Ja dat is ook weer zo. Vind het alleen apart dat als hij wel een kinderwens zou hebben, ze eigenlijk al aan de bar dan zou besluiten dat het geen match is, maar ze nog wel samen moeten eten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zij noemde haar kinderen toch op? Dan is die brug toch gewoon prima te nemen? Of hoorde ik het verkeerd.
Dealbreakers zien we wel vaker aan de bar.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Vind het alleen apart dat als hij wel een kinderwens zou hebben, ze eigenlijk al aan de bar dan zou besluiten dat het geen match is, maar ze nog wel samen moeten eten.
Ik heb die hele film nooit gezienquote:
Ja, 45 minuten was het toch? Dat is ook wel weer uit te zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dealbreakers zien we wel vaker aan de bar.Die dates zijn toch ook gewoon kort.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb die hele film nooit gezien
Het is een aparte aflevering. We raden anderen zeker aan terug te kijken als ze het missen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:10 schreef Evangelion het volgende:
Weinig passie vanavond in het programma. Ik krijg het koud.
Man begint aan zijn 2e jeugdquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Brabant is overspannen en klaar met z’n ouders
Treurig ook wel. Loodzwaar.
Ja maar wel een met een hart van goud denk ik.quote:
Ik ook wel.quote:
Als je zolang voor je ouders zorgt, dan is dat wel een feit denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar wel een met een hart van goud denk ik.
Inderdaad en vind ze ook best bij elkaar passen, ik hoop op liefde!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Denk dat ze allebei wel wat goeds verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |