Het kan niet!, groetjes het ‘wat-kan-wél-kabinet’quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Fatbiketerrorjugend mag vrolijk door blijven rijden, PVVED
Maar het is Biden die veel erger is!1quote:Op woensdag 5 februari 2025 05:59 schreef DeeBee het volgende:
Make Gaza Great Again!
POTUS die weer allerlei waanideeen van erkend genocide pleger Netanyahu aan het braken is
Trump picks Neil Jacobs to head NOAA, a scientist with 'Sharpiegate' tiesquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:33 schreef Felagund het volgende:
Ach NOAA global monitoring laboratory (https://gml.noaa.gov/ccgg/trends/, website waar CO2 worden geplaatst)
Website doet het niet meer sinds vandaag, zijn ze alternatieve feiten aan het verzinnen?
God vertelde hem dat hij dronken in de auto moest stappen.quote:
Links praat elkaar weer eens na, volledig eens met Madlener hier.quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:25 schreef DeeBee het volgende:
Fatbiketerrorjugend mag vrolijk door blijven rijden, PVVED
Gewoon allebei verbieden voor iedereen. Echt alleen het schuim der aarde maakt gebruik van dergelijke voertuigen. Alleen geschikt voor tasjesdieven en verkrachters, want je kan lekker snel de plaats delict verlaten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Links praat elkaar weer eens na, volledig eens met Madlener hier.
Sowieso heb je die jeugd veel liever op een fatbike dan op een scooter.
![]()
Zo kan ie wel weer, zeg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon allebei verbieden voor iedereen. Echt alleen het schuim der aarde maakt gebruik van dergelijke voertuigen. Alleen geschikt voor tasjesdieven en verkrachters, want je kan lekker snel de plaats delict verlaten.
Eensquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gewoon allebei verbieden voor iedereen. Echt alleen het schuim der aarde maakt gebruik van dergelijke voertuigen. Alleen geschikt voor tasjesdieven en verkrachters, want je kan lekker snel de plaats delict verlaten.
Jeetjequote:Op woensdag 5 februari 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eens
Mensen met een fatbike moeten zich lekker om een boom vouwen. Weg ermee, verlies je niks aan.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Te Kloese zich verplaatst op een fatbike.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Eens
Mensen met een fatbike moeten zich lekker om een boom vouwen. Weg ermee, verlies je niks aan.
Dit is niet waar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Te Kloese zich verplaatst op een fatbike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
C-sport.quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:25 schreef Szura het volgende:
Zo voorspelbaar die comeback van Schouten na haar silent ban![]()
(schaatsen is geen sport)
Ik ga volgend jaar 2x bij een c sport kijken bij de OSquote:Op donderdag 6 februari 2025 20:25 schreef Szura het volgende:
Wilde die niet gewoon moeder worden?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:25 schreef Szura het volgende:
Sleetje varen vanaf een berg?quote:Op donderdag 6 februari 2025 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar 2x bij een c sport kijken bij de OS
quote:Op donderdag 6 februari 2025 21:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Varen? Gaat het zo hard met klimaatverandering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |