Op zich wel vermakelijk. In ieder geval zijn de laatste wedstrijden ook van belang nu voor de meesten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Coco het volgende: Hoe vinden jullie deze nieuwe Europese format tot nu toe?
Qua begroting gaat het ongeveer x4, gok ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:56 schreef DobbyDobby het volgende:
De commentator doet alsof Willem 2 de volgende ronde heeft gehaald. Twente is helemaal niet minder dan een Besiktas .
Uiteindelijk kijk je een half seizoen en vallen alleen de allerzwakste broeders af Je kunt nog zeggen dat deze tussenronde geen overwintering is en dan heb je vast wat meer verrassingenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Coco het volgende: Hoe vinden jullie deze nieuwe Europese format tot nu toe?
Ik vind het oprecht leuker dan al die eindeloze poulesquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
Hoe vinden jullie deze nieuwe Europese format tot nu toe?
Verwachting voorafgaand aan seizoen: 4.6quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
Die 4-3 zorgt wel voor 0,5 bonuspunt extra.quote:
8/10quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
Ja dat. Eigenlijk kijk je naar niks qua afvallers, in de CL ook niet een sterk team eruit. Nouja Leipzig misschien.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:59 schreef Adames het volgende:
plaatsen:
[..]
Uiteindelijk kijk je een half seizoen en vallen alleen de allerzwakste broeders af Je kunt nog zeggen dat deze tussenronde geen overwintering is en dan heb je vast wat meer verrassingen
Twente wel een pretloting.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lazio/Athletic - Roma/Plzen vs Ferencvaros/Porto
Olympiakos/Rangers - BodoGlimt/Anderlecht vs Twente/Fener
Frankfurt/Lyon - Ajax/Steaua vs Union SG/PAOK
United/Tottenham vs Sociedad/Gala - AZ/Midgetland
Betere teams gaan door? Zeg me dat het niet zo is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja dat. Eigenlijk kijk je naar niks qua afvallers, in de CL ook niet een sterk team eruit. Nouja Leipzig misschien.
Leipzig ipv Celtic/Brugge zou je op voorhand verwachten in de CL ja en dan misschien nog Shakhtar.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:01 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ja dat. Eigenlijk kijk je naar niks qua afvallers, in de CL ook niet een sterk team eruit. Nouja Leipzig misschien.
Dat gebeurde afgelopen weekend alquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:03 schreef PzKpfw het volgende:
Typisch AZ weer.. winnen van een topper en er dan een wedstrijd later afgaan tegen FC Knudde.
Die kunnen zo nog twee rondjes verder komen als ze goed blijven spelen en wel de kansen afmaken.quote:
Je had in de CL altijd een groep des doods. Nu niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:03 schreef VoMy het volgende:
[..]
Betere teams gaan door? Zeg me dat het niet zo is.
Tering, dat heb ik sinds eind jaren '90 niet meer gehoordquote:
Hoffheim staat in de competitie er ook beroerd voor. Niet zo gek. Turkse clubs moet je eigenlijk niet serieus nemen. Dat is nooit wat.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leipzig ipv Celtic/Brugge zou je op voorhand verwachten in de CL ja en dan misschien nog Shakhtar.
In dit toernooi verwacht je ook wellicht Hoffenheim of Besiktas ipv een PAOK of Plzen maar that's it.
Dan ging de nummer 3 ook wel nog door in Europaquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je had in de CL altijd een groep des doods. Nu niet.
Je had altijd wel een grotere ploeg die eruit ging. Maar goed, er zijn nu ook 8 meer plaatsen dan vroeger. Ik bedoel, City, Real of Bayern gaat nu ook de laatste 16 niet halen. De laatste keer dat dat 1 van die 3 overkwam is jaren geleden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan ging de nummer 3 ook wel nog door in Europa
quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:05 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan ging de nummer 3 ook wel nog door in Europa
Dat is wel zo. Al is City natuurlijk niet meer wat het was.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je had altijd wel een grotere ploeg die eruit ging. Maar goed, er zijn nu ook 8 meer plaatsen dan vroeger. Ik bedoel, City, Real of Bayern gaat nu ook de laatste 16 niet halen. De laatste keer dat dat 1 van die 3 overkwam is jaren geleden.
Dat er 4 teams uit de Big-4 niet overwinteren in de CL is wel zeldzaam. Wel de wat kleinere teams maar toch.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leipzig ipv Celtic/Brugge zou je op voorhand verwachten in de CL ja en dan misschien nog Shakhtar.
In dit toernooi verwacht je ook wellicht Hoffenheim of Besiktas ipv een PAOK of Plzen maar that's it.
En 7 groepen des doodsaais.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:04 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Je had in de CL altijd een groep des doods. Nu niet.
Ook dat ja. Dat is best veel. En de laatste keer dat City, Real of Bayern de laatste 16 niet haalde was toen City Dortmund en Real lootte in 2013.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:08 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat er 4 teams uit de Big-4 niet overwinteren in de CL is wel zeldzaam. Wel de wat kleinere teams maar toch.
Van een paar jaar terug:
https://medium.com/@:vibh(...)-boring-d527c3e380dc
[ afbeelding ]
En dan gaan er nog meer afvallen richting de R16.
Daar doelde ik ook op.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat gebeurde afgelopen weekend al
En in het zwaarste gedeelte van het schema terecht komenquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:03 schreef PzKpfw het volgende:
Typisch AZ weer.. winnen van een topper en er dan een wedstrijd later afgaan tegen FC Knudde.
Op zich doet AZ het wel beter tegen betere tegenstanders.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En in het zwaarste gedeelte van het schema terecht komen
AZ speelde uit.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik het goed bereken had AZ met 6-0 moeten winnen om top 8 te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |