Leonie ter Braak. Dat stukje Twente krijg je nu ook continu in je gezicht gedrukt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:14 schreef golfer het volgende:
Maarten is vanavond niet bij de reünie. Daar is hij te ziek voor.
Leonie ter Braak heeft hem in Estland opgezocht.
Ik vind haar wel leuk en ad rem met humor.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
Leonie ter Braak. Dat stukje Twente krijg je nu ook continu in je gezicht gedrukt.![]()
Daarentegen zijn Mike zijn ouders er wel bij.quote:Op woensdag 5 februari 2025 14:14 schreef golfer het volgende:
zat er wel inquote:Op woensdag 5 februari 2025 14:14 schreef golfer het volgende:
ik was de helft van deze mensen alweer vergetenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een show met dat hele spul buiten bij elkaar. Jemig.
Nienke denk ik ook wel. Allebei echt leuke, warme types.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lana krijgt vast nog wel leuke reacties van mannen online..
(Jammer dat het niks is geworden. Ik vond ze toch leuk bij elkaar passen.)
Nog niet geweest…quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:01 schreef Donna het volgende:
Antine hield het heel netjes, maar mama Mo is gewoon verstikkend.
Zijn zij al in beeld geweest?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:01 schreef Donna het volgende:
Antine hield het heel netjes, maar mama Mo is gewoon verstikkend.
Nee die zijn een na laatste aan de beurt.quote:
Jan moet lekker alleen blijven wonen zonder mensen om hem heen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik geloof Jan niet, dat hij het meer gewoon nog als vrienden zag.
En Willem is toch veel te stads en levendig voor die dooie plek.
En Jan is vriendelijk als een man aantrekkelijk is. En is iemand dat niet, dan is het een hork.
Nope.quote:
Leuk dat er elk seizoen altijd iemand weet te spoileren.quote:
Er zit weinig kwaads in.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:14 schreef Zonnige het volgende:
En toch vind ik Maarten ergens wel een schattige man. Natuurlijk komt hij heel bot over, maar hij is eigenlijk wel lief. 😀❤
Ik vond hem ook vanaf het begin leuk. Heerlijke humor. Maar zeker geen eenheidsworstquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:14 schreef Zonnige het volgende:
En toch vind ik Maarten ergens wel een schattige man. Natuurlijk komt hij heel bot over, maar hij is eigenlijk wel lief. 😀❤
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |