Keukenkastjes kun je prima zelf een dag in het jaar besteden. Kleren strijken doe ik nooit (draag soberso nooit een blouse en al het andere niet nodig). Tafels ruim ik zelf wel leeg als ze ineens te vol staan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
En die doet ook de keukenkastjes, kleren strijken, tafels en zo?
Ja, dat wel. Het is ellende. Niet heel strikt geweest qua begintijden en pauze's en zo, maar dan krijg je "geef ze 'n vinger" natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:36 schreef Isdatzo het volgende:
Van alle tijd en energie die dat (=het vinden van) gekost heeft had ik ook zelf een jaar kunnen poetsen godverdomme.
Ik draag wel 'n blouse en die heb ik graag gestreken. Net zoals shirtjes. En ook verder is er zat te doen. Zelf heb ik er geen zin in.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Keukenkastjes kun je prima zelf een dag in het jaar besteden. Kleren strijken doe ik nooit (draag soberso nooit een blouse en al het andere niet nodig). Tafels ruim ik zelf wel leeg als ze ineens te vol staan.
Snap ik. Je partner doet 't niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik draag wel 'n blouse en die heb ik graag gestreken. Net zoals shirtjes. En ook verder is er zat te doen. Zelf heb ik er geen zin in.
Meer iemand die op tijd komt en beetje doorpakt. Best een redelijke eis lijkt me.quote:
Een vrouw draagt een blouse en heer een overhemd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik draag wel 'n blouse en die heb ik graag gestreken. Net zoals shirtjes. En ook verder is er zat te doen. Zelf heb ik er geen zin in.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duur?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:42 schreef paulowna het volgende:
Ik heb een hulp via een thuiszorgbedrijf,
werkt goed, komt soms uur meer voor grote extra dingen,
Is wel wit, en redelijk duur daardoor, 22 euro/uur,
Ik ben wrakkig dus kan het wel opvoeren bij belasting, met hoge drempel.
ja is lastig , zelf doenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:30 schreef Halcon het volgende:
Iemand nog tips waar je een fatsoenlijke schoonmaakster kunt vinden?
Ondertussen alweer toe aan de vijfde of zo en het is nog steeds niks. Te laat, helemaal niet op komen dagen, i.p.v. poetsen de hele tijd op de telefoon zitten te kloten.. Uur te laat komen, dan eerst half uur op de telefoon in de veranda zitten, dan ook nog eerder weg dan afgesproken, etc.
eeen aanstaande importeren uit filipijnen en dan weer terrug laten gaan, die maken overal goed schoon is mijn ervaringquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:26 schreef paardendokter het volgende:
Kun je niet beter gewoon een vrouw/vriendin zoeken. Op een gegeven moment gaan die weliswaar zeuren (de een wat sneller dan de ander) en moet je op zoek naar een vervangster, maar ondertussen heb je wel een schoon huis en wellicht wat meer benefits.
Dat doet niemand meer, daar vind je nooit iemand voor. Of je moet ontzettend geluk hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand die de was ook doet is zeldzaam.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer, daar vind je nooit iemand voor. Of je moet ontzettend geluk hebben.
Wij zijn nu ook bezig met de 6e in 5 jaar. Maar als ze de basis al goed doen is al heel wat.
herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:30 schreef Halcon het volgende:
Iemand nog tips waar je een fatsoenlijke schoonmaakster kunt vinden?
Ondertussen alweer toe aan de vijfde of zo en het is nog steeds niks. Te laat, helemaal niet op komen dagen, i.p.v. poetsen de hele tijd op de telefoon zitten te kloten.. Uur te laat komen, dan eerst half uur op de telefoon in de veranda zitten, dan ook nog eerder weg dan afgesproken, etc.
jij denk dat ik bij jou in schuddekutterveen kom schoonmaken? Ik kom zelf nog maar net de trap opquote:Op zaterdag 1 februari 2025 04:27 schreef Bzzzzt het volgende:
Check de briefjes bij een supermarkt.. vaak genoeg ouderen die hun pensioen wat willen aanvullen.
Valt nog mee, als je minimumloon omrekent naar een all-in loon, dan wordt het plus 19,95% (vakantiegeld, vakantiedagen, feestdagen) dan kom je al op ¤ 16,86 uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:42 schreef paulowna het volgende:
Ik heb een hulp via een thuiszorgbedrijf,
werkt goed, komt soms uur meer voor grote extra dingen,
Is wel wit, en redelijk duur daardoor, 22 euro/uur,
Ik ben wrakkig dus kan het wel opvoeren bij belasting, met hoge drempel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |