quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hulde voor de montaasjequote:
Subtiele etalaaasjequote:
Of gewoon geen Temu-Ed Sheeran.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Brabant wilde het goddelijke lijf van Memphis, maar kreeg Ronnie.
Niet te tellen die gingers de laatste 2 weken. Uit welke koker komen die ineens?quote:
Krijg je diabetes bij.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:02 schreef Joop_W het volgende:
Amaretto cola? Beide ingrediënten zijn lekker, maar deze combo…?
De echte wil je toch ook nietquote:
Debieltjes uit het zuidenquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:06 schreef Bugno3 het volgende:
Mensen die "hep ik nooit op" zeggen zijn stuk voor stuk achterlijk.
Haai haaiquote:
Het antwoord is NEEN.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ginger wil weten of hij IETS heeft wat ze zoekt
Ja ik heb gevoel dat ik echt een rizz-king ben als ik deze mensen zie strugglen. Hoe moeilijk kan het zijn een normaal gesprek te voeren?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
waarom kunnen zoveel mensen niet daten
Als ze het wel konden, zouden ze niet bij first dates zitten?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
waarom kunnen zoveel mensen niet daten
Standaard ondertiteling aan bij de datingprogramma’squote:Op donderdag 30 januari 2025 20:10 schreef Bugno3 het volgende:
Ik versta dat gebrabbel van die brabo amper. Ondertiteling graag.
Audio berichten genotquote:
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja ik heb gevoel dat ik echt een rizz-king ben als ik deze mensen zie strugglen. Hoe moeilijk kan het zijn een normaal gesprek te voeren?
Hersenproblemen en vreemdgaande exen. Dus ja.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:11 schreef Mortaxx het volgende:
ken je elkaar tien minuten en dan over je ex gaan praten
Geen lesbo, WEIRDquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:12 schreef MizzezAmy het volgende:
Ah toch de neusbel van de avond nog gespot!
wat doe jij in dit topicquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
God heeft dit geregeld
Die hebben met 5 jaar 5 kinderen
Onze pensioenen toch gered!quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
God heeft dit geregeld
Die hebben met 5 jaar 5 kinderen
Ik kijk vanavond eerste datesquote:
stel je even voor aan @Pisces29quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond eerste dates
Niks mis meequote:
KOUD BADquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:14 schreef Bugno3 het volgende:
Dom
Boer
Ginger
Mokerdom
Dit wordt een nee.
Hallo juffie ik ben een kannibaalquote:Op donderdag 30 januari 2025 20:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
stel je even voor aan @:pisces29
Welnee.quote:
heb je weer een hot date?quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Geen succes, morgen misschien, vrijdag is wel een dag voor liefde![]()
Je kan toch best een tijdje 1-2 uur rijden als je elkaar leuk vind?quote:
Hoe ga je samenwonen als je zover uit elkaar woont? Dan moet er eentje zo ongeveer alles opgeven.quote:Op donderdag 30 januari 2025 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je kan toch best een tijdje 1-2 uur rijden als je elkaar leuk vind?
Nee, maar binnenkort is het valentijnsdag!quote:
Heel raarquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik twijfelde oko, blijkbaar toch hetero
Haai haaiquote:
Meetings in het bosquote:
Eindelijk een vrouw met meer schoenen dan ikquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Aan de bar draagt ze die lelijke Adidas strepen
Hier springt ze op Nikes
Heeft elke vrouw niet 1001 paar schoenen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:41 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Eindelijk een vrouw met meer schoenen dan ik
Ze doet het voor erbij en de schoolvakanties.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:41 schreef Evangelion het volgende:
Docent maatschappijleer is wel "ik wil docent op de middelbare worden maar ik kan niks"
Ze hebben dit allemaal opgespaard voor één afleveringquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Bolder
Van het woord alleen al droog je op
Dan nog het harnas in je kruis
Nee. Gewoon nee.
Alleen darten en F1 is erger.
Wel afgetrainde mensen, de fanatiekelingenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Bolder
Nee. Gewoon nee.
Ja is ook zo'n vreemde trend tegenwoordig voor vaak een specifiek soort mensen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Bolder
Nee. Gewoon nee.
Ik heb gebouldered maar ben ermee gestoptquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is ook zo'n vreemde trend tegenwoordig voor vaak een specifiek soort mensen.
Lijkt me wel leuk voor een datequote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Bolder
Nee. Gewoon nee.
Hij was dat wijf zat en werd spontaan homofiel!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Heel interessant. Eerst kinderen krijgen en dan homo worden.
Elvisquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil nog steeds weten van welke muziek deze man houdt
Een wratquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik dacht even dat deze man een neusbel heeft
Dat is ook m’n eerste gok maar ik zie ook gewoon een Adèle liefhebber voor mequote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil nog steeds weten van welke muziek deze man houdt
Tot nu toe wel jaquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn vanavond alle mannen haaiachtig?
Haaiigquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn vanavond alle mannen haaiachtig?
Ik kan daar zo slecht tegen. Heel erg afgeleid. Mensen zetten die schermpjes ook altijd op 10/10 brightness.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen zit op z’n telefoon in de bios
Lol
Dit ja. Erg jammer.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik kan daar zo slecht tegen. Heel erg afgeleid. Mensen zetten die schermpjes ook altijd op 10/10 brightness.
Jij moet toch aan de mannelijke positivity doen?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:47 schreef RipCity het volgende:
Kan beter naar Turkije voor die haargrens ipv sportschool
2005 beldequote:
Iemand moet het doen.quote:
Ik verwacht dat ze er wel een zielige verklaring voor heeft.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Denk niet dat ik zou kunnen leven met een date die vakkenvuller is. Opzich prima baan (voor iemand van 16) en het is werk wat gedaan moet worden. Maar iemand die het 9 jaar doet is mentaal niet in orde.
Retail Assortiment Consultantquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iemand moet het doen.
En ze geeft in ieder geval geen neppe functie op. Gebeurt ook nog wel eens.
Zij zegt neequote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:53 schreef MizzezAmy het volgende:
Ai, denk dat dat vlindertje dood gestampt gaat worden
Nee toch een ja, maar wellicht bloedt het app contact doodquote:
Maar als de vlinders sterven in je schootquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:53 schreef DKUp het volgende:
Ja en nu voelt hij een klein vlindertje fladderen in zijn buik
quote:
Heel bijzonder ditquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee toch een ja, maar wellicht bloedt het app contact dood
Ja, complimentjes geven is goed, maar bij hem klonk het overdreven, ik zou daar wel op afknappenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:54 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Maar als de vlinders sterven in je schoot
Dan rijst de levensgrote vraag is de liefde minder groot
Deze man is TE slijmend/positief
"je hebt al betaald met jouw aanwezigheid" blablabla
Geen grotere afknapper dan ditquote:
Klinkt alsof ze gewoon graag naar buiten of een terrasje wil in de zomer en dan maar gaat daten.quote:
Ze komt niet leuk en vriendelijk over.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
Altijd red flag als iemand in zomer op 20+ dates gaat en dat er dan nooit iets serieuzers uitkomt. Dan is ze misschien gewoon niet zo leuk.
Geen vrienden of kan niet alleen thuis zijn dus dan maar zoquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze gewoon graag naar buiten of een terrasje wil in de zomer en dan maar gaat daten.
Ik gok dat ze een beetje teleurgesteld zou kunnen zijn dat ze een spontaan type matchen met een lonerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze komt niet leuk en vriendelijk over.
Dit idee kreeg ik idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen vrienden of kan niet alleen thuis zijn dus dan maar zo
Dat kan ook een grote factor zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze een beetje teleurgesteld zou kunnen zijn dat ze een spontaan type matchen met een loner
Ja gewoon simpel brabants leven.quote:
Heel vreemde actie is datquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Sow, gelijk naar de kinderwens vragen, geen koetjes en kalfjes
Niks mis mee om dat duidelijk te hebben. Iemand die nog wil is voor haar geen match.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
Sow, gelijk naar de kinderwens vragen, geen koetjes en kalfjes
Abel z’n nieuwe album is uit. Fijn weekend!quote:
Hmm ja, ik wilde die duidelijkheid ook wel, maar niet zo snel in de datequote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niks mis mee om dat duidelijk te hebben. Iemand die nog wil is voor haar geen match.
Ze kan in dit bad niks meer goed doenquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Wel echt het type voor zo'n strandvakantie ja. En natuurlijk daar ook lekker daten.
Meest onervaren jongen op date met een die ze waarschijnlijk op 4 handen niet meer kan tellen.
Maar zij noemde haar kinderen toch op? Dan is die brug toch gewoon prima te nemen? Of hoorde ik het verkeerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:04 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, ik wilde die duidelijkheid ook wel, maar niet zo snel in de date
Ja dat is ook weer zo. Vind het alleen apart dat als hij wel een kinderwens zou hebben, ze eigenlijk al aan de bar dan zou besluiten dat het geen match is, maar ze nog wel samen moeten eten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar zij noemde haar kinderen toch op? Dan is die brug toch gewoon prima te nemen? Of hoorde ik het verkeerd.
Dealbreakers zien we wel vaker aan de bar.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Vind het alleen apart dat als hij wel een kinderwens zou hebben, ze eigenlijk al aan de bar dan zou besluiten dat het geen match is, maar ze nog wel samen moeten eten.
Ik heb die hele film nooit gezienquote:
Ja, 45 minuten was het toch? Dat is ook wel weer uit te zitten.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dealbreakers zien we wel vaker aan de bar.Die dates zijn toch ook gewoon kort.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb die hele film nooit gezien
Het is een aparte aflevering. We raden anderen zeker aan terug te kijken als ze het missen.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:10 schreef Evangelion het volgende:
Weinig passie vanavond in het programma. Ik krijg het koud.
Man begint aan zijn 2e jeugdquote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Brabant is overspannen en klaar met z’n ouders
Treurig ook wel. Loodzwaar.
Ja maar wel een met een hart van goud denk ik.quote:
Ik ook wel.quote:
Als je zolang voor je ouders zorgt, dan is dat wel een feit denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar wel een met een hart van goud denk ik.
Inderdaad en vind ze ook best bij elkaar passen, ik hoop op liefde!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Denk dat ze allebei wel wat goeds verdienen.
Klonk ook een beetje lullig.quote:Op vrijdag 31 januari 2025 20:14 schreef Evangelion het volgende:
Weet niet wat ze wil
Een type Victor had haar vriendin gezegd
Maar beter iets dan niets
Ja je maakt het jezelf ook niet makkelijk meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |