Het zat iets anders in elkaar, maar dat doet verder niet ter zake. En nogmaals, ik zeg niet dat GVE geld van investeerders achterhoudt, kwijtmaakt of verduistert; dat zou misschien wel laster of smaad kunnen zijn, en daar wil ik mij niet aan wagen. Ik zeg dat GVE, door niet te zeggen wat er met de incasso-opbrengsten gebeurt, de schijn ophoudt dat er creatief kan worden omgegaan met geld dat voor investeerders is bedoeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:37 schreef obligataire het volgende:
[..]
Multicare Systems daar zat ik idd ook in (dom, zou ik nu ook niet meer doen), daar was een afspraak gemaakt dat Bellman (de koper) nog een aantal jaren een nabetaling zou doen, omzetgerelateerd meen ik. Volgens mij hadden we nog één jaar compensatie tegoed. Die is nooit meer gekomen. Persoonlijk denk ik dat ze zich hebben laten afbluffen door de accountant van Bellman, Of hadden ze geen zin meer om er nog achteraan te gaan. Ook zeer kwalijk natuurlijk maar toch even iets anders dan geld van investeerders achter te houden.
Sowieso zie ik bijna nooit meer een incentive. Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt, maar ik vond het wel altijd iets sympathieks hebben. Alleen bij die boksschool op GVE zag ik er afgelopen week weer 1 voorbij komenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:39 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Moet je de ijsjes nog wel van het eigen rendement kopen. Was een mooie geweest voor een incentive. Rendementverdubbelaar.
Zoiets vermoed ik ook. Ze vertrouwen erop dat Flanderijn zich voldoende inzet en de defaults correct afhandelt, met beperkte mankracht heeft het binnenhalen van nieuwe klanten (projecten) een hogere prioriteit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:37 schreef obligataire het volgende:
Denk dat ze daar met een gebrek aan capabel personeel zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je toevallig een link naar ĥet betreffende project? Valt misschien wat lering uit te halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef zeeland6 het volgende:
CCF Eci
https://www.funda.nl/deta(...)erspoor-16/43876282/
veilingvoorwaarden zien er niet bepaald aantrekkelijk uit.
Als je een geoefende tafeltennisser boos wilt krijgen dan moet je de sport vooral 'pingpong' noemenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:59 schreef Tjalala het volgende:
HCN:
Er is een nieuw project in voorpublicatie geplaatst.
Het betreft een 5-sterren crowdfundingproject voor Sing Pong Rotterdam (deel 1). Op dit project wordt 8% rente geboden met een looptijd van 48 maanden.
Combinatie van pingpong en karaoke
https://www.collincrowdfund.nl/eci-machinery/quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:14 schreef quepos het volgende:
[..]
Heb je toevallig een link naar ĥet betreffende project? Valt misschien wat lering uit te halen.
Les 1: investeer nooit alleen op basis van (vermeende) zekerheid.....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:14 schreef quepos het volgende:
[..]
Heb je toevallig een link naar ĥet betreffende project? Valt misschien wat lering uit te halen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:59 schreef obligataire het volgende:
[..]
Les 1: investeer nooit alleen op basis van (vermeende) zekerheid.....
Ik weet nog wel een paar lessen maar dan krijg ik de woke politie achter me aan![]()
Geen idee wat ik hiervan moet denken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:59 schreef Tjalala het volgende:
HCN:
Er is een nieuw project in voorpublicatie geplaatst.
Het betreft een 5-sterren crowdfundingproject voor Sing Pong Rotterdam (deel 1). Op dit project wordt 8% rente geboden met een looptijd van 48 maanden.
Combinatie van pingpong en karaoke
Dat overweeg ik ook maar dan vooral wegens het teruglopen van de gemiddelde kwaliteit van de aangeboden projecten. Ik zie alleen geen goede alternatieven op dit moment, spaarrente daalt al een tijdje en aandelen acht ik (te) gevoelig voor de toenemende geopolitieke spanningenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 21:30 schreef mike79_n het volgende:
[..]
Ik ben al een flinke tijd bezig met het drastisch afbouwen van crowdfunding,
Je zou niet verwachten dat geld van investering niet terug zou komen, maar als je er zo'n, zootje van maakt, kan het dus wel. Zal me niets verbazen als ondernemer Nederland heeft verlaten.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:18 schreef zeeland6 het volgende:
CCF Eci
https://www.funda.nl/deta(...)erspoor-16/43876282/
veilingvoorwaarden zien er niet bepaald aantrekkelijk uit.
Omdat ik eind vorig jaar een dit jaar nieuw te bouwen bedrijfspand heb gekocht en daar nog wat euro's voor nodig heb de komen 12 tot 14 maanden pak ik momenteel vrijwel niets mee, ik heb dus voorlopig wel even een alternatieve bestemmingquote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:16 schreef Slingervinger het volgende:
[..]
Dat overweeg ik ook maar dan vooral wegens het teruglopen van de gemiddelde kwaliteit van de aangeboden projecten. Ik zie alleen geen goede alternatieven op dit moment, spaarrente daalt al een tijdje en aandelen acht ik (te) gevoelig voor de toenemende geopolitieke spanningen
Veilingen leveren vaak niet genoeg op simpelweg vanwege beperkt publiek en risico's, heeft ccf de veiling in gang gezet of is het (ing) de eerste hypotheekhouder? Oftewel, hoeveel (rente)achterstand is daar nog die ook eerst van de opbrengst af moet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:52 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Je zou niet verwachten dat geld van investering niet terug zou komen, maar als je er zo'n, zootje van maakt, kan het dus wel. Zal me niets verbazen als ondernemer Nederland heeft verlaten.
Klopt, maar een beetje nadenkend persoon zet de woning zelf te koop en houdt nog een ton aan over.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:54 schreef tnhb het volgende:
[..]
Veilingen leveren vaak niet genoeg op simpelweg vanwege beperkt publiek en risico's, heeft ccf de veiling in gang gezet of is het (ing) de eerste hypotheekhouder? Oftewel, hoeveel (rente)achterstand is daar nog die ook eerst van de opbrengst af moet.
Succes en veel plezier met je nieuwe pandquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:52 schreef tnhb het volgende:
[..]
Omdat ik eind vorig jaar een dit jaar nieuw te bouwen bedrijfspand heb gekocht en daar nog wat euro's voor nodig heb de komen 12 tot 14 maanden pak ik momenteel vrijwel niets mee, ik heb dus voorlopig wel even een alternatieve bestemming
Wanneer ze meer schulden heeft dan alleen CCF en de maximale opbrengst van de woning te weinig is voor alle aflossingen kan ik me voorstellen dat de motivatie om de verkoop zelf te regelen gering is.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:39 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Klopt, maar een beetje nadenkend persoon zet de woning zelf te koop en houdt nog een ton aan over.
Misschien wel ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 17:48 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
[..]
Wanneer ze meer schulden heeft dan alleen CCF en de maximale opbrengst van de woning te weinig is voor alle aflossingen kan ik me voorstellen dat de motivatie om de verkoop zelf te regelen gering is.
Dus al onze 2e hypotheken zijn niks meer waard?😪😪😪quote:Op zaterdag 8 februari 2025 18:44 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Schuld bij ING was 217000
Opslag kosten ING 40% = 90.000
Restschuld CCF = 75.000
Totaal 382000
Waarde zou in 2022 420.000 zijn, maar gaat dat met een veiling natuurlijk nooit opleveren.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:10 schreef quepos het volgende:
[..]
Dus al onze 2e hypotheken zijn niks meer waard?😪😪😪
quote:By the grace of God after more than 8 years of experience she started with ECI Machinery which God Almighty is the Founder.
Linkje strandpaviljoen:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:32 schreef Horsemen het volgende:
Heeft er toevallig al iemand een linkje van Collin project IJs bij Leijds of
Strandpaviljoen Bremerbaai op de kop kunnen tikken?
Beide wil ik wel voor mijn basis bedrag meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |