Royeren? @Mani89quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:49 schreef Slobeend het volgende:
De vorige albums van The Weeknd vind ik stuk voor stuk al te lang duren; ik denk dat de albums beter zouden zijn als Abel Tesfaye wat selectiever zou zijn met zijn songmateriaal. Dat hier dus weer 22 nummers op staan is wat mij betreft geen goede voorbode.
Ik ben ook wel teleurgesteld dat er dit keer slechts 1 Max Martin productie op staat, helpt niet met mijn enthousiasme om door 22 tracks te bladeren. Maar goed het is een last hoorah dus ik snap dat hij er zoveel mogelijk op pleurt.quote:
Dit is echt krankzinnig weerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:28 schreef hhh38 het volgende:
De nieuwe innovatie is uit
Madlener wil minder geluidsoverlast, zonder Schiphol verder te laten krimpen
Namens heel WLR chapeau!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stage afgerond na een mentaal pittig halfjaar. Hoppakee.
We moeten vanaf nu alles op alles zetten om alle vliegtuigen minder geluid te laten maken!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:28 schreef hhh38 het volgende:
De nieuwe innovatie is uit
Madlener wil minder geluidsoverlast, zonder Schiphol verder te laten krimpen
Stijngodquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stage afgerond na een mentaal pittig halfjaar. Hoppakee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso verwachten dat een hele vloot vernieuwd wordt. Lolquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We moeten vanaf nu alles op alles zetten om alle vliegtuigen minder geluid te laten maken!
Die reducties zijn inderdaad niet te halen met alleen nieuwere toestellen, dat helpt, maar nooit genoeg.
Bij de CEGOR?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Per ongeluk om 06:00 wakker worden en live in een van de meest absurde sportmomenten ooit vallen, vreemd.
Lionel Messi ruilen voor Clarence Seedorf. Ik heb dit echt nog nooit gezien.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij de CEGOR?
Of de mogelijke trade in NBA
Remco voor Adam Yates, onbegrijpelijkquote:Op zondag 2 februari 2025 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lionel Messi ruilen voor Clarence Seedorf. Ik heb dit echt nog nooit gezien.
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lionel Messi ruilen voor Clarence Seedorf. Ik heb dit echt nog nooit gezien.
quote:Op zondag 2 februari 2025 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk er serieus over maar een podcast te beginnen om alles te melden dat de NL 'nieuws'-media nalaat.
Als dit Peter R de Vries Misdaadverslaggever: het Bordspel was zou dit "zeer interessante informatie" zijnquote:Op zondag 2 februari 2025 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk er serieus over maar een podcast te beginnen om alles te melden dat de NL 'nieuws'-media nalaat.
Wisconsin staat bekend om kaas.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een parodie op San Sebastian?
quote:Op maandag 3 februari 2025 13:58 schreef VoMy het volgende:
Na Lilian Ploumen en Lilian Marijnissen nu ook einde tijdperk Lilian Helder.
BBB-leider Caroline van der Plas zegt in een eerste reactie van niets te weten.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:58 schreef VoMy het volgende:
Nu ben je appels met peren aan het vergelijkenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:58 schreef VoMy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |