abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216488679
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:28 schreef Killumination het volgende:

[..]
Boeit mij echt vrij weinig wat je over een religie te zeggen hebt. De mijne of een ander. Even los van dat je blijkbaar compleet niets hebt begrepen. Dat is wel duidelijk :)
Negro please.

Zoals gewoonlijk probeerde je me in het racisme-kamp te plaatsen, dit terwijl ik meer kennis heb van en respect heb voor bv de Afro-Amerikaanse culuur.

Joe Tex is te ouderwets? Zelden zo'n denigrerend commentaar gelezen op een musicus die de populaire muziek heeft gerevolutisioneerd... Tex is de godfather van hip hop.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216488753
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Negro please.
There it is
pi_216488836
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:35 schreef Killumination het volgende:

[..]
There it is
Reageer even op de rest...

je weet niks van de Afro-Amerikaanse geschiedenis, weet niet eens wie 'n Joe Tex is, noemt het allemaal ouderwets, want ach en wee, wat een racist waar ik mee in discussie ben...

Bekijk deze YouTube-video
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216488900
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Negro please.

Zoals gewoonlijk probeerde je me in het racisme-kamp te plaatsen, dit terwijl ik meer kennis heb van en respect heb voor bv de Afro-Amerikaanse culuur.

Joe Tex is te ouderwets? Zelden zo'n denigrerend commentaar gelezen op een musicus die de populaire muziek heeft gerevolutisioneerd... Tex is de godfather van hip hop.

Je illustreert met iedere woord alleen maar meer dat je er echt oprecht niets van hebt begrepen. Voor het zelfde geld ben je met een Chinees of Afrikaan getrouwd en heb je gemengde kinderen of ben jezelf gemengd. Ken je niet. Je lijkt spijtig genoeg niet capabel om te begrijpen dus dat je niet zomaar dingen over mensen moet roepen als je ze niet kent. Maar dat lijkt echt niet bij je binnen te komen.
pi_216488990
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:42 schreef Killumination het volgende:

[..]
Je illustreert met iedere woord alleen maar meer dat je er echt oprecht niets van hebt begrepen. Voor het zelfde geld ben je met een Chinees of Afrikaan getrouwd en heb je gemengde kinderen of ben jezelf gemengd. Ken je niet. Je lijkt spijtig genoeg niet capabel om te begrijpen dus dat je niet zomaar dingen over mensen moet roepen als je ze niet kent. Maar dat lijkt echt niet bij je binnen te komen.
Vreemd... jij weet nochtans heel snel 'racisten' te zien; ook al hebben die 'racisten' meer kennis en respect voor in dit geval afro-amerikaanse cultuur dan jij.

Met je ouderwets.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216489018
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vreemd... jij weet nochtans heel snel 'racisten' te zien; ook al hebben die 'racisten' meer kennis en respect voor in dit geval afro-amerikaanse cultuur dan jij.

Met je ouderwets.
Ben je wel of geen racist? Gesloten vraag.
pi_216489034
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:50 schreef Killumination het volgende:

[..]
Nee.

Huidskleur interesseert me geen moer.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216489042
Waarom gaat het opeens over racisme in plaats van moslimterrorisme?
pi_216489047
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:52 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Waarom gaat het opeens over racisme in plaats van moslimterrorisme?
Vraag dat aan onze apologeet killu
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216489061
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee.

Huidskleur interesseert me geen moer.
Zou je het vervelend vinden om uit gemaakt te worden voor racist?
pi_216489177
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:54 schreef Killumination het volgende:

[..]
Zou je het vervelend vinden om uit gemaakt te worden voor racist?
Neuh, ben ik al gewend. En omdat dat altijd of extreemlinkse debilio's betreft of salafisten, lig 'k daar niet wakker van
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216489234
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Neuh, ben ik al gewend. En omdat dat altijd of extreemlinkse debilio's betreft of salafisten, lig 'k daar niet wakker van
Maar je maakt je zelf er ook wel een beetje schuldig aan of niet?
pi_216489313
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 21:50 schreef Killumination het volgende:

[..]
Houd gewoon op met het verleggen van het onderwerp. Dit is gewoon dezelfde tactiek als na de ‘jodenjacht’ in Amsterdam. Zodra het over geweld gaat uit Islamitische hoek wordt direct de aandacht afgeleid. Dan wordt het onderwerp direct veranderd in discriminatie door autochtone Nederlanders of iets dergelijks. En dat terwijl Islamitisch geweld een groot probleem in onze maatschappij en besproken moet kunnen worden.
pi_216489382
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Houd gewoon op met het verleggen van het onderwerp. Dit is gewoon dezelfde tactiek als na de ‘jodenjacht’ in Amsterdam. Zodra het over geweld gaat uit Islamitische hoek wordt direct de aandacht afgeleid. Dan wordt het onderwerp direct veranderd in discriminatie door autochtone Nederlanders of iets dergelijks. En dat terwijl Islamitisch geweld een groot probleem in onze maatschappij en besproken moet kunnen worden.
Benoem het vooral. Nergens hoeft aandacht van afgeleid te worden. Ik voer vooral een onderonsje met Etto. Als jij wilt spreken over de gevaren van Abdel en Abu, doe je ding, laat je niet afleiden, doe je zegje.
  donderdag 30 januari 2025 @ 22:24:51 #67
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_216489628
Wat is deze. De tactieken om af te leiden van het feit dat het geloof van de vrede deze titel niet verdient zijn weer erg origineel.
pi_216489674
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef Killumination het volgende:

[..]
Benoem het vooral. Nergens hoeft aandacht van afgeleid te worden. Ik voer vooral een onderonsje met Etto. Als jij wilt spreken over de gevaren van Abdel en Abu, doe je ding, laat je niet afleiden, doe je zegje.
Deze act. :')

_O-
pi_216489691
quote:
4s.gif Op donderdag 30 januari 2025 22:27 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Deze act. :')

_O-
hey schat
pi_216489816
@EttovanBelgie waar ben je?
  donderdag 30 januari 2025 @ 23:41:13 #71
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_216490594
Ik had graag hem to justice gebracht zien worden.

Rechter.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_216490716
quote:
15s.gif Op donderdag 30 januari 2025 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had graag hem to justice gebracht zien worden.

Rechter.

:{²
Waarom?
Hij doet niks strafbaars hoor...
:')
pi_216490854
Als je als moslim gelooft dat God akbar is, maar vervolgens maak je iemand af omdat die jouw god beledigt, dan zeg je eigenlijk dat God het niet zelf kan afhandelen.

Als hij nog leeft, dan wil God dat kennelijk. Daar tegen in gaan is gewoon heiligschennis, ergo doodstraf volgens de shariah.

Opgelost, next.
  vrijdag 31 januari 2025 @ 02:25:50 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216490931
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2025 22:35 schreef Killumination het volgende:
@:ettovanbelgie waar ben je?
Racisme?

Kom maar met quotes.

Dat je het over deze boeg wil werpen zegt zo ontzettend veel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216491001
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
Risico van het vak. Vroeg of laat gebeurd dit. Hier Edwin Wagensveld?

En ja, ik keur het ten zeerste af.
moord afkeuren? moet niet gekker worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')