Ja ik vind hem ook een sympathieke gozer, en hij heeft veel pluspunten.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
En als ik op X de reacties lees dan ontploft Bart z’n inbox wel, mocht het niks worden.
Ah, dat wist ik niet. Ik verwachtte zo’n baliekluiver die elke dag op de A12 staat. Desalniettemin vind ik zulke mensen, ondanks dat ik zelf ook behoorlijk links ben en ook wel echt met duurzaamheid bezig ben, maar vermoeiend.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Vinden jullie iemand die voor Greenpeace werkt, of Amnesty, dan ook een ‘werkloze’?
Ze werkt volgens mij gewoon voor een activitische milieuorganisatie. Daar kun je inhoudelijk niets mee hebben, maar hou het dan bij die inhoud, zou ik denken. Dat komt net iets slimmer over dan iemand ongefundeerd van van alles betichten.
Ik zou ze ook niet bij elkaar verwachten, maar dat is juist zo leuk aan liefde. Je kunt beredeneren wat je wil, maar je ziet gewoon dat ze het leuk hebben samen.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 18:02 schreef Perrin het volgende:
Judith en Bart is toch helemaal geen match voor meer dan een paar maanden. Bart is veel te stads en oppervlakkig en ook verstikkend in de relatie. Dat wordt nooit een 'happily ever after'.
Misschien vanwege de cameraploeg.quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:36 schreef golfer het volgende:
Antine en Mike samen in bad. Alleen...Antine had nog een BH aan?
Jammer eigenlijk, want had het gevoel dat ze wel bij hem paste, beter dan Lanaquote:Op donderdag 30 januari 2025 23:19 schreef golfer het volgende:
Marylou is kansloos bij Jorik.
Hij staat er niet meer voor open.
Ja dat gevoel had ik ook. En dat zij weer wat leven in hem kon brengen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:42 schreef Magica het volgende:
[..]
Jammer eigenlijk, want had het gevoel dat ze wel bij hem paste, beter dan Lana
dan zal het toch wel puur zijn omdat bart haar te snel te dichtbij komt? ik kan me namelijk niet voorstellenquote:Op maandag 3 februari 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Straks kiest Judith Esther. Plottwist.![]()
Nog maar 3 dagen.
nee! dit programma is de enige leuke afleiding dezer dagen, terwijl de rest van mijn leven in puin ligtquote:Op maandag 3 februari 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Straks kiest Judith Esther. Plottwist.![]()
Nog maar 3 dagen.
Bart is een eenvoudige jongen, hoe leuk hij verder ook is. Kan me wel voorstellen dat ze een bepaalde inhoud bij Esther vindt.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
dan zal het toch wel puur zijn omdat bart haar te snel te dichtbij komt? ik kan me namelijk niet voorstellen
dat ze een echte klik heeft met Esther. of ze heeft stront in haar ogen. biologische koeienstront![]()
Nou ja, of zo'n gesprekje vol met clichés en dooddoeners is intellectueel en diep en dat is waar een mens
behoefte aan heeft, zeg maar.
Ik kan die stem van Antine niet meer horen.quote:
Dat heb ik juist bij Mike. Die praat zo monotoon. Of hij nou blij of boos is. Altijd onder de plak bij mama, dus nooit wat gedurft.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan die stem van Antine niet meer horen.![]()
Ben wel benieuwd of het echt een succes wordt.
Hij zag er ook helemaal uitgeput en voldaan uit.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:08 schreef JOHANK88 het volgende:
mike 's ochtends in bed in zijn ochtendjas, dat heeft ook wel een beetje een volkszanger vibe.
Ja dat vielen mij en mevr Perrin ook al op, hij is nors tegen mensen waar hij niks van moet en poeslief tegen mensen die hij wel interessant vindt.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:11 schreef JOHANK88 het volgende:
jan is wel een stuk beter te pruimen nu hij alleen is met willem, een man die hij ook echt leuk vindt.
en hij is heel lief voor zijn hondje, dat siert hem ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |