maar wat een enorme domper zeg, op je kalverliefde, om 2 dagen na je eerste nacht samen DIT gesprek te hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Bart ja (wbt Esther) zegt om Judith niet kwijt te raken.
Judith wil van 2 walletjes eten.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:23 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
maar wat een enorme domper zeg, op je kalverliefde, om 2 dagen na je eerste nacht samen DIT gesprek te hebben
Haha, ja daar lijkt het wel op. Maar misschien is het ook een enorme kramp waar ze in schiet omdat ze hem wat tequote:
Dat zie ik er echt niet in.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:26 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Haha, ja daar lijkt het wel op. Maar misschien is het ook een enorme kramp waar ze in schiet omdat ze hem wat te
aanhankelijk vindt, zo snel. Dus dit is de ultieme manier om ruimte te maken, je gooit de boel een beetje open.
Hello RTL script.quote:
Oh dat zeker. Als ze nu echt serieus over open relatie begint dan vind ik dat hij inderdaad beter verdient.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie ik er echt niet in.
Ik vind dat Bart wel beter verdient als dit is hoe ze het zou willen.
Dit vrees ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:35 schreef S_E het volgende:
Ik gok dat als Lana straks thuis is, ze al na 2 dagen niets meer hoort van Jorik.
zo is hij nu eenmaalquote:Op maandag 3 februari 2025 21:35 schreef S_E het volgende:
Ik gok dat als Lana straks thuis is, ze al na 2 dagen niets meer hoort van Jorik.
Nahhh die is er misschien nog 1x weer geweest en dat was het dan wel.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:34 schreef JOHANK88 het volgende:
Nou Antine, dat was het dan, je leven is nu niet meer je eigen leven, je leven is Moeder Mike. En Mike.
Ik geloof wel dat ze oprecht gek is op Mike.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nahhh die is er misschien nog 1x weer geweest en dat was het dan wel.
En dan Mike in de show straks met tranen in z’n ogen heel lief over haar praten dat het jammer jammer toch niet gelukt was terwijl Antine in middels Pablo uit Chili heeft ontmoet en zwanger is van een tweeling.
nee, het zal toch nietquote:Op maandag 3 februari 2025 21:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nahhh die is er misschien nog 1x weer geweest en dat was het dan wel.
En dan Mike in de show straks met tranen in z’n ogen heel lief over haar praten dat het jammer jammer toch niet gelukt was terwijl Antine in middels Pablo uit Chili heeft ontmoet en zwanger is van een tweeling.
Ik denk dat ze daar gek op Mike was. Eenmaal thuis met een beetje reflectie kan ik mij zo voorstellen dat ze tot andere conclusies kwam.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze oprecht gek is op Mike.
Wel denk ik dat je in een enorme bubbel zit, ze zijn daar steeds aaneengesloten, je zit met cameralui, met andere kandidaten.
Ga je naar huis, zoom je uit, welke gevoelens blijven dan over?
(Bij Lana en Jorik zie ik dan weinig.)
Hij komt denk ik ook pas op de 5e plaats, na Mike, hondje 1, hondje 2 en hondje 3.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef S_E het volgende:
Die pa zit er ook gewoon voor Jan Lul bij. Wordt compleet genegeerd.
Is ook compleet meltdown door z'n wijf in de afgelopen 32 jaarquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef S_E het volgende:
Die pa zit er ook gewoon voor Jan Lul bij. Wordt compleet genegeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |