Ze moet ook gewoon naar de Dirk gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:29 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Naar de supermarkt gaan is geen leuk uitstapje meer
Sowieso is ergens heen geen met Raisa geen leuk uitstapje.quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:29 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Naar de supermarkt gaan is geen leuk uitstapje meer
Turkse clubs trappen in elke bejaarde speler, met name spitsen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 19:04 schreef wimderon het volgende:
Waarom blijven er clubs in Morata trappen @:Alaphilippe_
Quaresmagodquote:Op donderdag 30 januari 2025 19:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Turkse clubs trappen in elke bejaarde speler, met name spitsen.
Abel wie?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooie Abel dag toegewenst. @:Mani89
🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻quote:Op vrijdag 31 januari 2025 07:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Mooie Abel dag toegewenst. @:Mani89
Ik doe de deur dicht.quote:
Howierd?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 08:41 schreef Slobeend het volgende:
Je begint langzaam wakker te worden uit je linkse idealistische woke bubbelVoor jullie zal de realiteit nog veel zwaarder en heftiger zijn, omdat jullie altijd in de oneindige onschuld van iedere persoon hebt geloofd, niet realiserende dat er op deze wereld slechte en goede mensen bestaan, die door de cultuur waarin ze opgroeien daarin zeer extreem beïnvloed worden, en die wanneer ze plotseling in een open liberale samenleving worden gedropt na generaties en generaties van onderontwikkelde en achtergestelde samenlevingen te hebben gewoond, niet opeens als een knip met de vinger magisch in postmoderne wereldburgers veranderen. En als je vervolgens de demografische stats op een simpel velletje papier uiteenzet, waarin netto ontvangende groepen in de samenleving veel sneller groeien + de nu heel erg snel vergrijzende netto betalers, is het rekensommetje snel gemaakt en weet je dat West Europa fucked is. Nederland is een rijk land en kan nog een tijdje op zn reserves teren, maar het werkt ook omgekeerd, het zal nagenoeg onmogelijk zijn de reserves daarna weer opnieuw aan te vullen en op hetzelfde moment de sociale zekerheid/welvaartsstaat die we kenden te behouden. Een pijnlijke waarheid, ook (extreem) rechts gaat het niet meer voorkomen, daarvoor is het al te laat in West Europa.
Eigenlijk zou ik je deze waarheid niet moeten zeggen, want met al je naïeve geklets verdien je het niet, maar als mede Fokker die altijd netjes de discussie is aangegaan, gun ik je deze.
Die doorspekt zijn teksten meer met racisme maar dan alsof hij objectief is. Dit gedweep met de teloorgang van Europa en links lijkt me iets voor Adelaar88.quote:
WLR en SPT. Meer heb je niet nodig op FOK!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Één van de redenen dat ik hier ben uitgelogd is precies het gedrag van de wel bekende linkse club users die hier boven mij posten.
Ik ben zelf geen voorstander van Trump.
Ik heb wel het vermogen om te begrijpen waarom Amerika met 78 miljoen van de stemmen voor Trump heeft gekozen.
Maar dat terzijde.
Het is de laatste maanden en weken echt verschrikkelijk met die activistische linkse club users die alles en iedereen belachelijk maken met hun zolderkamer tekstjes richting alles dat anders denkt dan hen.
Het verkankert echt het forum.
Het zelf verheven gedrag en het neppe morele compas van een aantal zijn echt om te lachen.
En al helemaal als je elke keer leest dat ze anderen uitmaken voor schuimbekkers en schreeuwers.
Dat ligt puur en alleen bij de gene die het lezen, oftewel je eigen insteek is al om er van uit te gaan dat anderen schreeuwen, oftewel je interpretatie is negatief.
Het is wel duidelijk wie de echte schuimbekkers en schreeuwers zijn.
Juist, de gene die het bij gebrek zelf elke keer in de mond nemen om een gesprek kapot te slaan.
En dat komt voor in alle topics met verschillende onderwerpen.
Niet alleen in de Trump topics.
Verder na deze post boeit het geen ene flikker wat je hier op terug te zeggen hebt vanuit je veilige omgeving achter je schermpje.
Ik hoop dat jij jezelf eens op je hoofd zal krabben en zal beginnen na te denken dat jij zelf geen haar beter bent dan het geen waar je zo op tegen bent.
FOK! is al jaren stervende, maar de schuimbek roepende users doen daar nog even een schepje bovenop
Het waren ooit leuke tijden, maar ik log weer uit.
Dikke doei.
Eagles89 hoop ik?quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
Één van de redenen dat ik hier ben uitgelogd is precies het gedrag van de wel bekende linkse club users die hier boven mij posten.
Ik ben zelf geen voorstander van Trump.
Ik heb wel het vermogen om te begrijpen waarom Amerika met 78 miljoen van de stemmen voor Trump heeft gekozen.
Maar dat terzijde.
Het is de laatste maanden en weken echt verschrikkelijk met die activistische linkse club users die alles en iedereen belachelijk maken met hun zolderkamer tekstjes richting alles dat anders denkt dan hen.
Het verkankert echt het forum.
Het zelf verheven gedrag en het neppe morele compas van een aantal zijn echt om te lachen.
En al helemaal als je elke keer leest dat ze anderen uitmaken voor schuimbekkers en schreeuwers.
Dat ligt puur en alleen bij de gene die het lezen, oftewel je eigen insteek is al om er van uit te gaan dat anderen schreeuwen, oftewel je interpretatie is negatief.
Het is wel duidelijk wie de echte schuimbekkers en schreeuwers zijn.
Juist, de gene die het bij gebrek zelf elke keer in de mond nemen om een gesprek kapot te slaan.
En dat komt voor in alle topics met verschillende onderwerpen.
Niet alleen in de Trump topics.
Verder na deze post boeit het geen ene flikker wat je hier op terug te zeggen hebt vanuit je veilige omgeving achter je schermpje.
Ik hoop dat jij jezelf eens op je hoofd zal krabben en zal beginnen na te denken dat jij zelf geen haar beter bent dan het geen waar je zo op tegen bent.
FOK! is al jaren stervende, maar de schuimbek roepende users doen daar nog even een schepje bovenop
Het waren ooit leuke tijden, maar ik log weer uit.
Dikke doei.
ESF!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 10:36 schreef franklop het volgende:
[..]
WLR en SPT. Meer heb je niet nodig op FOK!
Naja TDF en OS dan.
Over iets wat ooit leuk was maar nu totaal verkankerd is gesproken...quote:
Royeren? @Mani89quote:Op vrijdag 31 januari 2025 09:49 schreef Slobeend het volgende:
De vorige albums van The Weeknd vind ik stuk voor stuk al te lang duren; ik denk dat de albums beter zouden zijn als Abel Tesfaye wat selectiever zou zijn met zijn songmateriaal. Dat hier dus weer 22 nummers op staan is wat mij betreft geen goede voorbode.
Ik ben ook wel teleurgesteld dat er dit keer slechts 1 Max Martin productie op staat, helpt niet met mijn enthousiasme om door 22 tracks te bladeren. Maar goed het is een last hoorah dus ik snap dat hij er zoveel mogelijk op pleurt.quote:
Dit is echt krankzinnig weerquote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:28 schreef hhh38 het volgende:
De nieuwe innovatie is uit
Madlener wil minder geluidsoverlast, zonder Schiphol verder te laten krimpen
Namens heel WLR chapeau!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stage afgerond na een mentaal pittig halfjaar. Hoppakee.
We moeten vanaf nu alles op alles zetten om alle vliegtuigen minder geluid te laten maken!quote:Op vrijdag 31 januari 2025 15:28 schreef hhh38 het volgende:
De nieuwe innovatie is uit
Madlener wil minder geluidsoverlast, zonder Schiphol verder te laten krimpen
Stijngodquote:Op vrijdag 31 januari 2025 17:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Stage afgerond na een mentaal pittig halfjaar. Hoppakee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso verwachten dat een hele vloot vernieuwd wordt. Lolquote:Op vrijdag 31 januari 2025 18:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We moeten vanaf nu alles op alles zetten om alle vliegtuigen minder geluid te laten maken!
Die reducties zijn inderdaad niet te halen met alleen nieuwere toestellen, dat helpt, maar nooit genoeg.
Bij de CEGOR?quote:Op zondag 2 februari 2025 09:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Per ongeluk om 06:00 wakker worden en live in een van de meest absurde sportmomenten ooit vallen, vreemd.
Lionel Messi ruilen voor Clarence Seedorf. Ik heb dit echt nog nooit gezien.quote:Op zondag 2 februari 2025 09:46 schreef franklop het volgende:
[..]
Bij de CEGOR?
Of de mogelijke trade in NBA
Remco voor Adam Yates, onbegrijpelijkquote:Op zondag 2 februari 2025 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lionel Messi ruilen voor Clarence Seedorf. Ik heb dit echt nog nooit gezien.
quote:Op zondag 2 februari 2025 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Lionel Messi ruilen voor Clarence Seedorf. Ik heb dit echt nog nooit gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |