Keukenkastjes kun je prima zelf een dag in het jaar besteden. Kleren strijken doe ik nooit (draag soberso nooit een blouse en al het andere niet nodig). Tafels ruim ik zelf wel leeg als ze ineens te vol staan.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
En die doet ook de keukenkastjes, kleren strijken, tafels en zo?
Ja, dat wel. Het is ellende. Niet heel strikt geweest qua begintijden en pauze's en zo, maar dan krijg je "geef ze 'n vinger" natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:36 schreef Isdatzo het volgende:
Van alle tijd en energie die dat (=het vinden van) gekost heeft had ik ook zelf een jaar kunnen poetsen godverdomme.
Ik draag wel 'n blouse en die heb ik graag gestreken. Net zoals shirtjes. En ook verder is er zat te doen. Zelf heb ik er geen zin in.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:39 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Keukenkastjes kun je prima zelf een dag in het jaar besteden. Kleren strijken doe ik nooit (draag soberso nooit een blouse en al het andere niet nodig). Tafels ruim ik zelf wel leeg als ze ineens te vol staan.
Snap ik. Je partner doet 't niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik draag wel 'n blouse en die heb ik graag gestreken. Net zoals shirtjes. En ook verder is er zat te doen. Zelf heb ik er geen zin in.
Meer iemand die op tijd komt en beetje doorpakt. Best een redelijke eis lijkt me.quote:
Een vrouw draagt een blouse en heer een overhemd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik draag wel 'n blouse en die heb ik graag gestreken. Net zoals shirtjes. En ook verder is er zat te doen. Zelf heb ik er geen zin in.
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duur?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:42 schreef paulowna het volgende:
Ik heb een hulp via een thuiszorgbedrijf,
werkt goed, komt soms uur meer voor grote extra dingen,
Is wel wit, en redelijk duur daardoor, 22 euro/uur,
Ik ben wrakkig dus kan het wel opvoeren bij belasting, met hoge drempel.
ja is lastig , zelf doenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:30 schreef Halcon het volgende:
Iemand nog tips waar je een fatsoenlijke schoonmaakster kunt vinden?
Ondertussen alweer toe aan de vijfde of zo en het is nog steeds niks. Te laat, helemaal niet op komen dagen, i.p.v. poetsen de hele tijd op de telefoon zitten te kloten.. Uur te laat komen, dan eerst half uur op de telefoon in de veranda zitten, dan ook nog eerder weg dan afgesproken, etc.
eeen aanstaande importeren uit filipijnen en dan weer terrug laten gaan, die maken overal goed schoon is mijn ervaringquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:26 schreef paardendokter het volgende:
Kun je niet beter gewoon een vrouw/vriendin zoeken. Op een gegeven moment gaan die weliswaar zeuren (de een wat sneller dan de ander) en moet je op zoek naar een vervangster, maar ondertussen heb je wel een schoon huis en wellicht wat meer benefits.
Dat doet niemand meer, daar vind je nooit iemand voor. Of je moet ontzettend geluk hebben.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Iemand die de was ook doet is zeldzaam.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer, daar vind je nooit iemand voor. Of je moet ontzettend geluk hebben.
Wij zijn nu ook bezig met de 6e in 5 jaar. Maar als ze de basis al goed doen is al heel wat.
herkenbaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:30 schreef Halcon het volgende:
Ondertussen alweer toe aan de vijfde of zo en het is nog steeds niks. Te laat, helemaal niet op komen dagen, i.p.v. poetsen de hele tijd op de telefoon zitten te kloten.. Uur te laat komen, dan eerst half uur op de telefoon in de veranda zitten, dan ook nog eerder weg dan afgesproken, etc.
jij denk dat ik bij jou in schuddekutterveen kom schoonmaken? Ik kom zelf nog maar net de trap opquote:Op zaterdag 1 februari 2025 04:27 schreef Bzzzzt het volgende:
Check de briefjes bij een supermarkt.. vaak genoeg ouderen die hun pensioen wat willen aanvullen.
Valt nog mee, als je minimumloon omrekent naar een all-in loon, dan wordt het plus 19,95% (vakantiegeld, vakantiedagen, feestdagen) dan kom je al op ¤ 16,86 uit.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:42 schreef paulowna het volgende:
Jij hebt toch geen briefjes opgehangen bij de supermarkt dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 10:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jij denk dat ik bij jou in schuddekutterveen kom schoonmaken? Ik kom zelf nog maar net de trap op
Ja, als iemand de basis goed doet, dan is dat ook al prima.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat doet niemand meer, daar vind je nooit iemand voor. Of je moet ontzettend geluk hebben.
Wij zijn nu ook bezig met de 6e in 5 jaar. Maar als ze de basis al goed doen is al heel wat.
22 per uur zou ik prima vinden als het goed gebeurt.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:42 schreef paulowna het volgende:
Klopt. De goede, die zie je niet. Die hebben hun adresjes. Wat overal rondgaat zijn de dames die overal weg worden gestuurd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:14 schreef Hanca het volgende:
Dit is inderdaad echt zo'n onderwerp wat je moet bespreken met kennissen, mensen bij de voetbal, bij school, kinderopvang oid. De echt goede schoonmaaksters hebben namelijk altijd werk en hoeven nooit te zoeken. Die vind je dus niet op een site.
Nee. Maar voor alleen beetje stofzuigen, zou ik het wel af kunnen met zo'n robot. Wat is er mis met gewoon een uur of drie werken?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet ze ook je reet nog afvegen of wat?
OT: gewoon via via inderdaad. Zijn meestal van die fanatieke huismoeders die kunnen boenen als de beste
Goede tip ga ik doenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
Neem een aupair. Als die niet levert mag ze terug naar de Filipijnen
Wij hadden een echte topper 15 jaar lang. 1 keer in de week 3 uurtjes voor 50 euro. Zij is helaas met pensioen, werd te zwaar en nu zitten we hier met hetzelfde probleem. Wordt een bende.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
22 per uur zou ik prima vinden als het goed gebeurt.
Nu vragen ze 15 per uur, waarvan de helft van de tijd dan meestal op gaat aan te laat komen, eerder weggaan, op de telefoon zitten te kloten, roken, Red Bull drinken, etc.
Ja, precies dat. Betaal liever 22 euro of desnoods 30 euro als het dan goed gebeurt en iemand te vertrouwen is. Dat liever dan 15 euro voor iemand die standaard te laat begint, meer rookt dan werkt, alles afraffelt of eentje die alleen in huis niet te vertrouwen is...quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:42 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Wij hadden een echte topper. 1 keer in de week 3 uurtjes voor 50 euro. Zij is helaas met pensioen, werd te zwaar en nu zitten we hier met hetzelfde probleem. Wordt een bende.We doen zelf uiteraard wel wat maar zij was echt een witte tornado. Vindt die maar weer eens. Is nog niet gelukt. Geld speelt geen rol verder. Al is het 30 euro per uur. Prima. Is goud waar echt een goeie.
Met alle respect : jonge meiden kunnen het gewoon niet. Hebben we hier ook een aantal van gehad. Prutswerk helaas ook. Zelf hebben we er te weinig tijd voor en we zijn er ook niet echt goed in. Je ziet wel resultaat maar is veel minder dan onze oude toppert. Het kost ons ook veel meer tijd. Hoe ze dat deed... Echt goud. Zo eentje komt w.s. nooit meer. Wat je ook deed en nu niet meer: de ergste troep even opruimen als ze kwam op woensdag. Dat gebeurt nu niet meer en dat is te merken.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, precies dat. Betaal liever 22 euro of desnoods 30 euro als het dan goed gebeurt en iemand te vertrouwen is. Dat liever dan 15 euro voor iemand die standaard te laat begint, meer rookt dan werkt, alles afraffelt of eentje die alleen in huis niet te vertrouwen is...
dan kn je beter een short visa aan vragen voor een filipijnse vriendin bij de INDquote:Op zaterdag 1 februari 2025 13:58 schreef Mortaxx het volgende:
Neem een aupair. Als die niet levert mag ze terug naar de Filipijnen
Yey, ik heb geluk ❤️quote:Op zaterdag 1 februari 2025 03:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat voor tuig haal jij binnen 😂quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nu vragen ze 15 per uur, waarvan de helft van de tijd dan meestal op gaat aan te laat komen, eerder weggaan, op de telefoon zitten te kloten, roken, Red Bull drinken, etc.
QFT.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar als geld geen probleem dan kun je gewoon een professionele schoonmaak organisatie inhuren, zoals Asito of andere organisatiesquote:Op zaterdag 1 februari 2025 15:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, precies dat. Betaal liever 22 euro of desnoods 30 euro als het dan goed gebeurt en iemand te vertrouwen is. Dat liever dan 15 euro voor iemand die standaard te laat begint, meer rookt dan werkt, alles afraffelt of eentje die alleen in huis niet te vertrouwen is...
Je moeder? Of je schoonmoeder? Weet dus niet hoe je leeft. Alleen of met een partner.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 16:30 schreef Halcon het volgende:
Kom schoonmaken dan!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar neem van mij aan dat het schoonhouden van je tent echt niet zo moeilijk is.
In principe kan dat best toch? Het is niet zozeer uit handen genomen maar meer omdat we het niet echt goed kunnen. Dan liever iemand die er verstand van heeft tegen betaling.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:25 schreef Hiddendoe het volgende:
Denken ze nu echt dat alles uit handen genomen kan worden als je maar betaalt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |