Neequote:Op donderdag 30 januari 2025 10:20 schreef 5thencounter het volgende:
Komt er stoom uit Jordy's oren?
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:20 schreef Snensie het volgende:
Jammer dat die vierde kwam. Hopelijk dan toch Axel weg nu
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:20 schreef Droopie het volgende:
Matige bank, ik wacht even een halve dag af op wie ik ga stemmen.
Denk dat ik op Axel stem.
Hoe dom kun je zijnquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef engine het volgende:
Joortje zuur. Geen spijt van zijn achterlijke beslissing om zijn gamechanger niet te gebruiken.
Nee is niet boos wist het al. Hopelijk niels eruit, want die wil echt weg.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
Duurde Lang hahaha
4 man heeft BB gedaan misschien om gejank van Jordy af te wezen of is die nu nog boos?
Een Petertje?quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
Niels gaat naar huis morgen![]()
Nou wat spannend.
Denk Niels of Wicky..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staatdie alquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:20 schreef lojanda het volgende:
Dus Wicky Niels Axel en Jordy zijn genomineerd. Wordt waarschijnlijk veel beeld vandaag op een huilende Jordy.
Echt een sukkel met zijn vrijstelling plus. Daar zit je dan.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan hier mee leven. FB poll onder de spoiler.Perfecte uitslag zou dat zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Van mij mag dat. Is positief en met humorquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Echt niet,die gaat deze editie gewoon winnen
Dan moet 'ie zelf zijn koffer pakken, maar ik denk dat Niels zijn kansen per week bekijkt.. maar élke week zeure dattie weg wil wordt vervelendquote:
Als hij blijft dan zal hij waarschijnlijk de hele week dreigen met die pin..quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:22 schreef engine het volgende:
[..]
Echt een sukkel met zijn vrijstelling plus. Daar zit je dan.
Zou mooi zijn als Niels gaatquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen Nederlander deze keer..veel te veel belgen
Ik vind het geen slechte jongen ofzo maar met de andere drie krijgen we denk ik mooiere streams. Dat ze strijden tegen de boudoirclubquote:
Ja echt he,als dit zo blijft ben ik weg. Kijk al niet zo veel maar dan haak ik definitief af,voor altijdquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Geen Nederlander deze keer..veel te veel belgen
Hij ŵist gisteren nog niets en was al boos, en hij zit al met een kop op de bank dus die is echt wel boosquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee is niet boos wist het al. Hopelijk niels eruit, want die wil echt weg.
Ze hadden natuurlijk wel een even aantal nodig voor Business week.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
D'r gaan er geen 2 uit .. dan hadden ze Wicky vorige week wel naar huis laten gaan.
Gaat die echt wel doen,deed hij gisteren al.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:23 schreef Verity het volgende:
Als Jordy de hele dag gaat zitten zuurpruimen en boos zijn, mag hij van mij weg. Niels, Wicky en Axel pakken het zoveel beter op.
En dan kan hij em volgens zijn logica weer niet inzetten want sharice heeft dat ding nog steeds.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als hij blijft dan zal hij waarschijnlijk de hele week dreigen met die pin..
Eigenlijk gun ik het hem om deze week te vertrekken.. kan hij zijn pin weer ongebruikt inleverenquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:27 schreef engine het volgende:
[..]
En dan kan hij em volgens zijn logica weer niet inzetten want sharice heeft dat ding nog steeds.
Zijn hersens kraken nu om het te ontfutselenquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:29 schreef ledn81 het volgende:
Wel een goeie zet dat er 4 op staan. Nu kunnen ze het lastiger terug tellen en Jordy lijkt ook minder mopperig daardoor. Maar de dag is nog vroeg
Inderdaad lelijke asociale mensen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:30 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik kan hier echt niet over uit: Milena die vuilniszakken gaat verwisselen tijdens de bekendmaking en Jeffrey liep ook al bozig weg na de 3e persoon, waarschijnlijk omdat Jordy (nog) niet was genomineerd.
Wat een nare mensen: geheel niet empathisch, alleen maar met zichzelf bezig.![]()
![]()
Mattheus durft eindelijk met Sharice te pratenquote:
Ze zijn dus niet echt gecharmeerd van de jongelui maar zitten wel altijd bij ze en stemmen met ze mee..quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:29 schreef KangaP het volgende:
Voor dezen die het ochtend pannenkoeken slop bakken dialect gesprek tussen de beiden Davids niet verstonden .
Het ging hem er voornamelijk over dat ze met een bende bedorven kinderen opgescheept zitten , dat ze er allemaal een goed handje weg van hadden van te zeuren. Met uitzondering van Axel , dat je ook elza en wicky weinig hoorden zagen .En dat sharisse en Jolien (wil alleeneen poppemieke zijn )nog de stilsten waren . Maar dat Jeffrey er wat van weg kon en de kroon spande in het zagen.
Ze wilde vandaag geen appel discussies meer horen . En kocht jij op je 20 tigste schoenen van 280¤ .
Ja , ik vind het niet okay wat BB doet mbt eten .quote:
Inderdaad. Belgenkliek. Al ging David baard wat ik las tegen Jeffrey in toen die begon stoken over nielsquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze zijn dus niet echt gecharmeerd van de jongelui maar zitten wel altijd bij ze en stemmen met ze mee..
Zo fluistert ze ook vaak met iemand terwijl een ander iets aan het vertellen is.. of ze onderbreekt en tettert er dan tussendoor. Dat is zo onbeschoftquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:30 schreef DGK-Eric het volgende:
Ik kan hier echt niet over uit: Milena die vuilniszakken gaat verwisselen tijdens de bekendmaking en Jeffrey liep ook al bozig weg na de 3e persoon, waarschijnlijk omdat Jordy (nog) niet was genomineerd.
Wat een nare mensen: geheel niet empathisch, alleen maar met zichzelf bezig.![]()
![]()
Dat klopt nooit want eerst waren niels jordy die je zagquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad lelijke asociale mensen.
Vreselijke zeur is hetquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:34 schreef engine het volgende:
Keanu heeft met niemand iets afgesproken![]()
Gozer heeft ook weer wat te miepen hoor.
Hij doet niet anders dan meepraten en stoken en alles doorvertellen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:34 schreef engine het volgende:
Gaat echt veel te verquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , ik vind het niet okay wat BB doet mbt eten .
Nee Niels en Wickyquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat klopt nooit want eerst waren niels jordy die je zag
Pfff wordt zo moe van die gast.. wat valt hij me tegen.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:34 schreef engine het volgende:
Klopt, toen Axel als 3e en als verrassing kwam Jordi als 4e op een scherm.quote:
Vind ik niet. 2 grote maaltijden voor lunch en ontbijt. Er zijn mensen die het met veel minder moeten doen. Alleen wat meer variatie zou wel fijn zijn.quote:
dit gaan we toch niet allemaal bij hem inwrijven op zijn socials, als ie het huis uit isquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Pfff wordt zo moe van die gast.. wat valt hij me tegen.
Ja maar ze hebben dit keer totaal geeb broodquote:Op donderdag 30 januari 2025 10:38 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Vind ik niet. 2 grote maaltijden voor lunch en ontbijt. Er zijn mensen die het met veel minder moeten doen. Alleen wat meer variatie zou wel fijn zijn.
Ik vind dat er minimaal brood bij moet. Bevrijd die oven, laat ze brood bakken en geef ze 4 potten pindakaas...quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:38 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Vind ik niet. 2 grote maaltijden voor lunch en ontbijt. Er zijn mensen die het met veel minder moeten doen. Alleen wat meer variatie zou wel fijn zijn.
Wij denken 3cht vaak hetzelfdequote:Op donderdag 30 januari 2025 10:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind dat er minimaal brood bij moet. Bevrijd die oven, laat ze brood bakken en geef ze 4 potten pindakaas...
Ja eens. Geef ze in ieder geval wat bloem zodat ze zelf brood kunnen bakken. Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben dit keer totaal geeb brood
Ze hebben gewoon al een maand geen brood gegeten? Je hebt die vezels toch ook nodig in je darmflora?quote:
Het is veel te eenzijdig en deze week ook wel echt heel karig en zonder smaak. De week van de noedels broccoli en kip was veel meer en hoorde je ze ook niet zo klagen. Ik kan me nu heel goed voorstellen dat ze klagen en geen puf hebben. Het voegt ook totaal niets toe aan het programma dat ze zo weinig eten hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:38 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zal wel in de Slob zitten verwerkt.quote:Op donderdag 30 januari 2025 10:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon al een maand geen brood gegeten? Je hebt die vezels toch ook nodig in je darmflora?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |