Negro please.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:28 schreef Killumination het volgende:
[..]
Boeit mij echt vrij weinig wat je over een religie te zeggen hebt. De mijne of een ander. Even los van dat je blijkbaar compleet niets hebt begrepen. Dat is wel duidelijk
Reageer even op de rest...quote:
Je illustreert met iedere woord alleen maar meer dat je er echt oprecht niets van hebt begrepen. Voor het zelfde geld ben je met een Chinees of Afrikaan getrouwd en heb je gemengde kinderen of ben jezelf gemengd. Ken je niet. Je lijkt spijtig genoeg niet capabel om te begrijpen dus dat je niet zomaar dingen over mensen moet roepen als je ze niet kent. Maar dat lijkt echt niet bij je binnen te komen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Negro please.
Zoals gewoonlijk probeerde je me in het racisme-kamp te plaatsen, dit terwijl ik meer kennis heb van en respect heb voor bv de Afro-Amerikaanse culuur.
Joe Tex is te ouderwets? Zelden zo'n denigrerend commentaar gelezen op een musicus die de populaire muziek heeft gerevolutisioneerd... Tex is de godfather van hip hop.
Vreemd... jij weet nochtans heel snel 'racisten' te zien; ook al hebben die 'racisten' meer kennis en respect voor in dit geval afro-amerikaanse cultuur dan jij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:42 schreef Killumination het volgende:
[..]
Je illustreert met iedere woord alleen maar meer dat je er echt oprecht niets van hebt begrepen. Voor het zelfde geld ben je met een Chinees of Afrikaan getrouwd en heb je gemengde kinderen of ben jezelf gemengd. Ken je niet. Je lijkt spijtig genoeg niet capabel om te begrijpen dus dat je niet zomaar dingen over mensen moet roepen als je ze niet kent. Maar dat lijkt echt niet bij je binnen te komen.
Ben je wel of geen racist? Gesloten vraag.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd... jij weet nochtans heel snel 'racisten' te zien; ook al hebben die 'racisten' meer kennis en respect voor in dit geval afro-amerikaanse cultuur dan jij.
Met je ouderwets.
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:50 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ben je wel of geen racist? Gesloten vraag.
Vraag dat aan onze apologeet killuquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:52 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Waarom gaat het opeens over racisme in plaats van moslimterrorisme?
Zou je het vervelend vinden om uit gemaakt te worden voor racist?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
Huidskleur interesseert me geen moer.
Wat ben jij voor "aanwinst" hier dan?quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:54 schreef Killumination het volgende:
[..]
Zou je het vervelend vinden om uit gemaakt te worden voor racist?
Neuh, ben ik al gewend. En omdat dat altijd of extreemlinkse debilio's betreft of salafisten, lig 'k daar niet wakker vanquote:Op donderdag 30 januari 2025 21:54 schreef Killumination het volgende:
[..]
Zou je het vervelend vinden om uit gemaakt te worden voor racist?
Maar je maakt je zelf er ook wel een beetje schuldig aan of niet?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Neuh, ben ik al gewend. En omdat dat altijd of extreemlinkse debilio's betreft of salafisten, lig 'k daar niet wakker van
Je had je antwoord toch al?quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:05 schreef Killumination het volgende:
Maar je maakt je zelf er ook wel een beetje schuldig aan of niet?
Houd gewoon op met het verleggen van het onderwerp. Dit is gewoon dezelfde tactiek als na de ‘jodenjacht’ in Amsterdam. Zodra het over geweld gaat uit Islamitische hoek wordt direct de aandacht afgeleid. Dan wordt het onderwerp direct veranderd in discriminatie door autochtone Nederlanders of iets dergelijks. En dat terwijl Islamitisch geweld een groot probleem in onze maatschappij en besproken moet kunnen worden.quote:Op donderdag 30 januari 2025 21:50 schreef Killumination het volgende:
[..]
Ben je wel of geen racist? Gesloten vraag.
Benoem het vooral. Nergens hoeft aandacht van afgeleid te worden. Ik voer vooral een onderonsje met Etto. Als jij wilt spreken over de gevaren van Abdel en Abu, doe je ding, laat je niet afleiden, doe je zegje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:09 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Houd gewoon op met het verleggen van het onderwerp. Dit is gewoon dezelfde tactiek als na de ‘jodenjacht’ in Amsterdam. Zodra het over geweld gaat uit Islamitische hoek wordt direct de aandacht afgeleid. Dan wordt het onderwerp direct veranderd in discriminatie door autochtone Nederlanders of iets dergelijks. En dat terwijl Islamitisch geweld een groot probleem in onze maatschappij en besproken moet kunnen worden.
Deze act.quote:Op donderdag 30 januari 2025 22:13 schreef Killumination het volgende:
[..]
Benoem het vooral. Nergens hoeft aandacht van afgeleid te worden. Ik voer vooral een onderonsje met Etto. Als jij wilt spreken over de gevaren van Abdel en Abu, doe je ding, laat je niet afleiden, doe je zegje.
Waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2025 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik had graag hem to justice gebracht zien worden.
Rechter.²
Racisme?quote:
moord afkeuren? moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
Risico van het vak. Vroeg of laat gebeurd dit. Hier Edwin Wagensveld?
En ja, ik keur het ten zeerste af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |