n site niet nodig om aan adressen re komen
pi_216496646
Tvp. Hier gaat het ook eindelijk gebeuren. De start van de zoektocht dan. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik hoop vlot maar vrees het ergste.
Spoilers!
pi_216496734
Dit is inderdaad echt zo'n onderwerp wat je moet bespreken met kennissen, mensen bij de voetbal, bij school, kinderopvang oid. De echt goede schoonmaaksters hebben namelijk altijd werk en hoeven nooit te zoeken. Die vind je dus niet op een site.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_216496945
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 17:42 schreef paulowna het volgende:
Duur?
Een uitzendkracht kost minimaal een factor 2 ze/hij/het wordt dus uitgebuit.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 1 februari 2025 @ 03:14:12 #22
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216503190
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:30 schreef Halcon het volgende:

Ondertussen alweer toe aan de vijfde of zo en het is nog steeds niks. Te laat, helemaal niet op komen dagen, i.p.v. poetsen de hele tijd op de telefoon zitten te kloten.. Uur te laat komen, dan eerst half uur op de telefoon in de veranda zitten, dan ook nog eerder weg dan afgesproken, etc.
ja is lastig , zelf doen
de eerste dag gaat het goed, daarna begint het zitten en kletsen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 1 februari 2025 @ 03:17:01 #23
323876 michaelmoore
pi_216503197
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 17:26 schreef paardendokter het volgende:
Kun je niet beter gewoon een vrouw/vriendin zoeken. Op een gegeven moment gaan die weliswaar zeuren (de een wat sneller dan de ander) en moet je op zoek naar een vervangster, maar ondertussen heb je wel een schoon huis en wellicht wat meer benefits.
eeen aanstaande importeren uit filipijnen en dan weer terrug laten gaan, die maken overal goed schoon is mijn ervaring

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 01-02-2025 10:36:32 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_216503237
quote:

[..]
Dat doet niemand meer, daar vind je nooit iemand voor. Of je moet ontzettend geluk hebben.
Wij zijn nu ook bezig met de 6e in 5 jaar. Maar als ze de basis al goed doen is al heel wat.
Vakman pur sang
pi_216503336
Check de briefjes bij een supermarkt.. vaak genoeg ouderen die hun pensioen wat willen aanvullen.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_216503578
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 03:37 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat doet niemand meer, daar vind je nooit iemand voor. Of je moet ontzettend geluk hebben.
Wij zijn nu ook bezig met de 6e in 5 jaar. Maar als ze de basis al goed doen is al heel wat.
Iemand die de was ook doet is zeldzaam.
Overigens voor het keukenkastjes werk kun je ook mensen eenmalig in huren daar was ook een site voor.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216503631
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 16:30 schreef Halcon het volgende:

herkenbaar.
uiteindelijk zelf via helpr wat gevonden maar ik geloof dat dat platform uit de lucht is.
volgens mij is dat tegenwoordig werkster.nl . goede ervaringen ermee
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 10:37:45 #28
323876 michaelmoore
pi_216504651
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 04:27 schreef Bzzzzt het volgende:
Check de briefjes bij een supermarkt.. vaak genoeg ouderen die hun pensioen wat willen aanvullen.
jij denk dat ik bij jou in schuddekutterveen kom schoonmaken? Ik kom zelf nog maar net de trap op
pi_216504733
mocht iemand zoeken in omgeving eindhoven, dan pm maar
  zaterdag 1 februari 2025 @ 11:07:51 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_216505036
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 17:42 schreef paulowna het volgende:
Valt nog mee, als je minimumloon omrekent naar een all-in loon, dan wordt het plus 19,95% (vakantiegeld, vakantiedagen, feestdagen) dan kom je al op ¤ 16,86 uit.
Maak daar ¤ 17 van en ¤ 5 voor de organisatie is niet eens heel vreemd.
Met een beetje mazzel is het bedrag voor de organisatie wat lager en het bedrag voor de schoonmaakster wat hoger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')