SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Thuiswerken, 08:30.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef ISVV het volgende:
Hoe laat gaat jullie wekker? Ik morgen lekker vrij maar ja, dadlife. 7 uur op.![]()
Hebben ze in België nog fabrieken? Werk je ook 7 dagen per week?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
om 5 uur. De fabriek roept om 6u ( ja woon niet zo ver van de fabriek)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik kijk ook naar Ziggo Go op mijn laptop.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik kijk via de app op m'n computer![]()
Helaas niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:26 schreef leolinedance het volgende:
Is die likegozert ook weer aanwezig vanavond?
@IkGeefEnkelLikesWhat can change the nature of a man?![]()
5.5/7quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hebben ze in België nog fabrieken? Werk je ook 7 dagen per week?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Young Boys neemt de rode lantaarn over van Slovan Bratislava.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach Barça.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ook kabel, maar bij Feyenoord ging die paar tellen op zwart (Logo bleef wel in beeld), waarschijnlijk een verbindingsstoring tussen UEFA en Ziggoquote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Dan ligt het aan Feyenoord.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ook kabel, maar bij Feyenoord ging die paar tellen op zwart (Logo bleef wel in beeld), waarschijnlijk een verbindingsstoring tussen UEFA en Ziggo
(goh)What can change the nature of a man?![]()
Een fabriek kan niet eens roepen. Nogmaals het verzoek om normaal Nederlands te spreken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
om 5 uur. De fabriek roept om 6u ( ja woon niet zo ver van de fabriek)![]()
In Nederland werken alleen Tweede Kamerleden zeven dagen per week, zeggen ze.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Duitsers zijn uitstekend in schwalbes herkennen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Normaal zong in dialect toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:27 schreef ISVV het volgende:
[..]
Een fabriek kan niet eens roepen. Nogmaals het verzoek om normaal Nederlands te spreken.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
SOW KOEKOEK
1-1 Atalanta[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Duitsers zijn wel uitstekend in meer dingen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsers zijn uitstekend in schwalbes herkennen.What can change the nature of a man?![]()
Worst eten bedoel je toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Duitsers zijn wel uitstekend in meer dingen.![]()
SOW|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Koekoek
Die zat er lekker in van Rode Ster[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Cruyff?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef leolinedance het volgende:
Johan is aardig aan het ballen vandaag[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die propt hem er zo hard in dat je er een rode ster van krijgt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Club Brugge wel lekker dichtbij tochquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Club Brugge of PSG, die kan Feyenoord ook wel hebben.
Sommige uitwedstrijden in Nederland is verder dacht ik.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik las die zat lekker in de rode ster.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koekoek
Die zat er lekker in van Rode SterWhat can change the nature of a man?![]()
Die kon erin voor City[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik las die zat lekker in de rode ster.![]()
![]()
Je bent in topvorm maatquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik las die zat lekker in de rode ster.![]()
Hoezo die vent speelt gewoon nogquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef Coco het volgende:
Als je nu nog zondag niet van Feyenoord kan winnen...
Loop niet zo te stoken![]()
@DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo die vent speelt gewoon nog
Loop niet zo te stokenWhat can change the nature of a man?![]()
Die vent?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo die vent speelt gewoon nog
Loop niet zo te stoken![]()
Barça gaat gewoon winnen, dat las u hier al eerder.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jammer. Nouja hopen dat Sporting verliest dan maar.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hup Feyenoordquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:32 schreef Coco het volgende:
Als je nu nog zondag niet van Feyenoord kan winnen...![]()
Brugge wordt niet in staat geacht een mindere achterstand goed te maken dan Feyenoord bij City deed?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Sorry ik zal er rekening mee houden dat dingen voor jou niet zo duidelijk zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Graag in het vervolg iets duidelijker zijn.![]()
Toen zat City wel in een nog slechtere fasequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef Zorro het volgende:
Brugge wordt niet in staat geacht een mindere achterstand goed te maken dan Feyenoord bij City deed?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jij bent een goede FA.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik zal er rekening mee houden dat dingen voor jou niet zo duidelijk zijn![]()
Die Belgen hebben duidelijk niet getraind op omschakelingen benutten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef Zorro het volgende:
Brugge wordt niet in staat geacht een mindere achterstand goed te maken dan Feyenoord bij City deed?![]()
Dat journaal is om 17 uur toch?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik zal er rekening mee houden dat dingen voor jou niet zo duidelijk zijn|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Had ik toch niet naar PSV moeten schakelen.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rip Arsenal.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vond City tegen Feyenoord meer wervelen dan ze vandaag hebben gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen zat City wel in een nog slechtere fase![]()
Saibari kan hem net niet aannemen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Feyenoord mist een type BijlowUn dann rettet kein Kavallerie,
Goede pingel bij Villa
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan ligt Zagreb er alsnog uit toch?quote:Sneu.
En dan kan ajax nog niet winnenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
Feyenoord mentaal in een dip, erg mooi voor zondag![]()
Sporting heeft gescoord, ach.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef Rambow het volgende:
City win, Zagred win en sporting lose en sporting ligt eruit toch?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb voor deze wedstrijden een programma gezien met doelpunten van Romario.
Veel maakte hij er door sneller te schieten dan de keeper verwacht.
Dat deed Saibari nu precies andersom.Un dann rettet kein Kavallerie,
Jeetje Nagalo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Geen idee, Flashscore is stuk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ligt Zagreb er alsnog uit toch?Sneu.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Feyenoord denkt niet aan het doelsaldoUn dann rettet kein Kavallerie,
Ach Feyenoord.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Atalanta
don't know matequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:37 schreef Rambow het volgende:
City win, Zagred win en sporting lose en sporting ligt eruit toch?![]()
Feyenoord wil wel héél graag tegen PSV spelen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bij PSV was er een virtuele stand in beeld, jeetje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Feyenoord of Juve toch dan voor PSV? Momenteelquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
Bij PSV was er een virtuele stand in beeld, jeetje.Of nu alweer niet
U MAD?![]()
Ik had beter naar Feyenoord kunnen blijven kijken, dan had ik nog doelpunten gezien.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:40 schreef ISVV het volgende:
Waarom kijken jullie (nog) naar Feyenoord?
PSV speelt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat was het in oktober ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou de eerste keer zijn in 2 jaar.
![]()
![]()
![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Bijna ZEVENKLAPPERED[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Lille met Bakker in de gelederenquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:41 schreef Adames het volgende:
Vernederd worden door Lille
Je verzint het niet![]()
Doet me denken aan Lyon - AZ 7-1.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Stop hiermeequote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Rendac.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
@:zipportal lekker bezig maat! Zondag naar de Arena (lol)![]()
![]()
2 eigen goals van Trauner![]()
![]()
Dan moet AZ het maar weer doen deze week.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Laat @Zipportal met rustquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:42 schreef de_boswachter het volgende:
@:zipportal lekker bezig maat! Zondag naar de Arena (lol)
Die heeft het al lastig genoeg.![]()
Excuses maat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat @:zipportal met rust
Die heeft het al lastig genoeg.U MAD?![]()
Volgens mij is @Caland één van de weinigen die al snel doorhad dat het een BALD FRAUD isquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar die werd zo bejubeld in het Feyenoord topic.![]()
"The match between Astana and Galatasaray in the 2015–16 group stage holds the record for the most own goals scored, with 3."quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
HET KAN NOG voor Stuttgart[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom ga je je shirt uittrekken bij de 6-1
quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
What can change the nature of a man?![]()
Omdat je niet bij de losers wil horen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of bedoel je iemand van Lille?Un dann rettet kein Kavallerie,
Die hapt er weer lustig op losquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:47 schreef Coco het volgende:
@:slobeend bijt van zich af in het Feyenoord topic.![]()
Even buurten zo.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:47 schreef Coco het volgende:
@:slobeend bijt van zich af in het Feyenoord topic.![]()
Bij Ziggo heeft nog niemand door dat PSV en Feyenoord elkaar kunnen loten als de stand zo blijft…. (goh)U MAD?![]()
Tegen Atleti vorig seizoen scoorde Feyenoord ook twee eigen doelpunten.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan is het toch geen loten meerquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Bij Ziggo heeft nog niemand door dat PSV en Feyenoord elkaar kunnen loten als de stand zo blijft…. (goh)![]()
Barça verzaakt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het kan nogquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef GGMM het volgende:
Ik zoek alvast het gifje op
Dit wordt nooit meer 6-7![]()
Hopelijk lukt het afvallen welquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
M'n eerste officiele hap van 2025! Goede voornemen het raam uit![]()
Jawel, je hebt 2 mogelijke tegenstanders.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In de Switch wel.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Bij Ziggo heeft nog niemand door dat PSV en Feyenoord elkaar kunnen loten als de stand zo blijft…. (goh)|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
Ja, jammer. Mag je even meedoen
Un dann rettet kein Kavallerie,
Die moet nog effetjes oefenen voor een vast plekje in Liverpool 1.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat was het voor Graz & Leipzig
Die hoeft niet in de doucheUn dann rettet kein Kavallerie,
Die zat er koekoek in van Bratislava[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er zijn twee lotingoptiesquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als het al bekend is tegen wie je speelt wordt er toch niet meer geloot
Of toch wel?![]()
Nergens echt spannend nee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geen leuke ontknoping. Hopelijk kan Bologna nog scoren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
jammer dat de vriendelijke mensen van de uefa niet speciaal thuis bij je zijn langsgegaan om het nieuwe format uit te leggenquote:![]()
Neymarretje van Bakayoko wel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mag Bakayoko ook een rode kaart krijgen voor theater? Minstens zes keer doorrollen is natuurlijk simuleren.![]()
Ik dacht dat Nagalo gehaald was als verdediger.
Maar blijkbaar is dat een extra spits.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of ik was niet thuis die dagquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
jammer dat de vriendelijke mensen van de uefa niet speciaal thuis bij je zijn langsgegaan om het nieuwe format uit te leggen![]()
ik geef je compassie in mijn post nota benequote:Op woensdag 29 januari 2025 22:53 schreef GGMM het volgende:
Sorry dat ik het niet in één keer snap mensen
Een beetje compassie zou jullie goed doen![]()
![]()
Nallo, kijk eens dom...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Whereabouts niet ingevuld ook zekerquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Richt jij je maar op Feyenoord, want dat kan echt niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meer dan terecht als je al de hele avond schijtlollig probeert te doen.What can change the nature of a man?![]()
Wat een goal van Salzburg
Gewoon door met een van de moeilijkste speelschema van alle ploegen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Richt jij je maar op Feyenoord, want dat kan echt niet.
TROTS.![]()
Jammer, die had ik Babadi wel gegund.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgende keer wel moeite doen om de tekst erin te plaatsen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:56 schreef 3rr0r het volgende:
Op naar het Feyenoord topic!
[ afbeelding ]What can change the nature of a man?![]()
Salzburg heeft 1 overwinning in deze reeks en verder alles verloren...quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon door met een van de moeilijkste speelschema van alle ploegen.
TROTS.Un dann rettet kein Kavallerie,
Klote Italianen. ik wil hier vieze woorden schelden maar ik ben fatsoenlijk.
Ik kwam net een doelpuntje te kort
Volgende keer beter
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Zit laptop, heb m'n standaard gifjes even niet erbijquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Volgende keer wel moeite doen om de tekst erin te plaatsen.![]()
Psv of Milan speelt tegen Juve of Feyenoord. Dat moeten ze nog LOTEN. Begrijp je het nu?quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee als het al bekend is tegen wie je speelt wordt er toch niet meer geloot
Of toch wel?U MAD?![]()
Mooi, miljoentje erbij.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dortmund heeft al tegen Club Brugge gespeeld. ik denk eerder aan Real Madrid - Club Bruggequote:Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Dat kan niet Hans.quote:Op woensdag 29 januari 2025 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dortmund heeft al tegen Club Brugge gespeeld. ik denk eerder aan Real Madrid - Club Brugge
Brugge tegen Ata of DortmundU MAD?![]()
Ik zei het al, de 3-2 reeks in stand gehouden.Un dann rettet kein Kavallerie,
City tegen Bayern of Real
In Zagreb gaan ze door tot de penalties?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Het was leuk heren.
Zou wel jammer zijn als je tegen een ploeg moet dat je tegen heeft gespeeldquote:Op woensdag 29 januari 2025 22:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat kan niet Hans.
Brugge tegen Ata of DortmundIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Het was een topavond![]()
Behalve voor mijn Feyenoord vrienden. Sterkte.What can change the nature of a man?![]()
Club Brugge net 24e
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
waarquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als je tegen een ploeg moet dat je tegen heeft gespeeld
hebt
datU MAD?![]()
Toen Gehaktbal gewisseld werd kwam hij ook klaar.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Mantingh denkt dat Liverpool onder 21 6 keer de CL heeft gewonnen.![]()
Hoe kan je Atalanta als een makkelijke loting zien..?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sporting en Brugge weer makkelijke loting![]()
Liverpool/Barcelona - PSG/Benfica vs Monaco/Brest
Arsenal/Inter - Milan/PSV vs Feyenoord/Juve
Atletico/Leverkusen - Real/Bayern vs City/Celtic
Villa/Lille - Atalanta/Dortmund vs Sporting/Brugge
Sporting wel aan de pretkant van de loting zoAl gaan ze wel eruit als ze Atalanta krijgen, dus die zullen wel Dortmund krijgen
Bob aan de zuip.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe kan je Atalanta als een makkelijke loting zien..?![]()
Sierd/Koerd-esque.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Toen Gehaktbal gewisseld werd kwam hij ook klaar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zagreb uiteindelijk met 11 punten gewoon de lul, sneu. Leipzig wel heel zwak.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
2 punten (winst wedstrijd) + 2,75 bonuspunten (ranking) voor PSVquote:
1,5 bonuspunten (ranking) voor Feyenoord.
Andere landen pakken natuurlijk ook bonuspunten.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Zo heel veel is 11 punten toch niet?quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zagreb uiteindelijk met 11 punten gewoon de lul, sneu. Leipzig wel heel zwak.
Toen je zes wedstrijden speelde, vloog je er met 10 nog weleens uit. Kan PSV over mee praten, meen ik.![]()
Tijd voor Mounjaroquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Die bolle gaat er met de maand slechter uitzien.![]()
Omg😅quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme doet die vetkees nou het Benitez shirt over z’n dikke pens aanWat een idioot
![]()
Shirt meteen heel zijn model kwijtquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
Godverdomme doet die vetkees nou het Benitez shirt over z’n dikke pens aanWat een idioot
Zwaarste moment van de avond voor dat shirtje.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
Maar 60% gaat nu door en dat is gewoon de helft van de punten. In 99% van de simulaties was 11 punten voldoendequote:Op woensdag 29 januari 2025 23:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo heel veel is 11 punten toch niet?
Toen je zes wedstrijden speelde, vloog je er met 10 nog weleens uit. Kan PSV over mee praten, meen ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eindelijk opgekankerstraaltquote:GNK Dinamo
Stuttgart
Shakhtar
Bologna
Crvena Zvezda
Sturm Graz
Sparta Praha
Leipzig
Girona
Salzburg
Slovan Bratislava
Young Boys
Het toernooi begint vorm te krijgen. Graag volgend jaar nog wat extra speelrondes in de groepsfase.![]()
Gewoon 9 vs 24
10 vs 23
11 vs 22
12-21
13-20
14-19
15-18
16-17
Was te moeilijk voor de Uefa. Ze willen toch een bepaalde controle hebben van de loting
Hopen op PSV - Feyenoord en 2002 rechtzetten
Ik zou het ook wel geinig vinden als de winnaar van Feyenoord - PSV weer tegen Inter zou moeten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Feyenoord v Milan of Feyenoord v PSV. Beiden is even grappig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vind het wel jammer dat ploegen uit hetzelfde land elkaar nu al kunnen treffen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Feyenoord v Milan of Feyenoord v PSV. Beiden is even grappig.![]()
Op de manier die ze nu doen kun je niet bewust iets laten lopen of zo om iemand te ontwijken. Nou ja, minder in elk geval.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon 9 vs 24
10 vs 23
11 vs 22
12-21
13-20
14-19
15-18
16-17
Was te moeilijk voor de Uefa. Ze willen toch een bepaalde controle hebben van de lotingUn dann rettet kein Kavallerie,
Je bent gewoon bang voor Feyenoordquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vind het wel jammer dat ploegen uit hetzelfde land elkaar nu al kunnen treffen.![]()
Dan zou je de CL moeten winnen. Die kans acht ik niet echt aanwezig.quote:Op woensdag 29 januari 2025 23:10 schreef Zorro het volgende:
Hopen op PSV - Feyenoord en 2002 rechtzettenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oorspronkelijk wilde men 10 wedstrijden in deze groepsfase hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2025 23:09 schreef Nober het volgende:
Eindelijk opgekankerstraalt
[..]
Het toernooi begint vorm te krijgen. Graag volgend jaar nog wat extra speelrondes in de groepsfase.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: