Neequote:Op donderdag 30 januari 2025 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
Komt er stoom uit Jordy's oren?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:20 schreef Snensie het volgende:
Jammer dat die vierde kwam. Hopelijk dan toch Axel weg nu
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:20 schreef Droopie het volgende:
Matige bank, ik wacht even een halve dag af op wie ik ga stemmen.
Denk dat ik op Axel stem.
Hoe dom kun je zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef engine het volgende:
Joortje zuur. Geen spijt van zijn achterlijke beslissing om zijn gamechanger niet te gebruiken.
Nee is niet boos wist het al. Hopelijk niels eruit, want die wil echt weg.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Duurde Lang hahaha
4 man heeft BB gedaan misschien om gejank van Jordy af te wezen of is die nu nog boos?
Een Petertje?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
Niels gaat naar huis morgen![]()
Nou wat spannend.
Denk Niels of Wicky..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staatdie alquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:20 schreef lojanda het volgende:
Dus Wicky Niels Axel en Jordy zijn genomineerd. Wordt waarschijnlijk veel beeld vandaag op een huilende Jordy.
Echt een sukkel met zijn vrijstelling plus. Daar zit je dan.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan hier mee leven. FB poll onder de spoiler.Perfecte uitslag zou dat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Van mij mag dat. Is positief en met humorquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Echt niet,die gaat deze editie gewoon winnen
Dan moet 'ie zelf zijn koffer pakken, maar ik denk dat Niels zijn kansen per week bekijkt.. maar élke week zeure dattie weg wil wordt vervelendquote:
Als hij blijft dan zal hij waarschijnlijk de hele week dreigen met die pin..quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:22 schreef engine het volgende:
[..]
Echt een sukkel met zijn vrijstelling plus. Daar zit je dan.
Zou mooi zijn als Niels gaatquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen Nederlander deze keer..veel te veel belgen
Ik vind het geen slechte jongen ofzo maar met de andere drie krijgen we denk ik mooiere streams. Dat ze strijden tegen de boudoirclubquote:
Ja echt he,als dit zo blijft ben ik weg. Kijk al niet zo veel maar dan haak ik definitief af,voor altijdquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen Nederlander deze keer..veel te veel belgen
Hij ŵist gisteren nog niets en was al boos, en hij zit al met een kop op de bank dus die is echt wel boosquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is niet boos wist het al. Hopelijk niels eruit, want die wil echt weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |