Anderhalve maandquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:01 schreef hhh38 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat FvD en PVV gaan roepen dat we mee moeten doen aan het Intervision Internationaal Muziekconcours () omdat ESF te woke is?
Ik vind het prima als Israël daar ook mee aan gaat doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:01 schreef hhh38 het volgende:
Hoe lang duurt het voordat FvD en PVV gaan roepen dat we mee moeten doen aan het Intervision Internationaal Muziekconcours () omdat ESF te woke is?
Zolang de PVV'ers massaal 20x mogen stemmen op Genocidael willen ze nog wel even blijvenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:01 schreef hhh38 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antifa
"Het was niet leuk, het was niet de meest glorieuze dag van ons leven."quote:
Ach dat was bij het vorige kabinet met het kankerverwekkende glyfosaat en de nutteloze Piet ook al zo. Boerenschijtlobby. Opdoeken die handel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Leuke rubriek, de altijd feiten ontkennende minister die 'zekerheid' wil, terwijl dit soort onderzoek natuurlijk inherent niet zwart / wit is qua conclusie.
Daardoor gaat ze weer het onderzoek onderuit halen, want er is '1% kans dat het toch anders zit'. Dit soort feiten ontkennende debielen runnen hier nu ook al de show...
KABINETED
Werd ik maar gebeld door KloeseGOD.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:32 schreef VoMy het volgende:
Zijn jullie ook net gebeld door een onbekend 06-nummer van ene Dennis te K.?
Ja, ik heb hem nog een Marokkaanse middenvelder aangesmeerd, lachenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:32 schreef VoMy het volgende:
Zijn jullie ook net gebeld door een onbekend 06-nummer van ene Dennis te K.?
Er is weinig reden om te denken dat het bij waanideeën blijft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 05:59 schreef DeeBee het volgende:
Make Gaza Great Again!
POTUS die weer allerlei waanideeen van erkend genocide pleger Netanyahu aan het braken is
Weet je wie ook een strook land [vul maar in ik heb er geen zin an]quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is weinig reden om te denken dat het bij waanideeën blijft.
Gelukkig vraagt het altijd kritische AD zich vooral af of het haalbaar is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 05:59 schreef DeeBee het volgende:
Make Gaza Great Again!
POTUS die weer allerlei waanideeen van erkend genocide pleger Netanyahu aan het braken is
De PVDA?quote:Op woensdag 5 februari 2025 10:32 schreef DeeBee het volgende:
Weet je wie er ook gek was op eindoplossingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |