Eindelijk een vrouw met meer schoenen dan ikquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Aan de bar draagt ze die lelijke Adidas strepen
Hier springt ze op Nikes
Heeft elke vrouw niet 1001 paar schoenen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw met meer schoenen dan ik
Ze doet het voor erbij en de schoolvakanties.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:41 schreef Evangelion het volgende:
Docent maatschappijleer is wel "ik wil docent op de middelbare worden maar ik kan niks"
Ze hebben dit allemaal opgespaard voor één afleveringquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Bolder
Van het woord alleen al droog je op
Dan nog het harnas in je kruis
Nee. Gewoon nee.
Alleen darten en F1 is erger.
Wel afgetrainde mensen, de fanatiekelingenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Bolder
Nee. Gewoon nee.
Ja is ook zo'n vreemde trend tegenwoordig voor vaak een specifiek soort mensen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Bolder
Nee. Gewoon nee.
Ik heb gebouldered maar ben ermee gestoptquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is ook zo'n vreemde trend tegenwoordig voor vaak een specifiek soort mensen.
Lijkt me wel leuk voor een datequote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Bolder
Nee. Gewoon nee.
Hij was dat wijf zat en werd spontaan homofiel!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Heel interessant. Eerst kinderen krijgen en dan homo worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |