Buitenspelquote:
Jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente mist een type Vennegoor of Hesselink
Die zit wel op de bankquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente mist een type Vennegoor of Hesselink
Hockeybal in zijn gezicht gehad.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:31 schreef Marcoss het volgende:
Die Sam Lammers is ook al een eeuwigheid geblesseerd
Die was vorig jaar(?) wel goed bij Benficaquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:31 schreef maxi-mus het volgende:
Joao Mario.
Typische Turkijevoetballer.
Dat dacht ik ook ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was vorig jaar(?) wel goed bij Benfica
Zal die zondag wel weer kut spelenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Fitz Jim revancheert zich wel voor die belachelijk slechte pot vorige week
Arnold Brugginkquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke aanvaller heeft Twente nog op het bankje?
Bas Nijhondquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zojuist GECREËERD met AI
Alle uren die ik vroeger in paint doorbracht tijdens het FOK!ken...quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zojuist GECREËERD met AI
Heb je er ook nog een liedje bij?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zojuist GECREËERD met AI
JA netquote:
Dat vind ik niet zo'n hele slechte speler eigenlijk.quote:
Gohquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
Het ongelijk van @:dombohetolifantje1
Albert Mantingh mag vast geen wedstrijd van Twente meer doen na alle belachelijke vertoningen eerder dit seizoenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alle uren die ik vroeger in paint doorbracht tijdens het FOK!ken...
Ik wens dat Feyenoord zondag wint.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op dezelfde seconde dezelfde post
Nu mogen we een wens doen
Het schijnt dat andere wedstrijden ook kunnen wijzigen qua standquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef GGMM het volgende:
Oh Twente is wel door
Slobeend snapte het dus niet
Elfsborg kwam achter in de tussentijd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef GGMM het volgende:
Oh Twente is wel door
Dit gaat te ver, banmeldtopic aangemaaktquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vieze klootzak
Ik wens dat je op lego stapt
Jawel, toen stond Elfsborg niet achter. Nu staan ze nog steeds precies gelijk met Midgetland maar hebben ze dus meer uitgoals gemaakt en dus 23e.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:39 schreef GGMM het volgende:
Oh Twente is wel door
Was er geen lopend topic?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit gaat te ver, banmeldtopic aangemaakt
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, toen stond Elfsborg niet achter. Nu staan ze nog steeds precies gelijk met Midgetland maar hebben ze dus meer uitgoals gemaakt en dus 23e.
Verdomme waarom hap ik.
Zou je denken ja?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef Marcoss het volgende: [..] Dat ligt wel volledig aan hemzelf
Jij zou dit jaar niet happen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, toen stond Elfsborg niet achter. Nu staan ze nog steeds precies gelijk met Midgetland maar hebben ze dus meer uitgoals gemaakt en dus 23e.
Verdomme waarom hap ik.
Al tijden niet meerquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef leolinedance het volgende:
Berghius is ook niet meer wat het geweest is.
Nu virtueel.quote:
Erg mooi. Tegen Steaua of Ajax maken ze wel kans.quote:
omdat Mietjeslandquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom staat FC Midtjylland onder Twente? Die hebben 3 x gewonnen, Twente 2 keer en doelsaldo exact hetzelfde.
We blijven het niet uitleggen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom staat FC Midtjylland onder Twente? Die hebben 3 x gewonnen, Twente 2 keer en doelsaldo exact hetzelfde.
KNJBquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Dan gaat het om de doelpunten in uitwedstrijden ofzo, die heb ik niet gecontroleerd.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg mooi. Tegen Steaua of Ajax maken ze wel kans.
Kan je gewoon geblesseerd zeggen?quote:
We gaan sowieso loten!quote:
quote:
Onze beste spitsen zondag zijn Trauner en Hanscko.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:44 schreef GGMM het volgende:
Top, nu hebben we helemaal geen linksbuiten zondag
Gelukkig speelt Nieuwkoop daar, dus je kan ook Pasveer daar laten spelen
Jij wil gewoon een andere keeper in het doel, ik heb het wel door.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:44 schreef GGMM het volgende:
Lijkt meer op kramp bij Akpom, wat op zichzelf ook al bijzonder isquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:44 schreef GGMM het volgende:
En ook bijzonder dat Besiktas nu opeens gaat aanvallen, terwijl ze met een 0-0 ook uitgeschakeld zouden zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:44 schreef RipCity het volgende:
Twente loopt weer teveel terug. Klassieke en typische Nederlandse fout.
Dat deed knotje best aardigquote:
Doelpunten voor telt eerst?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Edvardsen kan morgen al rond komenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:44 schreef GGMM het volgende:
Ik denk Read.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:44 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:• Goal difference;
• Goals scored;
• Away goals scored;
• Wins;
• Away wins;
• Higher number of points obtained collectively by league phase opponents;
• Superior collective goal difference of league phase opponents;
• Higher number of goals scored collectively by league phase opponents;
• Lower disciplinary points total (direct red card = 3 points, yellow card = 1 point, expulsion for two yellow cards in one match = 3 points);
• UEFA club coefficient.
Senk joe.quote:
Misschien even in de kroeg kijken.quote:
Krijgen ze weer wat JSF-onderdelen als bedankjequote:Op donderdag 30 januari 2025 22:46 schreef RipCity het volgende:
Israel helpt ons coefficient. SUPERjoden!
Palestijnse Varquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:46 schreef RipCity het volgende:
Israel helpt ons coefficient. SUPERjoden!
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:47 schreef GGMM het volgende:
Waarom doet Besiktas nou opeens zo hun best? Alsof die nog 2 keer scoren. Dit is alleen maar om Twente te pesten
Wat kinderachtig
Denk wel dat Porto meer kans maakt om door te gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Porto er virtueel uit maar nu Braga virtueel 24e
Schijnt dus dat die club ook daadwerkelijk supporters heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:47 schreef Adames het volgende:
Ik heb weinig zin in een loting tegen het altijd onsympathieke AZ
Porto staat 18e?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Porto er virtueel uit maar nu Braga virtueel 24e
Noem eens 3 AZ users.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt dus dat die club ook daadwerkelijk supporters heeft.
De goal van Maccabi is gevarred dus Porto is weer door.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk wel dat Porto meer kans maakt om door te gaan.
Dat hoor ik ook altijd over Feyenoord maar er keken gisteren meer mensen naar PSV dan naar Feyenoordquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Schijnt dus dat die club ook daadwerkelijk supporters heeft.
Ok.quote:
Die wedstrijd van Feyenoord was 18+.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd over Feyenoord maar er keken gisteren meer mensen naar PSV dan naar Feyenoord
Is langer en je krijgt reacties waar ik niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
waarom is jouw username eigenlijk geen asshole1988?
AZ wel weer 20e, dat is op het oog van de loting ongunstig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De goal van Maccabi is gevarred dus Porto is weer door.
Liverpool effectquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd over Feyenoord maar er keken gisteren meer mensen naar PSV dan naar Feyenoord
Jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:50 schreef GGMM het volgende:
Nu kan Ajax tegen AZ loten toch? Of snap ik het weer eens niet?
Goed gezien GGMM!quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:50 schreef GGMM het volgende:
Ze gaan morgen pas loten hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:50 schreef GGMM het volgende:
21quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ wel weer 20e, dat is op het oog van de loting ongunstig.
Nope. 21e.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ wel weer 20e, dat is op het oog van de loting ongunstig.
Die trilogie heb ik ook op blurayquote:
Deel 3 is wel echt kutquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die trilogie heb ik ook op bluray
Ok boomer.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die trilogie heb ik ook op bluray
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat (loting )mag ook wel tussen haakjes
Nog steeds jaquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:50 schreef GGMM het volgende:
Heeft Anderlecht een B-team opgesteld vanavond ofzo? Die hadden met gelijkspel gewoon top 8 gehaald.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:49 schreef RipCity het volgende:
Twente anderlecht. Kan de burgemeester weer fans verbieden
Jij bent de enige die dat kijkt, geloof ikquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heeft Anderlecht een B-team opgesteld vanavond ofzo? Die hadden met gelijkspel gewoon top 8 gehaald.
Neuh, ik volg het, ik kijk niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat kijkt, geloof ik
Dan verschillen wij van inzichtquote:
De minste van de drie, maar niet kut.quote:
Zou het wat uitmaken?quote:
Daar kun je wel die drie users vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht altijd dat het AZ topic er voor de sier was.
Jammer dat het net geen nut meer heeft.quote:
Ze spelen maar 6.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:54 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom loopt die conference liek twee wedstrijddagen achter?
Die zijn al klaar. Hebben maar 6 wedstrijden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:54 schreef RamboDirk het volgende:
Waarom loopt die conference liek twee wedstrijddagen achter?
Jawel, nu loten jullie Sociedad of Gala ipv Ajax of Steaua!quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jammer dat het net geen nut meer heeft.
Wat is jouw favoriete nummer van Gala?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, nu loten jullie Sociedad of Gala ipv Ajax of Steaua!
Ik moet hier zo even van bijkomen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:54 schreef Coco het volgende:
Het was me een Europees weekje he jongens?
Dacht dat de anderen er nog steeds boven bleven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel, nu loten jullie Sociedad of Gala ipv Ajax of Steaua!
Ik geef deze week een 8quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:54 schreef Coco het volgende:
Het was me een Europees weekje he jongens?
Prima, je moet tegen de beste tegenstanders spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Nu heeft AZ juist veel moeilijkere tegenstanders potentieel.
Ik eerlijk gezegd wel maar begrijp je. Dan maar de Italiaantjes.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in PSV - Feyenoord.
Turken zijn nogal dramatischquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:55 schreef Marcoss het volgende:
Waarom gaat die keeper mee, terwijl ze bij een gelijkspel ook gewoon uitgeschakeld zijn?
Die hadden gewoon minimaal een punt moeten pakkenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:55 schreef Slobeend het volgende:
En de hele wedstrijd niet aanvallen. Wat een kutturken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:55 schreef Marcoss het volgende:
Waarom gaat die keeper mee, terwijl ze bij een gelijkspel ook gewoon uitgeschakeld zijn?
Lijkt me wel makkelijker dan Juve.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
2x italianen. 4 kutwedstrijden en 0 teams doorquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd wel maar begrijp je. Dan maar de Italiaantjes.
Ja oke.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel makkelijker dan Juve.
Nee precies, aan de ene kant wel lekker dat er dan in ieder geval weer bonuspunten worden geharkt, maar je speelt toch liever tegen een buitenlands teamquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Johquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me wel makkelijker dan Juve.
Trusten maat! Was gezelligquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:56 schreef GGMM het volgende:
We gaan slapen.
Bedankt voor de gezelligheid allemaal
Juve ook erg wisselvallig hoor.quote:
Ze ontlopen het grote Ajaxquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Jammer, dat was een plakje cake geweest.quote:
Wisselvallig? Smerig slecht bedoel je.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve ook erg wisselvallig hoor.
Maar toch wel een pak meer kwaliteit dan Feyenoord. Die speelden PSV ook beste wel weg. Verliezen ook weinig.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Juve ook erg wisselvallig hoor.
Ik geef dit een 8.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
Hoe vinden jullie deze nieuwe Europese format tot nu toe?
Beter dan wat we hadden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
Matig. Eigenlijk begint het nu pas. Wel leuk dat er meer knock out potjes zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |