abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216489602

Het tweede seizoen van Winter Vol Liefde is vanaf maandag 6 januari om 20:30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
Adrienne (50) - Zwitserland

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jan (58) - Zweden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jorik (27) - Oostenrijk

SPOILER
Judith (37) Frankrijk

SPOILER
Maarten (76) Estland

SPOILER
Mike (33) - Oostenrijk

SPOILER
LET OP hier niet praten wat je op videoland ziet
Bron en foto's RTL
pi_216489711
Nee Esther, die koetjes zijn niet alleen maar een lollige entourage hier van een biologische boerin, maar er moet geld mee verdiend worden, ook al denk jij dat je de landbouw kan hervormen tot één grote kinderboerderij. Dat klimaatactivisten gefinancierd worden door duistere organisaties, wil niet zeggen dat dat ook voor boeren geldt…
pi_216489795
Terugkijken.
Bart en Zegmaar zijn met elkaar naar bed geweest.
En de moeder van Mike wil dat Mike Antine in een luxe suite bespringt en dat ze maar gauw oma kan worden. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216489949
En Jorik heeft gezoend met Lara.

Maar de vrouw bij Maarten wil geen fysiek contact met hem. Weer een teleurstelling voor de 'volleybalcoach'. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_216490059
Beroepsklimaatactiviste (3x woordwaarde) is vervelend. Kan het ook maar over 1 ding hebben.
Poef.....gone! ©golfer
pi_216490087
Monique gluurt met een verrekijker naar Mike en Antine. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_216490161
Leuk meisje, die nieuwe bij Jorik. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_216490322
Esther is tegen het slachten van dieren.
Eet natuurlijk ook geen vlees.
Poef.....gone! ©golfer
pi_216490404
De “zegmaar”-epidemie blijkt zich uit te breiden tot alle dertigers in het programma. Zelfde generatie als de “soort van”-taalverkrachters, die tegelijkertijd smaakvol gebruiken als ze smakelijk bedoelen.
  donderdag 30 januari 2025 @ 23:19:45 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216490454
Marylou is kansloos bij Jorik.
Hij staat er niet meer voor open.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 januari 2025 @ 23:36:21 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_216490552
Antine en Mike samen in bad. Alleen...Antine had nog een BH aan?
Poef.....gone! ©golfer
pi_216490885
Nou dat was weer leuk, Antine krijgt een massaasje als het aan moeder Mo ligt, dat er maar snel een wiegje mag worden gevuld :r Leuk dat shot in de badkuip, ik vind Mike maar een sexloos wezen past voor geen meter met de lampenswinger.
Esther de A10 blokkeerder als beroep vind het zielig die koetjes naar de slacht, goh nou meid de namen staan op de biefstuk maargoed dat zal ze ook wel niet blieven.
Genoten wel weer, ik denk dat Bart zich geen zorgen hoeft te maken O+
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator vrijdag 31 januari 2025 @ 10:24:26 #13
382129 crew  Donna
pi_216492366
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:36 schreef golfer het volgende:
Bikini. Die ging vast uit toen de camera's weg waren.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 11:37:48 #14
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_216493053
Ja jammer dat daar geen beelden van zijn, ik ging er bijna net zo goed voor zitten als toen ik op mn 13e naar Basic instinct keek. Ik vraag me echt af of dat wat gaat worden tussen die twee. Antine heeft echt die geile ordinaire woonwagenvibe over zich heen, best opwindend maar om het daar nu tot je dood mee vol te houden..

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:13 schreef Battlecruiser het volgende:
De “zegmaar”-epidemie blijkt zich uit te breiden tot alle dertigers in het programma. Zelfde generatie als de “soort van”-taalverkrachters, die tegelijkertijd smaakvol gebruiken als ze smakelijk bedoelen.
Ja de zegmaar-generatie is dan ook de opvolger van de wat-dat-aangaat-generatie. Bart zit net op die scheidslijn want die zegt ook nog wel eens random 'wat dat aangaat'.

Maar ja, die Esther. Ik ben zelf links en toch redelijk begaan met het klimaat maar van dit soort types gaan je nekharen toch compleet overeind staan. 'Fulltime klimaat-activist', zeg dan gewoon meteen dat je geen flikker uitvoert en door subsidies en toeslagen in leven wordt gehouden. Gaat Bart even uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt, je kunt jezelf niet eens onderhouden.

Judith zit dan wel tussen twee vuren in. Gaat ze voor de intellectuele connectie (hoewel je na 3 dagen ook wel uitgeluld bent over de bio-industrie), of gaat ze voor de gezellige goedzak die waarschijnlijk nooit een boek heeft gelezen. Ik zou toch altijd voor Bart gaan en lekker elke maand naar een krakers-praatclubje in Perpignan, probleem opgelost en dan kan dat gnuivende mormel opdonderen. Mits ze niet de hele tijd de oprit blokkeert als Judith hooi wil kopen.
Gourmetten of steengrillen?
  Miss 200.000.000! vrijdag 31 januari 2025 @ 12:07:59 #15
367000 roos94
pi_216493400
Ik ga echt stuk om jullie analyses bedankt hiervoor
  vrijdag 31 januari 2025 @ 12:13:11 #16
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216493438
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 11:37 schreef Silenus het volgende:
Ja jammer dat daar geen beelden van zijn, ik ging er bijna net zo goed voor zitten als toen ik op mn 13e naar Basic instinct keek. Ik vraag me echt af of dat wat gaat worden tussen die twee. Antine heeft echt die geile ordinaire woonwagenvibe over zich heen, best opwindend maar om het daar nu tot je dood mee vol te houden..
[..]
Ja de zegmaar-generatie is dan ook de opvolger van de wat-dat-aangaat-generatie. Bart zit net op die scheidslijn want die zegt ook nog wel eens random 'wat dat aangaat'.

Maar ja, die Esther. Ik ben zelf links en toch redelijk begaan met het klimaat maar van dit soort types gaan je nekharen toch compleet overeind staan. 'Fulltime klimaat-activist', zeg dan gewoon meteen dat je geen flikker uitvoert en door subsidies en toeslagen in leven wordt gehouden. Gaat Bart even uitleggen hoe de wereld in elkaar steekt, je kunt jezelf niet eens onderhouden.

Judith zit dan wel tussen twee vuren in. Gaat ze voor de intellectuele connectie (hoewel je na 3 dagen ook wel uitgeluld bent over de bio-industrie), of gaat ze voor de gezellige goedzak die waarschijnlijk nooit een boek heeft gelezen. Ik zou toch altijd voor Bart gaan en lekker elke maand naar een krakers-praatclubje in Perpignan, probleem opgelost en dan kan dat gnuivende mormel opdonderen. Mits ze niet de hele tijd de oprit blokkeert als Judith hooi wil kopen.
Je zou leuk kunnen bijverdienen met stukjes schrijven in de krant.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216497351
massasie :D

het gaat toch echt veel te ver hoe die moeder aan de zijlijn zelfs de intieme bad-date tot in de puntjes regisseert.

je zou toch spontaan voor een maand impotent worden na die peptalk en die presentjes :+
pi_216500317
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 11:37 schreef Silenus het volgende:

Haha ja, vreselijk zulke mensen. En dan daar ook je hele identiteit van maken en nergens anders over kunnen lullen.

Ga werken tuttebel.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:45:55 #19
38496 Perrin
pi_216500438
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:37 schreef Tommeke het volgende:

[..]
Haha ja, vreselijk zulke mensen. En dan daar ook je hele identiteit van maken en nergens anders over kunnen lullen.

Ga werken tuttebel.
Daar heeft ze haar minions voor.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 22:51:16 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_216500516
Vinden jullie iemand die voor Greenpeace werkt, of Amnesty, dan ook een ‘werkloze’?
Ze werkt volgens mij gewoon voor een activitische milieuorganisatie. Daar kun je inhoudelijk niets mee hebben, maar hou het dan bij die inhoud, zou ik denken. Dat komt net iets slimmer over dan iemand ongefundeerd van van alles betichten.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 31 januari 2025 @ 23:13:59 #21
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_216500832
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Vinden jullie iemand die voor Greenpeace werkt, of Amnesty, dan ook een ‘werkloze’?
Ze werkt volgens mij gewoon voor een activitische milieuorganisatie. Daar kun je inhoudelijk niets mee hebben, maar hou het dan bij die inhoud, zou ik denken. Dat komt net iets slimmer over dan iemand ongefundeerd van van alles betichten.
Eens!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_216509817
Nou, die Esther verdient alles waar ze ongefundeerd van wordt beticht, intolerant en onuitstaanbaar als ze is.

SPOILER
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 18:02:39 #23
38496 Perrin
pi_216509840
Judith en Bart is toch helemaal geen match voor meer dan een paar maanden. Bart is veel te stads en oppervlakkig en ook verstikkend in de relatie. Dat wordt nooit een 'happily ever after'.
pi_216509892
Die ‘sfeer’ tussen Esther en Bart. :D (Ik ben aan het terugkijken.)

Ik vind Bart misschien ook wel te leuk en niet passen bij Judith.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_216509899
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:02 schreef Perrin het volgende:
Judith en Bart is toch helemaal geen match voor meer dan een paar maanden. Bart is veel te stads en oppervlakkig en ook verstikkend in de relatie. Dat wordt nooit een 'happily ever after'.
Dit.

En als ik op X de reacties lees dan ontploft Bart z’n inbox wel, mocht het niks worden.
pi_216509936
De moeder van Mike is om wbt Antine.
Dat ging snel. Mooi scriptje van RTL.
  zaterdag 1 februari 2025 @ 18:24:45 #27
38496 Perrin
pi_216510086
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit.

En als ik op X de reacties lees dan ontploft Bart z’n inbox wel, mocht het niks worden.
Ja ik vind hem ook een sympathieke gozer, en hij heeft veel pluspunten.

Maar echt een match met Judith is het niet, ook al valt ze in eerste instantie wel voor zijn ontwapenende gezelligheid.
pi_216510128
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2025 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ah, dat wist ik niet. Ik verwachtte zo’n baliekluiver die elke dag op de A12 staat. Desalniettemin vind ik zulke mensen, ondanks dat ik zelf ook behoorlijk links ben en ook wel echt met duurzaamheid bezig ben, maar vermoeiend.
pi_216516468
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2025 18:02 schreef Perrin het volgende:
Ik zou ze ook niet bij elkaar verwachten, maar dat is juist zo leuk aan liefde. Je kunt beredeneren wat je wil, maar je ziet gewoon dat ze het leuk hebben samen.

Esther en Judith passen juist totaal niet bij elkaar. De overtuigingen van Esther staan haaks op wat Judith doet. En zo intellectueel zijn die gesprekken niet. Esther predikt wat en kijkt glazig als ze krijgt uitgelegd hoe de wereld in elkaar steekt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_216521777
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:36 schreef golfer het volgende:
Misschien vanwege de cameraploeg.
pi_216523919
Als er nog iets leuks aan dit programma is, is dat de bouquet reeks. Altijd hopen op een mooi einde. Hoe verschillend Bart en Judith ook zijn, hoop toch op een langere (liefdes)relatie voor hen dan alleen tijdens de tv-opnames. Net zoals Astrid in Oostenrijk en die man in Schotland. *O*
pi_216533205
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:19 schreef golfer het volgende:
Marylou is kansloos bij Jorik.
Hij staat er niet meer voor open.
Jammer eigenlijk, want had het gevoel dat ze wel bij hem paste, beter dan Lana
pi_216533245
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 11:42 schreef Magica het volgende:

[..]
Jammer eigenlijk, want had het gevoel dat ze wel bij hem paste, beter dan Lana
Ja dat gevoel had ik ook. En dat zij weer wat leven in hem kon brengen.
  maandag 3 februari 2025 @ 20:35:02 #34
38496 Perrin
pi_216540649
Mike eindelijk ontmaagd.
pi_216540811
Straks kiest Judith Esther. Plottwist. :D

Nog maar 3 dagen.
pi_216540945
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:

Nog maar 3 dagen.
dan zal het toch wel puur zijn omdat bart haar te snel te dichtbij komt? ik kan me namelijk niet voorstellen
dat ze een echte klik heeft met Esther. of ze heeft stront in haar ogen. biologische koeienstront :)

Nou ja, of zo'n gesprekje vol met clichés en dooddoeners is intellectueel en diep en dat is waar een mens
behoefte aan heeft, zeg maar.
pi_216540993
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:40 schreef Pisces29 het volgende:

Nog maar 3 dagen.
nee! dit programma is de enige leuke afleiding dezer dagen, terwijl de rest van mijn leven in puin ligt :D
pi_216541034
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:

[..]
dan zal het toch wel puur zijn omdat bart haar te snel te dichtbij komt? ik kan me namelijk niet voorstellen
dat ze een echte klik heeft met Esther. of ze heeft stront in haar ogen. biologische koeienstront :)

Nou ja, of zo'n gesprekje vol met clichés en dooddoeners is intellectueel en diep en dat is waar een mens
behoefte aan heeft, zeg maar.
Bart is een eenvoudige jongen, hoe leuk hij verder ook is. Kan me wel voorstellen dat ze een bepaalde inhoud bij Esther vindt.
pi_216541133
Jezus die ouders. Mijn hemel. :X
pi_216541190
Ik zie het niet bij Antine en Mike.
pi_216541215
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef S_E het volgende:
Ik zie het niet bij Antine en Mike.
Ik kan die stem van Antine niet meer horen. ;(

Ben wel benieuwd of het echt een succes wordt. :)
pi_216541339
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:56 schreef S_E het volgende:
Jezus die ouders. Mijn hemel. :X
deze mensen jagen toch iedereen weg met dit gedrag? dit kan niemand aan. dit maakt je kapot :D _O-
pi_216541379
mike 's ochtends in bed in zijn ochtendjas, dat heeft ook wel een beetje een volkszanger vibe.
pi_216541418
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 21:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik kan die stem van Antine niet meer horen. ;(

Ben wel benieuwd of het echt een succes wordt. :)
Dat heb ik juist bij Mike. Die praat zo monotoon. Of hij nou blij of boos is. Altijd onder de plak bij mama, dus nooit wat gedurft.
Geloof best dat het echt een aardige kerel is, hij doet het best netjes met de meiden, maar ik droog echt op van dat timide gedrag.

O en als ik bi/lesbisch zou zijn, zou ik zo op Judith vallen O+
  maandag 3 februari 2025 @ 21:11:55 #45
38496 Perrin
pi_216541436
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 21:08 schreef JOHANK88 het volgende:
mike 's ochtends in bed in zijn ochtendjas, dat heeft ook wel een beetje een volkszanger vibe.
Hij zag er ook helemaal uitgeput en voldaan uit.
pi_216541439
jan is wel een stuk beter te pruimen nu hij alleen is met willem, een man die hij ook echt leuk vindt.

en hij is heel lief voor zijn hondje, dat siert hem ook.
pi_216541447
Ik denk dat Bart ja (wbt Esther) zegt om Judith niet kwijt te raken.
  maandag 3 februari 2025 @ 21:12:50 #48
38496 Perrin
pi_216541451
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 21:11 schreef JOHANK88 het volgende:
jan is wel een stuk beter te pruimen nu hij alleen is met willem, een man die hij ook echt leuk vindt.

en hij is heel lief voor zijn hondje, dat siert hem ook.
Ja dat vielen mij en mevr Perrin ook al op, hij is nors tegen mensen waar hij niks van moet en poeslief tegen mensen die hij wel interessant vindt.
pi_216541571
Adrienne oogt ontspannen en blij. _O_
pi_216541603
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
Adrienne oogt ontspannen en blij. _O_
Adrienne blij, ik ook blij.

Ik ben snel tevreden :)