Helaas.quote:
Komt vast uit het milieu van @raptorixquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:58 schreef Dagoduck het volgende:
Die reclame van Save the Children is echt raar, met een zwevende gele dildo ofzo.
Ik dacht @raptorixquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:59 schreef GGMM het volgende:
KingRoland is het lachertje van dit topic
Ik drink prikwater.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is meer voor bij een rood wijntje
Dit zijn leugens. Die zitten om vijf over vier al in de werkbus te bumperkleven en vertikken het om die borden om te draaien.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als er een bord voor werkzaamheden staat zijn er werkzaamheden.
Edoch, voor de wet zijn er dan werkzaamheden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit zijn leugens. Die zitten om vijf over vier al in de werkbus te bumperkleven en vertikken het om die borden om te draaien.
Bernhard Zeeman klinkt net zo echt als Lil Kleine of Kraantje Pappie.quote:
Klopt, die linker ziet eruit als een medewerker van een nagelsalon en die rechter ligt als ananas op de groenteafdeling.quote:
Is vaak een uitdaging voor mensen die niet zo'n hoog IQ hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon voor jezelf blijven zorgen
Jij staat daar zeker te flitsen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Edoch, voor de wet zijn er dan werkzaamheden.
Ik hou me gewoon aan de snelheid.quote:
Politik denk ik. Of Don't Panic. Al ben ik Amsterdam ook wel meer gaan waarderenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:04 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Coldplay?
@:Mexicanobakker
Op de teller of op de gps?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon aan de snelheid.
Echt he. Na 5 minuten alsnog wisselen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo blijft Traore staan, die is helemaal niet fit
Ja ik ook. Dan rij ik 100 en staat er ineens een bord "50". Ja daag, ik hou me gewoon aan de snelheid. Ik ga geen 50 rijden zeg.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik hou me gewoon aan de snelheid.
Je bent altijd welkom hierquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al ben ik Amsterdam ook wel meer gaan waarderen
Green eye's.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Politik denk ik. Of Don't Panic. Al ben ik Amsterdam ook wel meer gaan waarderen
Die heeft net gescoord.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo blijft Traore staan, die is helemaal niet fit
Die krijgen zo na hun vrijlating ook geen eerlijke kans op de arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:05 schreef GGMM het volgende:
Beetje raar om die foto's nog te laten zien als ze al zijn opgepakt
Kunstroof-shamen
Ook niet verkeerd.quote:
Ik draai altijd op het werk We pray.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:04 schreef Coco het volgende:
Wat is jouw favoriete nummer van Coldplay?
@:Mexicanobakker
Twente schijnt heel leuk te zijn (maar volgens mij is dat een leugen)quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:06 schreef raptorix het volgende:
Wat is nu een leuke wedstrijd om te kijken, ik ben AZ supporter, en aangezien wij een rustdag nemen graag iets anders.
Lille - Feyenoordquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:06 schreef raptorix het volgende:
Wat is nu een leuke wedstrijd om te kijken, ik ben AZ supporter, en aangezien wij een rustdag nemen graag iets anders.
Oh daar staat die P voorquote:
Nu al vuurwerk in de tweede helft!quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente schijnt heel leuk te zijn (maar volgens mij is dat een leugen)
Is dat op ESPN?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Twente schijnt heel leuk te zijn (maar volgens mij is dat een leugen)
Misschien kunnen ze in FIFA wel winnen inderdaad.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga mijn switch en AZ omwisselen.
als ik chocolademelk drink dan is het altijd die gele verpakkingquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik drink een glas chocolademelk.
Het 'huismerk' van de Picnic, en die is echt niet te drinken. Die koop ik nooit meer. Maar ja, weggooien vind ik zonde.
Nu niet meer nee.quote:
Chocolademelk is voor kinderenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik drink een glas chocolademelk.
Het 'huismerk' van de Picnic, en die is echt niet te drinken. Die koop ik nooit meer. Maar ja, weggooien vind ik zonde.
Ik drink meestal die bruine vloeistof.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als ik chocolademelk drink dan is het altijd die gele verpakking
Ja maar wij werken door de weeks, daarnaast zijn wij niet zo boos dat we een stadion gaan bestormen als we 2 wedstrijden op rij verliezen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die bestaan toch niet daadwerkelijk?
Dat Forbs mogelijk terugkeert naar Ajax? Matige scouting ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:08 schreef GGMM het volgende:
Oh dat van Forbs was serieus
Dit kan niet
Beterschap makker. Ik heb het al sinds dinsdag flink te pakken. En morgen wordt moeders 60.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:08 schreef GGMM het volgende:
Ik begin overigens een naar hoestje te krijgen
Dat wordt kuchen voor gevorderdenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:08 schreef GGMM het volgende:
Negerinnenmelk zou mijn wijlen oudoom zeggen.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:08 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd alvast.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beterschap makker. Ik heb het al sinds dinsdag flink te pakken. En morgen wordt moeders 60.
Achquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beterschap makker. Ik heb het al sinds dinsdag flink te pakken. En morgen wordt moeders 60.
Ben bang dat het etentje op een later moment zal moeten.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach
Hopelijk voel je je morgen weer uitstekend
Ik, sinds ik een paar jaar geleden 260 EUR boete kreeg voor te hard rijden ben ik zo braaf als de netenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Wie rijdt er hier allemaal precies honderd op de snelweg?
ik had jou niks gegund de afgelopen weken, maar beterschap!quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je op een snelweg begevenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:10 schreef KingRoland het volgende:
Chocolademelk was vroeger alleen voor de rijken
Ik rijd 120, behalve op stukken waar trajectcontrole de norm is of waar het te druk is om hard te rijden. Of de weken waarin de politie zegt meer boetes uit te delen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Ik rij altijd op de GPS maar had een boete nou weer ik dus niet wat precies honderd is.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik, sinds ik een paar jaar geleden 260 EUR boete kreeg voor te hard rijden ben ik zo braaf als de neten
Sim racer @ChevyCapricequote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Ik rijd ook altijd onder de maximumsnelheid; alleen rijd ik amper.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik, sinds ik een paar jaar geleden 260 EUR boete kreeg voor te hard rijden ben ik zo braaf als de neten
De meeste auto's hebben daar zo'n meter voor.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik rij altijd op de GPS maar had een boete nou weer ik dus niet wat precies honderd is.
106 op de cruisecontrol en 104 bij trajectcontrole.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef Wotte het volgende:
Maar niet iedereen MET haastquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:12 schreef GGMM het volgende:
Ik word altijd woest van mensen die sloom rijden
En dat doet iedereen haast
+10 vaak is nooit duur rijdt wel door.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik rijd 120, behalve op stukken waar trajectcontrole de norm is of waar het te druk is om hard te rijden. Of de weken waarin de politie zegt meer boetes uit te delen.
Ik ook. Rots verpest het.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:14 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk scoort Twente
Dat gun ik Drizzt wel
Brobbey heeft behalve die actie bij die goal maar weer weinig goeds laten zienquote:
Daar zit altijd een afwijking als ik 90 op de teller rijdt. Rij ik 80 op de gps.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De meeste auto's hebben daar zo'n meter voor.
Welke wedstrijdquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:14 schreef ISVV het volgende:
Ik zou Van Bergen inbrengen, die scoort wel
Dank je welquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat @:ggmm en ik de enigen zijn die @:leolinedance welkom heten.
"Rrrrrots"quote:
quote:
Hier is het 0223.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
AFCA 023.
Dat zijn dus supporters uit Haarlem.
Porto tikt Braga eruit, lood om oud ijzer dus.quote:
Zondag Feyenoord KAPOET maken.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
Toch zuur dat je het vorige week zo verneukt hebt.
Dit jaar Besiktas thuis.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Welk potje in Europa blonk die Fitz-Jim vorig jaar ook weer uit?
Welke wedstrijdquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:18 schreef maxi-mus het volgende:
Toch zuur dat je het vorige week zo verneukt hebt.
Die eerste vier cijfers heb ik ook.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:19 schreef KingRoland het volgende:
De goal voor Twente valt zometeen
niet quoten
Ja.quote:
Strijpquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:19 schreef Wotte het volgende:
Altijd gedacht dat @:coco van eindjegramma woensel-west komt
Dat is leuk voor vrouwen ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was daar met Kim naar Dutch design week geweest
Doelsaldo.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
Bij 1-0 Twente komen Midgetland en Twente volledig gelijk op plek 24. Wie gaat er dan door?
DEI dus zal wel Midgetland zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
Bij 1-0 Twente komen Midgetland en Twente volledig gelijk op plek 24. Wie gaat er dan door?
De club met het beste doelsaldoquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
De bookmakers.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
Sow, druif koekoekquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook gelijk druif
Oh.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook gelijk druif
Holland?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was daar met Kim naar Dutch design week geweest
Dan gaan we loten in de Kuip.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:21 schreef RamboDirk het volgende:
Spuitelfquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Als Twente nu scoort komen ze gelijk met Midtjylland, ook qua doelsaldo. Benieuwd wat dan de doorslag geeft.
Die gaat echt nooit meer scorenquote:
Druijff tijdens die ene Europese potquote:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-in-de-cl-en-el#_=_quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Als Twente nu scoort komen ze gelijk met Midtjylland, ook qua doelsaldo. Benieuwd wat dan de doorslag geeft.
@Mexicanobakker ?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef Slobeend het volgende:
zal wel voordoelpunten zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Treffers in uitwedstrijden dus.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/(...)n-in-de-cl-en-el#_=_
AH OKEquote:Bovenaan het lijstje staat nu het doelsaldo. Daarna volgen het aantal gemaakte doelpunten en vervolgens kijkt de UEFA naar het aantal treffers in uitwedstrijden. Het aantal overwinningen en daarna het aantal uitzeges zijn vervolgens aan de beurt.
Gele kaarten waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef Slobeend het volgende:
We hoeven dit niet uit te zoeken want Twente scoort (nog) niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Treffers in uitwedstrijden dus.
5-4 in het voordeel van Twente als ik goed tel.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Treffers in uitwedstrijden dus.
Had die niet last van z'n knie ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Dat Ziyech in dit zeer matige Galatasaray niet aan spelen toekomt is ook veelzeggend. Hoe is het mogelijk voor ooit zo'n goede speler.
Gewoon twee keer scoren.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:25 schreef GGMM het volgende:
Dus zelfs als Twente scoort zijn ze niet door
Waar doen ze het dan eigenlijk voor
Treffers in uitwedstrijden, daarna punten van de tegenstanders.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:22 schreef Slobeend het volgende:
Apart ja, terwijl hij al verkocht is niet spelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Dat Ziyech in dit zeer matige Galatasaray niet aan spelen toekomt is ook veelzeggend. Hoe is het mogelijk voor ooit zo'n goede speler.
Hakim gaat lekker aan de waterpijp lurken met vriendje Promesquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Dat ligt wel volledig aan hemzelfquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:25 schreef leolinedance het volgende:
Ontregelen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zoveel geld en dan zulke kutteams weten te maken, is er iets dat die turken wel kunnen?
Dat hoeven ze ook nietquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
Besiktas speelt niet echt alsof ze minimaal 0-3 moeten winnen.
Pakketjes bezorgen. Al gaat dat ook vaak fout.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zoveel geld en dan zulke kutteams weten te maken, is er iets dat die turken wel kunnen?
Hij speelde voorheen ook niet of amper.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Apart ja, terwijl hij al verkocht is niet spelen.
Tuterenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
All inclusive resorts voor Russenquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geschorst omdat hij zijn shirt uittrok.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:27 schreef maxi-mus het volgende:
Bijzonder dat Feyenoord zondag Guidetti niet op gaat stellen.
Hij dacht het bij deze echt ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:28 schreef Zorro het volgende:
Je hoort bij elke gele kaart voor Besiktas de hoop in de stem van de commentator dat het de tweede gele is
Had een beter scoringspercentage bij AZ.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:26 schreef GGMM het volgende:
Wel apart dat Arveladze bij Ajax niet aan spelen toekomt
Ik denk niet Ziyech voor een jodenfooi gaat voetballen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Ziyach niet wat voor Ajax?
Ja ik veerde ook op uit mijn stoel omdat zijn stem impliceerde dat er iets heel spannends aan de hand wasquote:Op donderdag 30 januari 2025 22:28 schreef Zorro het volgende:
Je hoort bij elke gele kaart voor Besiktas de hoop in de stem van de commentator dat het de tweede gele is
Die hebben ze wel. Alleen is die 17.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente mist een type Vennegoor of Hesselink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |